Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg spør om enten filming + seier eller ikke filming + uavgjort/tap.

 

Det er ikke fair kritikk å si at Barcelona gjør sånn hver kamp nei. Som sagt er det sjeldent sånn i ligaen, som du så flott har understreket, sjeldent blir sett av de som klager over at den spanske ligaen er kjedelig.

 

Nå har RedCafe blitt hi-jacket lenge nok. Har du noe mer å komme med så ta det gjerne i Clasico eller La Liga tråden

 

For å spore debatten over på noe annet. Sir Alex uttalte idag at han syntes Luka Modric var årets spiller i PL(utenom Man Utd så klart). Tror dere han blir hentet inn i sommer? Er vel en ganske så fin erstatter for Scholes, som sannsynligvis legger opp?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spør om enten filming + seier eller ikke filming + uavgjort/tap.

 

Det er ikke fair kritikk å si at Barcelona gjør sånn hver kamp nei. Som sagt er det sjeldent sånn i ligaen, som du så flott har understreket, sjeldent blir sett av de som klager over at den spanske ligaen er kjedelig.

 

Nå har RedCafe blitt hi-jacket lenge nok. Har du noe mer å komme med så ta det gjerne i Clasico eller La Liga tråden

 

Jeg hadde ikke ønsket at Rooney filmet. men valget er vanskelig å ta

 

Hver kamp er ikke sånn. Selvfølgelig ikke. Om det er sjelden er en annen sak.

Lenke til kommentar

Spennende dag i dag. Chelsea skal spille mot spurs og bør ha seier. Et tap vil være et kjempesteg i retning ligatittelen for oss.

 

Spurs sloss om cl plass og vil forhåentlig gi alt i denne kampen

 

Kjenner det godt på kroppen. Er rastløs og småskjelven. Det begynner å dra seg til nå. Vi er 7 poeng unna tittelen slik det står før denne serierunden

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

@tc: Føl deg fri til å synes synd på meg som person. Du ser hvor mange Barcelona-kamper i året? Merkelig at du kan uttale deg så bastant med det grunnlaget, jeg antar, at du sitter med om Barcelona.

 

Som du kanskje vet så flyttet jeg ut tidligere i år for å studere medisin i Polen, så i år ser jeg vel annenhver kamp på stream, så kanskje 25-30 kamper ser jeg av dem iløpet av sesongen i år, inkl. CL. Siste 5-6 årene derimot har jeg sikkert sett alle kamper untatt 3-4, sikkert over 40 barcakamper totalt hver sesong om ikke mer. Jeg elsker ikke spansk fotball men elsker jo fotball, og det er jo nest best etter engelsk fotball så pleier å få med meg Real og Barca kampene hver helg som regel. Når jeg bodde hjemme så har vi jo sky sports HD og alt sammen også, så selvfølgelig så jeg dritmye da. Du har ikke sett så mye mer Barca enn meg, så du trenger ikke være så overlegen på det der eller. Jeg har selv digget Barcelona og alt ved dem før som du gjør nå, men i det siste etter folk som Alves og Busquets etc. har begynt å vise frem auditions for skuespillerroller, da gir jeg dem riktig mye kritikk og drittslenging.

Endret av tc47
  • Liker 6
Lenke til kommentar

@tc: Føl deg fri til å synes synd på meg som person. Du ser hvor mange Barcelona-kamper i året? Merkelig at du kan uttale deg så bastant med det grunnlaget, jeg antar, at du sitter med om Barcelona.

 

Som du kanskje vet så flyttet jeg ut tidligere i år for å studere medisin i Polen, så i år ser jeg vel annenhver kamp på stream, så kanskje 25-30 kamper ser jeg av dem iløpet av sesongen i år, inkl. CL. Siste 5-6 årene derimot har jeg sikkert sett alle kamper untatt 3-4, sikkert over 40 barcakamper totalt hver sesong om ikke mer. Jeg elsker ikke spansk fotball men elsker jo fotball, og det er jo nest best etter engelsk fotball så pleier å få med meg Real og Barca kampene hver helg som regel. Når jeg bodde hjemme så har vi jo sky sports HD og alt sammen også, så selvfølgelig så jeg dritmye da. Du har ikke sett så mye mer Barca enn meg, så du trenger ikke være så overlegen på det der eller. Jeg har selv digget Barcelona og alt ved dem før som du gjør nå, men i det siste etter folk som Alves og Busquets etc. har begynt å vise frem auditions for skuespillerroller, da gir jeg dem riktig mye kritikk og drittslenging.

 

Hihihi. Konge at du knuste det uknuselige "du ser ikke spansk fotball" argumentet som går igjen her inne!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Han har jo også sett alt Man Utd, men mener fortsatt at Berbatov ikke skal ha noe i nærheten av laget å gjøre. Han kan godt ha sett Barcelona ofte, men han overdriver til tusen når han omtaler dem. Det er ikke ulikt tc47, som blir veldig engasjert, på godt og vondt.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Spennende dag i dag. Chelsea skal spille mot spurs og bør ha seier. Et tap vil være et kjempesteg i retning ligatittelen for oss.

Om spurs tar poeng fra Chelsea i dag så er vi i praksis seriemester.

 

Matchball 1. CFC - Spurs - Avgir CFC poeng blir vi seriemester

Matchball 2. Arsenal - United - Vinner vi er vi seriemester, uavgjort er også et ålright resultat.

*Matchballen over alle matchballer* - uavgjort eller seier mot chelsea og vi er nok i land.

 

Den siste kampen er noe så sjeldent som en walk over og Blackburn borte er ikke et skremmende prospekt lengre. Klarer ikke Chelsea å ta inn 6p på de to neste kampene har vi gjort det imo. Tror dessuten at CFC taper siste kamp mot Everton på Goodison Park.

 

COME ON SPURS!

Endret av Game
Lenke til kommentar

Hva tc ser og ikke ser, bryr meg egentlig lite. Det var et genuint spørsmål om hvor mye Barcelona han har sett, ettersom innleggene hans ikke akkurat gjenspeiler det antallet han visstnok skal ha sett. Han spyr jo som vanlig bare ut eder og galle, slik han ofte gjør mot Berbatov. Dette blir mitt siste innlegg i "debatten". Det blir som å diskutere vin med Charter-Svein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tc ser og ikke ser, bryr meg egentlig lite. Det var et genuint spørsmål om hvor mye Barcelona han har sett, ettersom innleggene hans ikke akkurat gjenspeiler det antallet han visstnok skal ha sett. Han spyr jo som vanlig bare ut eder og galle, slik han ofte gjør mot Berbatov. Dette blir mitt siste innlegg i "debatten". Det blir som å diskutere vin med Charter-Svein.

Jeg tror nok Charter-Svein drikker mer alkohol enn du og jeg tilsammen, ergo har han per enkeltes definisjon her inne mer peiling enn oss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...