Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Merkelig. Jeg ble temmelig hardt kritisert for å ikke bry meg for ikke så lenge siden. Og at jeg ikke har noen egne eller sterke meninger.

 

Nå er det vel motsatt

 

Nei vi tapte ikke pga dommeren i dag. Hvis ikke FA griper inn og utestenger Vidic så var det vi som fikk fordelen. En straffe skulle vert dømt hver vei. Det var en stygg sak mot Fabio men har ikke fått sett den situasjonen nøye enda

 

Og hvorfor er det ikke lov å legge skylden på dommere? Hvorfor skal dem forsvares?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilen blir når du, i likhet med han som garantert ikke blir fastlegen min, begynner å dra inn konspirasjonsteoriene deres. Det er på høyde med det Mourinho og Trump holder på med. Konstruktiv kritikk av dommerstanden er helt greit, men det er ikke det du driver med. @Limbeck

Lenke til kommentar

Uansett hvor jeg leser, i alle diskusjonstråder rundt en kamp, der Manchester United er et av lagene, er det alltid noen som syter over oss Manchester United-tilhengere. Hvordan har vi skaffet oss det inntrykket ovenfor andre? Og hvorfor "scum"? :nei:

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

For å være ærlig ville jeg heller studert medisin i utlandet enn her i Norge. Ingen stor kamp i dag, men jeg mener fortsatt vi er i førersetet. Chelsea kommer til OT og MÅ vinne, det kan skape enormt mye rom for angrepet, og jeg har faktisk troen på seier.

Lenke til kommentar

Uansett hvor jeg leser, i alle diskusjonstråder rundt en kamp, der Manchester United er et av lagene, er det alltid noen som syter over oss Manchester United-tilhengere. Hvordan har vi skaffet oss det inntrykket ovenfor andre? Og hvorfor "scum"? :nei:

 

Fordi enkelte ikke kan finne seg i at united har noen rævva kamper de også... går det ikke veien, så er det alltid dommeren sin feil.

 

Vil anta dette er grunnen til "scum"-stemplet, som flere andre lag også fortjener i disse situasjonene, og så klart at united er et bedre lag, så alle rotter seg mot united.

Lenke til kommentar

Er alltid så irriterende å se på blant annet Facebook, når vi vinner er det alltid mange som sier at vi hadde dommeren med oss. Og når vi taper så ser en kommentarer som " Fack u Manu supportere, slutt å klage over dommeren" og dette kan like gjerne være første kommentaren i kommentartråden, alltid noen som syter over at vi syter over dommeren, selv om ingen tilhengere av Manchester United har kommentert dommeren. :wallbash:

Lenke til kommentar

Så hva er så feil med konspirasjonsteorier? Hva er aå fullstendig hårreisende med at FA kan ha noen andre mål enn rettferdig fotball?

 

Og hvorfor er det ikke lov å legge skylden på dommere? Hvorfor skal dem forsvares?

 

Hvem sier at dommeren skal forsvares? Du virker egentlig rimelig blåst hvis du skal skylde på dommeren i denne kampen.

 

Og når har jeg gjort det?

Lenke til kommentar

Limbeck og GeirM for starters. Uten at akkurat det er noe spesielt for kampen idag.

 

Hadde dommerne hatt konspirasjon mot Man Utd, er det temmelig dumt å ikke bruke muligheten på å utvise Vidic som ville gitt han karantene mot Chelsea her.

 

Man Utd har fått haugevis av situasjoner til sin fordel i år også, så ser ikke helt den at dommerne har avtalt å dømme mot dem.

Lenke til kommentar

VM i skuffa, nå vil jeg si at det er fordel Chelsea. Gutta er for svake mentalt til å få et resultat neste helg.

 

Svake mentalt, tuller du?

 

Stort sett så kommer vi tilbake og får et resultat i stort sett av alt av kamper vi spiller selv om laget spiller dårlig. Så ryker vi på en smell mot et av topplagene i ligaen, det er til å leve med, selv om prestasjonen til gutta var dårlig i dag.

 

Svake mentalt, ta deg en bolle.

Lenke til kommentar

Limbeck og GeirM for starters.

 

Oki, det har ikke eg sett.

 

Har sett at GeirM påpeker at to soleklare straffer ikke ble tildelt, men har ikke sett han si at united taper pga dommeren.

 

Limbeck har eg sett bable i vei om chelsea kampen i går og på broa. Ellers kan eg ikke si eg har sett han skrive at arsenal vant pga dommeren.

 

Noen andre du tenkte på?

Lenke til kommentar

VM i skuffa, nå vil jeg si at det er fordel Chelsea. Gutta er for svake mentalt til å få et resultat neste helg.

 

Svake mentalt, tuller du?

 

Stort sett så kommer vi tilbake og får et resultat i stort sett av alt av kamper vi spiller selv om laget spiller dårlig. Så ryker vi på en smell mot et av topplagene i ligaen, det er til å leve med, selv om prestasjonen til gutta var dårlig i dag.

 

Svake mentalt, ta deg en bolle.

 

Jeg står for det ja. Vi hadde en gylden mulighet til å, praktisk talt, avgjøre det i dag. Men gutta på midten ble utkjempet og utspilt av to tenåringer.

 

Nå skal det sies at jeg alltid er negativ før kamper mot Chelsea, forventer aldri noe som helst mot den gjengen der. Fysisk og teknisk overlegne. Hvis vi skulle ta poeng mot de er det pga. sterkere lagfølelse og innsats, noe vi ikke viste spor av i dag hvertfall.

Lenke til kommentar

Rar ordlegging. Det jeg sa var at dere skyldte på dommeren at dere tapte, men det synes ikke jeg er så veldig spesielt, ettersom dere pleier å gjøre det når de 3 poengene ikke går deres vei.

 

Det er alltid noe å skylde på. FA, dommere, rubler, sjeiker... Du bruker det ALLTID. Har ikke sett 1 gang fra deg i år, hvor du sier for eksempel: "Her var vi for tamme, vi fikk ikke til spillet vårt idag". Alltid er det ett eller annet som er feil, bortsett fra Manchester United.

 

Om dere taper ligagullet nå, så er det ikke dommere eller FAs feil. Klart at de kan ha hatt negativ innvirkning, men sånne ting pleier ofte å jevne seg ut. Om dere mister ligagullet nå, så er det fordi dere har vært tamme og håpløse i alt for mange bortekamper, og sløve poengtap på overtid i starten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...