Limbeck Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 FA-cupen er bare en cup det også. Men jeg får ikke gnagsår i ørene av den Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Herregud, håper Pedro, Busquets og Mache får langtidsskader om vi eventuelt skulle møte Barca. Har ikke tålmodighet til å se på det der igjen. El Pathetico. Fucking word. Håper UEFA ser litt på Busquets spesielt, over de siste to årene bare i CL. Tenk hvor mye vi går glipp av "El Teatro de Sergio Busquets" når vi går glipp av kampene i La Liga???!! Masse spennende stoff der også tenker jeg meg, men han liker å vise frem det beste on the big stage i CL kampene osv. Men kommer UEFA noen gang til å kritisere Barca på et høyt nivå? Fuck no, never. Fuck off Barcelona. Mislikte dem litt før alt dette, men etter jeg har sett de siste 3 Clasico kampene; FUCK off Barcelona. Nå hater jeg dem nesten like mye som Chelsea. Pep må være en utrolig ekkel fyr når man ser på Busquets, Pedro, Alves, Mascherano ++ i det siste. Fucking cunts. 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Busquets er blant mine favorittspillere. Fantastisk type. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hehehe, håper bare du kødder, ellers er det ikke mye å svare med der. 5 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Busquets "...". Fantastisk type. I bakvendt land^^ 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Du trenger ikke svare. Busquets virker herlig både på og utenfor banen. Han er teatralsk, men jeg liker flere spillere som dessverre er det samme. Perfekt i den rollen han spiller, klassespiller. Legger til at jeg liker både Pedro og Alves også. Det er ingen på Barcelona jeg egentlig misliker, hvis man ser bort i fra Mascherano som jeg aldri har hatt sansen for. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Serr, var sikker på at du var ironisk. Respekterer han som fotballspiller for han er sabla god til akkurat det. Er jo en grunn for at han spiller i Barca. Men han er ikke mye herlig ellers, kvalm fyr. Verre enn Drogba? Kanskje. 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Fullt klar over at jeg kunne virke ironisk, men jeg liker mange spillere som blir sett på som typiske "drittsekker". Vet ikke helt hva det er... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva synes du om Rooney da tc? Hvordan kan det være Pep sin skyld at spillerne er ekle? SAF må jo være den drittsekken da, når man ser på Rooney, Nani, Rafael, Heinze, Ronaldo, Ince, Hughes++ Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Rooney og Ronaldo er ikke ekle. Førstnevnte er tilbakestående mens Ronaldo har skjerpet seg - takket være SAF. 4 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hva synes du om Rooney da tc? Hvordan kan det være Pep sin skyld at spillerne er ekle? SAF må jo være den drittsekken da, når man ser på Rooney, Nani, Rafael, Heinze, Ronaldo, Ince, Hughes++ Hvordan er Rooney og Rafael ekle spillere? Greit at det kontraktsstuntet til Rooney var ekkelt, men på banen er han en herlig fyr. Temperamentsfull, ja. Men det ser jeg ingenting galt med, dessuten har det blitt bedre. Samme gjelder Rafael. Herlig type. Rooney og Ronaldo er ikke ekle. Førstnevnte er tilbakestående mens Ronaldo har skjerpet seg - takket være SAF. +1 Endret 29. april 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ince og Hughes faktisk. Da er du desperat. Ronaldo og Nani er forsåvidt forståelig at du nevner. Men ingen av de to har for vane å kaste seg ned og holde seg til ansiktet som om de har fått et kraftig slag midt i fleisen hver bidige kamp. De har uansett begge skjerpet seg mtp filming. Resten der? Really? Det har vært enkelthendelser med filming og annet tull, men ikke noen kollektiv dommerforfølgelse som vi så i går, eller vane for å spille hverken stygt eller dives. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det verste er at det ser så organisert ut når Barca-gjengen gjør det. De er over dommeren hele gjengen iløpet av sekunder ved hver eneste hendelse de tror de kan få noe ut av. Mistenker de for å trene på dette på trening. