NightKeeper Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvilke aper er det som skriver på United.no?http://united.no/nyheter/2007/klar_til_aa_gripe_kjangsen[/url] 9635479[/snapback] Kanskje United-fans :!: 9636454[/snapback] Very phun :!: Skal ikke være mulig å skrive "kjangsen", det må være en av de mer jævlige skriveleifene vi har i dag. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er vel ikke mulig å kommentere artikkelen heller? Eller kan man det om man er medlem? Jeg tror jeg er medlem, men husker verken brukernavn eller passord. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er vel ikke mulig å kommentere artikkelen heller? Eller kan man det om man er medlem? Jeg tror jeg er medlem, men husker verken brukernavn eller passord. 9636547[/snapback] Tror ikke det er mulig, uansett, de har endret den nå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvilke aper er det som skriver på United.no?http://united.no/nyheter/2007/klar_til_aa_gripe_kjangsen[/url] 9635479[/snapback] Kanskje United-fans :!: 9636454[/snapback] Very phun :!: Skal ikke være mulig å skrive "kjangsen", det må være en av de mer jævlige skriveleifene vi har i dag. 9636510[/snapback] :!: Var artig å lese det der, bare synd de fjernet "skriveleifene" :!: . Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Flaut.. Lurer på hvor gammel denne Kim Rene Vågeskar er? 22. Det er synd at Saha har vore så mykje skada, men eg håper at han kan få ein god sesong med ein del speletid i år. Han har i alle fall mykje potensiale viss han først får det til å stemme. Endret 4. oktober 2007 av ttt Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Flaut.. Lurer på hvor gammel denne Kim Rene Vågeskar er? 22. Det er synd at Saha har vore så mykje skada, men eg håper at han kan få ein god sesong med ein del speletid i år. Han har i alle fall mykje potensiale viss han først får det til å stemme. 9636659[/snapback] Okei.. Jeg liker å se Louis Saha, helt utrolig bra spiller. Han har alt en spiss skal ha, blant annet to gode skuddbein. Utrolig synd at han har vært så mye skadet, men hvis han nå klarer å holde seg skadefri noen måneder tror jeg vi får se den virkelige Saha. Jeg ble glad da jeg så han fra start mot AS Roma, hadde store forventninger til han. Men dessverre så skuffet han. Han trenger kamptrening, men det får han så lenge han holder seg skadefri. Kanskje vi får se han fra start mot Wigan til helgen også? Lite som tyder på det ettersom at Tevez storspilte da han kom innpå mot Roma, men vi får nok se Saha i løp av kampen. Endret 4. oktober 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan tror dere 4-3-3 hadde vært? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan tror dere 4-3-3 hadde vært? 9637794[/snapback] Like dårlig som det alltid er. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 4-3-3 kan fort bli en fin formasjon nå som vi har fått inn Hargreaves i stallen. Hvis vi for eksempel starter med disse tre på midtbanen. Michael Carrick - Owen Hargreaves - Paul Scholes Da får vi en utrolig bra midtbane, og i tillegg har vi ekstremt gode spillere helt øverst. Men nå er jo Carrick og Hargreaves skadet så den formasjonen funker neppe så bra per dags dato. Det beste er nok å holde seg til vår vanlige 4-4-2 formasjon, men vi har definitivt gode nok spillere til å spille bra i en 4-3-3 formasjon, synes jeg. Men blir vanskelig å finne plass til alle i den øverste 3'eren. Rooney, Ronaldo, Tevez, Saha, Giggs, Nani, Anderson.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nei nei og atter nei. 4-5-1 har aldri fungert oss, med unntak av noen CL kamper i fjor. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nei nei og atter nei. 4-5-1 har aldri fungert oss, med unntak av noen CL kamper i fjor. 9638401[/snapback] pisspreik. Vi spilte med 5 midtbaner i store deler av fjorsesongen. Eller med en "hengende" spiss som sletts ikke opererte som det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei nei og atter nei. 4-5-1 har aldri fungert oss, med unntak av noen CL kamper i fjor. 9638401[/snapback] pisspreik. Vi spilte med 5 midtbaner i store deler av fjorsesongen. Eller med en "hengende" spiss som sletts ikke opererte som det. 9638929[/snapback] Men sånn som United spilte i fjor så kan også kalle det for 4-3-3... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei nei og atter nei. 4-5-1 har aldri fungert oss, med unntak av noen CL kamper i fjor. 9638401[/snapback] pisspreik. Vi spilte med 5 midtbaner i store deler av fjorsesongen. Eller med en "hengende" spiss som sletts ikke opererte som det. 9638929[/snapback] Men sånn som United spilte i fjor så kan også kalle det for 4-3-3... 9639158[/snapback] Fortsatt, 4-5-1 har fungert. Å vil fungere så lenge man har gjennombruddhissig vinger og en midtbane iform. Men akkurat nå foretrekker jeg også 4-4-2 og variasjoner på den siden vi har 3 superspisser, og etter min mening ikke kan stille med 3 sentrale midtbaner som holder noenlunde klasse for øyeblikket. Gleder meg forresten til Fletcher er tilbake, han og Hargreaves vil jo jobbe ihjel det andre laget. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Her var det liv. Lineupen har ikke kommet enda. Deilig å få seg C+, har gått på pub siden 02 nå, så det føltes uvant og veldig fortjent for min egen del Tips for kampen (Uansett lagoppstilling) 3-0, idag håper jeg det offensive sitter og forsvaret fortsetter å storspille Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 PIG Pique - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Sheasy - Scholes - Giggs Tevez - Rooney Giggs igjen ja, selv om Nani fintet Roma ut i rekesmørbrød-boden på Old Trafford på tirsdag. Benk: Heaton, Simpson, Nani, Anderson, Saha Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis vi er heldige så kan vi jo kanskje få sjå ei midtbane med Ronaldo, Anderson, Scholes og Nani i andre omgang. Det hadde vore artig å sjå korleis det hadde fungert. Lite forsvars-fiber i den gjengen, men et litt slitent Wigan kunne nok fått kjørt seg.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Saha skadet under oppvarming......... Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dere kommer til å vinne idag, ikke fordi Wigan er ikke like gode som dere. Men fordi dere har Mike Riley som dommer på hjemmebane, det gir 90% garanti at dere vinner Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Saha skadet under oppvarming......... 9648261[/snapback] Flott... Saha viser Hoset-takter... Magne Hoset klarte jo å skade seg på en hårspenne en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå