Martindani Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ingen som har laget kamptråd for i morgen enda? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ingen som har laget kamptråd for i morgen enda? https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=new_post&f=595 Vær så god! 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Ingen som har laget kamptråd for i morgen enda? joda, en bruker med 3 innleg som skrev dette i førsteposten: COME ON YOU, GUNNERS! YOU CAN DO IT! Med kun 3 innlegg tipper jeg dette er den nye profilen til Saitek1234567 eller hva i helvete han kaller seg. Endret 30. april 2011 av Medlem-205774 4 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Hehe, se der ja. Skal jeg slenge opp en under Premier League-forumet eller skal vi bruke den som ligger i Arsenal-kategorien? Endret 30. april 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) nvm Endret 30. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tråd slettet, opprett gjerne ny på korrekt sted. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kjør på, Shlaps! Jeg tror ikke noen av Arsenal-gutta (meg inkludert) har motivasjonen til å lage en kamptråd akkurat nå. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kamptråd for i morgen. Ønsker dere desperat info eller lagoppstillinger i førsteposten, så for all del, si ifra. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ny dag nye myligheter. Det som skjedde i går var synd skal ikke snakke så mye om mine teorier om FA akurat nå men kommer sikkert til å komme med noen harde utbrudd om det samme skulle skje i dag Vi har ihvertfall sjangsen til å opprettholde luken i vår kamp mot Arsenal, en kamp som Chelsea håper veldig på. Arsenal er nede for telling og har ikke spilt bra siden Barca kampen, men motivasjonen er neppe et problem når de møter oss som ikke har vert noe serlig i bortekampene våre Vi er i god form. Vi har mange alternativer å velge mellom. 7 poeng fra ligatittelen. La oss levere en god bortekamp og ta noen av de poengene vi trenger Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 I går var bra. Gave the title to the right team as we said. Grattis til Chelsea da, fortjent. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jaja gutta, dette gik jo til helvette. Da kan jeg ofre meg og lage kamptråd, jeg har fortsatt 100% vinn i kamptrådene mine for United, så kansje det kan ha noe å si. Jeg vil så inn i helvete vinne ligaen at dette gjør jeg nå straks uansett hvor mye jeg skal den kommende uken. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kamptråd United - Chelsea: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1340695&st=0 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Helveter helvetes dommere. De kommer til å ta livet av meg. Vi burde ha vert 1 poeng unna ligagullet. I stedet er vi 7 poeng unna Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jaja gutta, dette gik jo til helvette. Da kan jeg ofre meg og lage kamptråd, jeg har fortsatt 100% vinn i kamptrådene mine for United, så kansje det kan ha noe å si. Jeg vil så inn i helvete vinne ligaen at dette gjør jeg nå straks uansett hvor mye jeg skal den kommende uken. Fort deg, lag for Chelsea kampen også!!! 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 VM i skuffa, nå vil jeg si at det er fordel Chelsea. Gutta er for svake mentalt til å få et resultat neste helg. Lik målforskjell er det også nå, dog har vi flere scorede mål hvis det teller noe, så alt ligger virkelig til rette for en United-kollaps med påfølgende Chelsea-gull. Slag i trynet, ja. Uventet, nei. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Neh, det er fremdeles fordel oss. Vi er råsterke hjemme og Chelsea bør slå oss. Men kampen burde i praksis vert over. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ikke uvanlig at United gjør det vanskelig for seg selv. Vil også si det er "fordel" Chelsea nå, de har alt å vinne, vi har alt å tape. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vi har ikke tapt noe i mine øyne. Dette er ene og alene dommerene sin skyld, ikke vår. Vi er seriemestere vi. Nå spørs det om vi klarer å rydde opp dommer feilene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tapte vi pga. dommeren i dag også, Limbeck? Bare lurer. Du er rett oppe der med Trump. 8 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhf45vA12i3kzeOK23 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå