banansplitt™ Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fantastisk video av Berbatov baki her. Når det gjelder finalen "driter" jeg i om vi vinner eller ikke. Bare opplevelsen av å delta i en finale, varme opp, drikke, synge sanger er noe helt spesielt. Får vel gå til sengs, jobb snart, må slutte å late som jeg er russ. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Maefteda: hva er det du vil frem til? Vi har ikke lov til å se ned på en annen spiller fordi vi har og har hatt spillere du ikke liker? Drittsekk oppførsel er ok siden du mener vi har spillere som ikke oppfører seg som di skal? Mener du at vi bare kan sparke ned Messi da siden Barcaspillerene filmer? Eller fordi vi mener at Barca spillere er usportslige? Og en ting til. I diskusjonen ( som jeg leste ) om Pepe og han brasilianeren ville du at man skulle diskutere Pepe og bare han og ikke filmingen Hvordan forsvarer du da at dette endte med å handle om Rooney? Du var rimelig kjapt frempå med å nevne de spillerene du nevnte med Rooney i spissen. Temmelig tydelig for å få diskusjonen bort fra Barca Endret 29. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Rooney og andre United-spillere har vel horet seg til på et eller annet tidspunkt de også, men heldigvis så er dette et sjeldent syn. Det er greit du påpeker dette Maefta, men å sammenligne Barca og United er helt riv ruskende urettferdig og det bør du også forstå. Måten Barca organiserer seg på og flokker seg sammen (ingen som ser poenget i å sjekke skaden tydligvis) og ikke minst hvor ofte dette skjer er en skam og overhodet ikke moro å se på. Edit: HAHAHAHAHA http://www.dagbladet.no/2011/04/28/sport/champions_league/fotball/16342190/ Endret 29. april 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Geir: Klubbhora Scholes som truet med å dra fra United for noen sesonger siden? Har du glemt det? Snakk om trener og greier. Nei han er shite! Ødela ryktet sitt der. LoL? Snakker du om da han skulle til Stoke som spillende manager? Det var vel rykter - og Scholes hadde da vært i klubben i 15 år. Ja, han er shite. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det var veldig mye rykter om at Giggs skulle til inter for en del år tilbake Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det var vel rykter fordi Inter var desperat på den tiden - og de ville kjøpe seg til trofeer igjen. Det gikk også rykter om at Vidic skulle til Barca eller RM - han er fortsatt i klubben, og han er fortsatt gud. Tilsvarende med Scholes. Scholes var 33-34, og hadde egentlig planer om å legge opp. Det har han vel hatt siden, men SAF har lurt han til å holde ut en ekstra sesong om gangen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Dette er en MU tråd, pakk Barca praten godt ned i ryggsekken og stikk på fjellet. La ut linky til filmen "United" her forleden dag og her kommer det en ny rykende fersk dokumentar fra BBC om Sir Bobby Charlton. Kanskje den mest rørende doku timen jeg har sett, der bl.a Harry Gregg (helten fra Munchen) snakker om ulykken. Dette er et kulturelt must for Man Utd fans å se. Må innrømme at jeg felte ei tåre eller to, dette er sterke saker! Last ned Her Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Maefteda: hva er det du vil frem til? Vi har ikke lov til å se ned på en annen spiller fordi vi har og har hatt spillere du ikke liker? Drittsekk oppførsel er ok siden du mener vi har spillere som ikke oppfører seg som di skal? Mener du at vi bare kan sparke ned Messi da siden Barcaspillerene filmer? Eller fordi vi mener at Barca spillere er usportslige? Og en ting til. I diskusjonen ( som jeg leste ) om Pepe og han brasilianeren ville du at man skulle diskutere Pepe og bare han og ikke filmingen Hvordan forsvarer du da at dette endte med å handle om Rooney? Du var rimelig kjapt frempå med å nevne de spillerene du nevnte