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Først av alt. Listen var bare satt opp for å bevise hvor latterlig påstanden var. Selvfølgelig har ikke SAF ansvaret for hvordan disse spillerne er. Ikke valgte jeg de utifra filming alene heller, tok bare de jeg kom på av mislikte spillere under Ferguson. Skjønner virkelig ikke hvordan man kan forsvare Rooney. Måten han presset klubben i høst, utroskap, filming, stygt spill, ufyselig oppførsel. Ekkel type tvers igjennom. What, fucking what? Nani og Ronaldo er like ille ja. Barcelonas spillere kaster seg hver bidige kamp? Kanskje for dere som bare ser Barcelona når det er El Clasico eller i slutten av CL. Kunne tenkt det samme om Nani om jeg bare brydde meg om the North West Derby i England. Det er mye større sjanse for usportsligheter i kamper som er ekstra viktige, gjerne også når det kan hjelpe laget til seier. Et fellestrekk for masse usportsligheter, er at de kommer i jevne kamper. Dersom man ser Barcelona i lite annet enn jevne kamper, vil man selvfølgelig få et inntrykk av at de er helt forferdelige. Det er ikke et helt feil syn, for de er helt klart veldig usportslige, men det er sterkt overdrevet. Endret 29. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Vel da er det synd for deg som person Jørgen at du kan like en slik type som Busquets etter det han har vist bare de kampene mot Mourinho alene; for å ikke nevne de tusen andre gangene han bruker opp tid med ekle taktene hans - og ødelegger kamper ved å prøve å utvise spillere av andre laget. Maefteda: Tar mye heller en person som gjør en feil og skriker what fucking what til kamera etter han scorer hat trick for laget sitt etter de ligger under 2-0 (etter han blir kritisert og får dritt mot seg i media hver eneste dag) med fittemye passion i seg; også etterpå klarer å se at det var litt for mye; og da sier unnskyld og innrømmer at han bør få charge for det også. Tar man vekk den "spesielle" delen av Rooney, da kan man like greit ta ham av banen. Mye heller en som er kanskje litt teit av og til, enn 5 på samme drittlag som gråter hver gang de blir TATT på (eller ikke tatt på - hint hint, Dani f'in Alves). Var selvfølgelig drøyt å si at det her gjør Pep til ekkel person, men jeg klarer ikke skjønne at nesten hele laget er sånn (som Geir sier på starten av denne siden) og det starter jo med treneren. Du så jo Valdes løpe som faen bort til alle situasjonene der Barca-spillere blir tatt på? Er helt grusomt. De kan godt vinne så mange trophies de vil, jeg er faen ikke sjalu når nesten hele laget fremstår som jævla eklinger. Kan hende et par på Utd (note: et par maks) har vært dramatiske og teite på banen for oss, men faen ikke halve laget. Og vi bruker ikke 40 minutter ut av 90 for å syte og rulle rundt på banen. One United. Endret 29. april 2011 av tc47 5 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Var ikke akkurat den situasjonen jeg tenkte på med Rooney. Straffen han fikk da var idiotisk, selv om jeg synes oppførselen hans var kjip uansett. Det var et lite spark til kritikerne hans, som faktisk har hatt kritikk med rette. Mange av de kritikerne er Man Utd supportere, som forventer at han nå gjør jobben sin og ferdig med det. At han da er så høy på seg selv, som f.eks ved "Her skal dere få et bilde til avisene" feiringen etter Man City målet, gjør at det ikke virker som han har lært noe. http://www.youtube.com/watch?v=zm5-zLu8S9U Noen som ser et fellestrekk? Alle kampene er Man Utd under press og trenger mål. Da blir det usportsligheter. Når han i tillegg skal framstå som en ærlig og seriøs spiller som misliker filming, gjør han det bare værre for seg selv. Rooney har ødelagt ryktet sitt, men dessverre ser det ut til at flere og flere Man Utd supportere vil glemme at han ønsket å snu klubben ryggen. Endret 29. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ønsket å snu klubben ryggen? Han ønsket mer penger i lønn. Det er alltid det det handler om i fotball. Har gitt opp klubbfølelsen. Det finner man kun hos middelmådige spillere som er desperat etter å bli værende i klubben. Kommer noen viftende med kronasjer så stikker ALLE. Unntatt Giggs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Geir: Klubbhora Scholes som truet med å dra fra United for noen sesonger siden? Har du glemt det? Snakk om trener og greier. Nei han er shite! Ødela ryktet sitt der. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan ikke skjønne hvorfor Giggs eller Scholes noen gang skulle ha et ønske om å forlate Man Utd, men det beviser jo hvertfall at de er bedre enn Rooney. Man har uansett alle noe å lære av Giggs og Scholes. Tidenes PL spillere og blant tidenes Man Utd legender. Synd for dem om Rooney skal få samme statusen. Finnes uansett nok av folk som er lojale og har klubbfølelse i Barcelona. Det er ikke umulig å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå