Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er akkurat den litt stygg, men altså syntes Pedro/Bosquets virker mye kvalmere ift filming/overspilling enn Ronaldo/Nani. De to er jammen meg kvalme!

Det er vel blant de første gangene Pedro kommer i søkelyset for sånt og enda var han ikke værre enn f.eks Nani mot Liverpool i år.

 

Taklingen til Scholes er stygg, og ikke feiltimet som mange unnskylder han med. Nå er det vel ikke mange som sørger over det når det gikk utover Busquets, men han har en liten mørk side ved spillet sitt Scholes.

 

Det kommer uansett veldig i skyggen når det kommer til alt annet med Scholes. Helproff, dritgod og stabil. Fortjener alle hedersbemerkningene slengt etter han fra Xavi, Zidane etc. Fantastisk å se på han på sitt beste.

Lenke til kommentar

Nå er jo Barca kampene stort sett tilgjengelige både "gratis" og via abonnemang på tidspungt der få arbeider, så jeg vil nå tro at det er ganske sannsynlig at debatanter ser en del av dem

 

Vel, da anbefaler jeg å følge med. Det her er ikke daglig kost for Barcelona slik flere på debattanter ser ut til å mene.

Lenke til kommentar

Nå er jo Barca kampene stort sett tilgjengelige både "gratis" og via abonnemang på tidspungt der få arbeider, så jeg vil nå tro at det er ganske sannsynlig at debatanter ser en del av dem

 

Vel, da anbefaler jeg å følge med. Det her er ikke daglig kost for Barcelona slik flere på debattanter ser ut til å mene.

 

Daglig kost er det ikke, men at de muligens er de verste av topplagene angående filming har jeg sett tegn på mange ganger. Og det er ikke alle som er like enige med media sin fremstilling av dem.

 

Og (som i mitt tilfelle) reagerer temmelig kraftig på at det ikke engang er sosialt akseptabelt å si noe negativt om dem.

 

Jeg tror maefteda har sett Rooney mange ganger selv om jeg mener han er helt på jorde i hatet hans

 

Abonnemang? Seriøst?

 

Really? Really?..... Really?

The Miz?

 

Folk sier stadig vekk at de hater Spansk fotball, så jeg tviler på at veldig mange følger med.

 

Hater du boliviansk fotball?

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker uten tvil engelsk fotball. Likte spansk fotball veldig godt før, men det var helt til jeg begynte å følge med hver helg. Ikke bare er det masse skuespill, men det er også teit at lagene bare angriper og ikke tenker forsvar i det hele tatt. Så klart er dette underholdning for noen, men ikke for meg. Jeg pleier som regel å se kampene til Barcelona og Real Madrid i helgene, bare for å ha litt diskusjonsgrunnlag, men thats it.

Lenke til kommentar

Boliviansk fotball? What? Har aldri sett det, så skal ikke si noe om det.

 

Rooney er mye basert på hvordan han er utenfor banen. Han pleier ikke gjøre mange ablegøyer, men har hatt en rekke filminger. Nok en gang lurer jeg på om Man Utd fans heller ville sett at han ikke filmet til seg straffe og at dere aldri slo "Invincibles".

 

Det har stått plenty med negative ting om Barcelona i avisene, og så lenge det er fair kritkk, så er det greit for meg. Det er ingen hemmelighet at de har et høyt antall spillere som tyr til ufine midler for å vinne, og etter Laportas inntreden har det vært mye dritt og råte styremessig også.

 

Det at folk ikke liker spillestilen får være en smakssak. Men jeg tror at fotball ville vært mer underholdne dersom alle hadde lik filosofi som Barcelona(- skitne triks). Igjen er det et problem at folk for det meste ser de viktige kampene, hvor motstanderen parkerer bussen. I de kampene er det få, om noen lag som greier å spille attraktiv fotball.

 

Hadde alle spilt som Barcelona derimot hadde ingen parkert bussen, og folk hadde vært tett oppi press hele tiden. Det hadde gjort at Barcelona enten hadde slitt med å holde poessesion så lenge, eller underholdning i form av hvor sykt de kan klare å spille seg ut.

Lenke til kommentar

Boliviansk fotball? What? Har aldri sett det, så skal ikke si noe om det.

 

Rooney er mye basert på hvordan han er utenfor banen. Han pleier ikke gjøre mange ablegøyer, men har hatt en rekke filminger. Nok en gang lurer jeg på om Man Utd fans heller ville sett at han ikke filmet til seg straffe og at dere aldri slo "Invincibles".

 

Det har stått plenty med negative ting om Barcelona i avisene, og så lenge det er fair kritkk, så er det greit for meg. Det er ingen hemmelighet at de har et høyt antall spillere som tyr til ufine midler for å vinne, og etter Laportas inntreden har det vært mye dritt og råte styremessig også.

 

Det at folk ikke liker spillestilen får være en smakssak. Men jeg tror at fotball ville vært mer underholdne dersom alle hadde lik filosofi som Barcelona(- skitne triks). Igjen er det et problem at folk for det meste ser de viktige kampene, hvor motstanderen parkerer bussen. I de kampene er det få, om noen lag som greier å spille attraktiv fotball.

 

Hadde alle spilt som Barcelona derimot hadde ingen parkert bussen, og folk hadde vært tett oppi press hele tiden. Det hadde gjort at Barcelona enten hadde slitt med å holde poessesion så lenge, eller underholdning i form av hvor sykt de kan klare å spille seg ut.

 

Jeg ønsker ikke at han hadde filmet og jeg ønsker at vi slo Arsenal.

 

Det var en filming for mange år siden og du synes Barca har fått nok kritikk?

 

Men ok. Jeg har sett hvilke reaksjoner filming hos egne spillere har og jeg begynner helt ærlig å gi faen. Hvorfor skal vi stå frem på en bedre måte enn andre?

 

Poenget mitt med boliviansk fotball var at du neppe har sett det og ikke hadde et forhold til det. Det var et svar på at du mener folk som ikke liker spansk fotball ikke ser på det. Ser man ikke på det så har man ikke noe forhold til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...