med Rooney i spissen. Temmelig tydelig for å få diskusjonen bort fra Barca Jeg bare lurer på hva det er som gjør fotballspillere til cunts. Jeg har sagt gang etter gang at jeg ikke liker oppførselen til Barcelonas spillere og at jeg gjerne skulle vært foruten. Jeg blir bare litt provosert, når en som åpenbart har et såpass fantastisk forhold og gode følelser til Rooney, kaller Pep Guardiola for en utrolig ekkel fyr. Hva tror du hadde skjedd om jeg hadde slaktet Giggs og Scholes og gitt dem masse usaklig kritikk? Jeg hadde blitt flamet. Hva har Messi med det her å gjøre? Jeg har ikke sagt noe om å sparke ned Rooney eller noe. Selvfølgelig skal han få lov til å holde på som han vil, selv om jeg ikke liker han. Sier ikke at dere skal snu han ryggen og bue heller. Jeg har allerede sagt at det var håpløst av Alves og at han skulle hatt et gult kort der. Nå fikk han i alle fall et feilaktig gult tidligere. Det jeg misliker, er f.eks at Real Madrid kommer ut og sier "han traff ikke Alves, derfor er det ikke rødt". Synes det er en håpløs måte å dømme på, dersom det skal gå på konsekvens framfor intensjon. Det at Pepe går inn som en idiot er jeg ikke alene om, da mange andre, selv Barca-hatere kan si seg enig. Diskusjonen har vært rundt Barcelona i 2 dager nå, og jeg synes de har fått nok pes i forhold til hva de har gjort. Folk her i Norge er tydeligvis så klare på at dette bare er noe Busquets, Alves og Pedro gjør hver eneste kamp. Det synes jeg blir feil. Jeg er helt klar på at det ikke er noe gunstig at de oppfører seg slik, og jeg skulle så klart aller helst sett at de ikke gjorde det. Jeg tror de hadde klart å vinne da også, med mindre det ender opp slik som i . Det er faktisk uten særlig juks at de vinner de fleste fotballkampene, men når folk ikke følger med på La Liga, får man selvfølgelig et veldig vridd inntrykk. Og ikke gi meg den "Vi ser alle mye fotball her" unnskyldningen. Når du ikke en gang har peiling på om Cleverly har gjort det bra i Wigan eller ikke, så ser du så klart ikke Sporting Gijon mot Almeria heller. Apropo det å få diskusjonen bort fra egne spillere, så er det jævlig ironisk at det er du som nevner akkurat dette. Tror ikke jeg vet om noen som er mer snurt og misliker folk som snakker dårlig om Man Utds spillere enn deg. Selv fra egne supportere, når de har helt fine poeng å komme med. Ikke rart du ønsker å gå tilbake til det gamle lukkede systemet, med RedCafe i Man Utd kategorien, slik at du kan få minst mulig kritikk av klubben din. Det er ikke sunt å ha et så snevert syn på laget sitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Geir: Klubbhora Scholes som truet med å dra fra United for noen sesonger siden? Har du glemt det? Snakk om trener og greier. Nei han er shite! Ødela ryktet sitt der. LoL? Snakker du om da han skulle til Stoke som spillende manager? Det var vel rykter - og Scholes hadde da vært i klubben i 15 år. Ja, han er shite. Seriøst? Prøv hvertfall å let etter meningen og ikke bare les ett enkelt innlegg.... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ironi fungerer dårlig på nett - spesielt når det kommer til fotball, her sies det mye rart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Nei, ironi funker ikke på folk som har problemer med å skjønne det. 4 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ja, det er nok meg som har problemer med å forstå ironi. Jeg synes det er dumt at enkelte på forumet ikke tar hensyn til dem med aspergers syndrom når de svarer på poster. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 At han da er så høy på seg selv, som f.eks ved "Her skal dere få et bilde til avisene" feiringen etter Man City målet, gjør at det ikke virker som han har lært noe. Du kommer fram til den tolkningen etter en målfeiring? Han har fått mye berettiget kritikk både fra media og supportere, men skal man virkelig kritisere den feiringen der i tillegg? Det at han prøver uke inn og uke ut å gjøre opp for seg med ekstra hardt arbeid og 110 prosent innsats viser ihvertfall for meg at han har lært noe. ALt-Ctrl: Drogba har jo blitt en likandes kar. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Jeg synes det er dumt at enkelte på forumet ikke tar hensyn til dem med aspergers syndrom når de svarer på poster. Hjelpe meg. Skal me gå rundt og ta hensyn til at folk ikke liker asparges og nå. Spis nå hva du vil, eg skal ikke plages med det! Sånn at its ikke får panikk: Uten den helt store sammengengen forøvrig: Hadde en sjef på jobb som rett og slett ikke forstod humor. Kvinne sådan, i mannsdominert del av industrien..... Det kunne til tider være svært artig. Endret 29. april 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg synes det er dumt at enkelte på forumet ikke tar hensyn til dem med aspergers syndrom når de svarer på poster. Hjelpe meg. Skal me gå rundt og ta hensyn til at folk ikke liker asparges og nå. Spis nå hva du vil, eg skal ikke plages med det! Hadde en sjef på jobb som rett og slett ikke forstod humor. Kvinne sådan, i mannsdominert del av industrien..... Det kunne til tider være svært artig. Eh, er litt usikker på om du er seriøs denne gang, siden det virker litt merkelig å dra det i den retningen. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Du kommer fram til den tolkningen etter en målfeiring? Han har fått mye berettiget kritikk både fra media og supportere, men skal man virkelig kritisere den feiringen der i tillegg? Det at han prøver uke inn og uke ut å gjøre opp for seg med ekstra hardt arbeid og 110 prosent innsats viser ihvertfall for meg at han har lært noe. ALt-Ctrl: Drogba har jo blitt en likandes kar. Han sier jo at han har blitt tilgitt. Han har vel kanskje blitt det også, etter et par måneders godt spill etter å ha vært bøtte resten av sesongen. Drogba er en grei fyr, men også han filmer og gjør ting som folk synes er drittsekkoppførsel. Snakker om klaging på dommeren, så har du jo Chelsea mot Barcelona 08/09. Hadde de ikke klaget over hver eneste av de situasjonen hadde de sikkert fått den straffen de skulle hatt da ballen traff Pique i armen. Endret 29. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Antar han var ironisk - men det kan lett misforstås slik at han fremstår som ignorant. Innlegget mitt er et sarkastisk svar på hans sarkasme, forskjellen er at jeg er ironisk i min sarkasme, mens han bare er sarkastisk... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du kommer fram til den tolkningen etter en målfeiring? Han har fått mye berettiget kritikk både fra media og supportere, men skal man virkelig kritisere den feiringen der i tillegg? Det at han prøver uke inn og uke ut å gjøre opp for seg med ekstra hardt arbeid og 110 prosent innsats viser ihvertfall for meg at han har lært noe. ALt-Ctrl: Drogba har jo blitt en likandes kar. Han sier jo at han har blitt tilgitt. Han har vel kanskje blitt det også, etter et par måneders godt spill etter å ha vært bøtte resten av sesongen. Drogba er en grei fyr, men også han filmer og gjør ting som folk synes er drittsekkoppførsel. Snakker om klaging på dommeren, så har du jo Chelsea mot Barcelona 08/09. Hadde de ikke klaget over hver eneste av de situasjonen hadde de sikkert fått den straffen de skulle hatt da ballen traff Pique i armen. Tviler jeg på. Tror Øvrebø ble for feig jeg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ja men da drar vi tilbake innom United tenker jeg? Nærmest skadefri tropp nå, mot ett Arsenal med dårlig selvtilitt. Satser på seier, men som Evra sier så kan de være som ett skadeskutt dyr.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du håper vel på ett poeng, olehenri! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå