Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært pro Ronaldo i diskusjonen rundt verdens beste spiller [...]

Samme her.

Heldigvis holder en spiller den tittelen i max 3 år. Det kan jeg garantere de neste 50 årene.

Vanligvis skulle jeg vært enig, men jeg tror Messi kommer til å endre på den "regelen" hvis han styrer unna de verste skadene de neste to-tre årene. Vi skal ikke glemme at han fortsatt ikke har fylt 24, og har vært verdens beste for andre året på rad i år. I tillegg har han faktisk utviklet seg fra i fjor. Ikke bare scorer han enda flere mål, og har blitt enda råere på å drible spillere, men han har også utviklet seg som lagspiller, og slår ofte stikkere av Xavi-klasse. I tillegg til de 52 målene har han 23 målgivende pasninger så langt i år. Greit at han ikke spiller i PL, men det er bare vanvittig drøyt. 75 målpoeng på 50 kamper. Det skal seriøst ikke være mulig på dette nivået.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CL finalen vises på Viasat4 ifølge United.no.

Skal helt ærlig innrømme at det slo meg ikke med noen andre muligheter utenom HD løsninger. Tenk hvis idiotene hadde bestemt seg for å sende kampen på Visat fotball eller en annen av drittkanalene deres.

DA hadde det blitt liv rundt om tror eg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg har lenge vært pro Ronaldo i diskusjonen rundt verdens beste spiller [...]

Samme her.

Heldigvis holder en spiller den tittelen i max 3 år. Det kan jeg garantere de neste 50 årene.

Vanligvis skulle jeg vært enig, men jeg tror Messi kommer til å endre på den "regelen" hvis han styrer unna de verste skadene de neste to-tre årene. Vi skal ikke glemme at han fortsatt ikke har fylt 24, og har vært verdens beste for andre året på rad i år. I tillegg har han faktisk utviklet seg fra i fjor. Ikke bare scorer han enda flere mål, og har blitt enda råere på å drible spillere, men han har også utviklet seg som lagspiller, og slår ofte stikkere av Xavi-klasse. I tillegg til de 52 målene har han 23 målgivende pasninger så langt i år. Greit at han ikke spiller i PL, men det er bare vanvittig drøyt. 75 målpoeng på 50 kamper. Det skal seriøst ikke være mulig på dette nivået.

Alt du sier er riktig. Han har mange Xavi-stikkere, sist igår til Xavi som han kunne/burde putta på. Den garantien oppsto her og nå, siden jeg er pissredd for at han kommer til å være best til han er 30. Han trenger ikke å bli raskere, bedre med ball, men med erfaringen så blir han bedre til dess ferdighetene går på ned. Det Ronaldinho (05/06 elns) og Ronaldo i Ronaldosesongen presterte er fantastisk, men det er mulig å toppe det. Noen bedre enn det Messi har vært i år? Just ain't gonna happen. Med avsmak i munnen må jeg si at dette må være den beste sesongen noen noengang har levert. Noen uenige?

Lenke til kommentar

Man kan da vel ikke grue seg til en kamp med Manchester United. I alle tilfeller så er en tapt finale bedre enn ingen finale. Da om vi kommer til finalen

Teknisk sett, ja. Psykologisk sett er det mye hardere å tape en finale enn en semi/kvart eller åttedelsfinale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Man kan da vel ikke grue seg til en kamp med Manchester United. I alle tilfeller så er en tapt finale bedre enn ingen finale. Da om vi kommer til finalen

Det ser bedre ut på CV'en ja, men om du kunne garantert meg at Barca vinner 3-0, filmer seg til to straffer + rødt kort og spiller oss rett ut så hadde jeg sagt ja takk til 0-3 mot Schalke anyday. Det er omtrent wort case scenario, noe jeg gruer meg til, bare for å være forberedt. Finaletap svir dypt uansett. Mot Barca, i år, det blir for mye. Greit at livet går videre og det der, men jeg m.fl hadde blitt mentalt uføre.
Lenke til kommentar

Media hysteri. Verdens beste lag. Kamper mot noe jalla lag som ikke er fra England. Abuer som runker i kor hver gang vi går ut og krever at jeg skal være deppa av det. Scousere som tror at de 5 stakkarslige CL titlene demmes på noen som helst måte kan måle mot våre 11 FA cup titler. Forum debatanter som sitter og surmuler er hel sommer (minst) pga en tapt finale. Det er jo bare en fotballkamp. Hvor mange kamper spiller vi i løpet av en sesong?

Er egentlig drittlei hele turneringen.

Selvfølgelig er du ikke det. Du ønsker ikke noe annet enn at manu vinner den. Påstår du noe annet er du selvsagt en løgner.

Nei. Jeg håper selvfølgelig city vinner den.

Lenke til kommentar

Media hysteri. Verdens beste lag. Kamper mot noe jalla lag som ikke er fra England. Abuer som runker i kor hver gang vi går ut og krever at jeg skal være deppa av det. Scousere som tror at de 5 stakkarslige CL titlene demmes på noen som helst måte kan måle mot våre 11 FA cup titler. Forum debatanter som sitter og surmuler er hel sommer (minst) pga en tapt finale. Det er jo bare en fotballkamp. Hvor mange kamper spiller vi i løpet av en sesong?

WHAT?!

Lenke til kommentar

Jaja, fair enough. Alle har hørt den chanten, i forskjellige former. Men jeg forstår fremdeles ikke poenget ditt? Mener du virkelig at 11 FA cup titler er bedre enn 5 CL titler? Når du legger til at Liverpool har vunnet 6 FA cup titler, så vil jeg vitterlig si at de kommer best ut av den diskusjonen.

Lenke til kommentar

Alves hadde aldri blitt skadet av en slik takling. Han kunne fått en smell - noe han definitivt hadde fortjent. Man kan bli skadet i enhver situasjon, og dette er ikke en situasjon som typisk fører til skade av spillere. Ballen er høyt i luften, begge spillere strekker frem en fot for å nå ballen, og begge treffer ball.

En av spillerne viser knotter og kommer inn i hundre. Det er et rødt kort, uavhengig av om han treffer Alves eller ikke.

Synes dommeren gjorde det riktig i Arbeloa - og Adebayorsituasjonen. Personlig tolket jeg Marcelo-situasjonen (når han tråkker på Pedro) som bevisst fra Marcelo sin side.

@Big Tone: Limbeck er ikke som alle andre. CL er jo "bare en cup", men hva er egentlig FA-Cupen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...