Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke aper er det som skriver på United.no?

http://united.no/nyheter/2007/klar_til_aa_gripe_kjangsen[/url]

9635479[/snapback]

 

Kanskje United-fans :!:

9636454[/snapback]

 

Very phun :!:

 

Skal ikke være mulig å skrive "kjangsen", det må være en av de mer jævlige skriveleifene vi har i dag.

9636510[/snapback]

 

:!: Var artig å lese det der, bare synd de fjernet "skriveleifene" :!: .

Lenke til kommentar
Flaut..  :roll:  Lurer på hvor gammel denne Kim Rene Vågeskar er?

22. :)

 

Det er synd at Saha har vore så mykje skada, men eg håper at han kan få ein god sesong med ein del speletid i år. Han har i alle fall mykje potensiale viss han først får det til å stemme.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Flaut..  :roll:  Lurer på hvor gammel denne Kim Rene Vågeskar er?

22. :)

 

Det er synd at Saha har vore så mykje skada, men eg håper at han kan få ein god sesong med ein del speletid i år. Han har i alle fall mykje potensiale viss han først får det til å stemme.

9636659[/snapback]

 

Okei.. :)

Jeg liker å se Louis Saha, helt utrolig bra spiller. Han har alt en spiss skal ha, blant annet to gode skuddbein. Utrolig synd at han har vært så mye skadet, men hvis han nå klarer å holde seg skadefri noen måneder tror jeg vi får se den virkelige Saha. Jeg ble glad da jeg så han fra start mot AS Roma, hadde store forventninger til han. Men dessverre så skuffet han. Han trenger kamptrening, men det får han så lenge han holder seg skadefri.

 

Kanskje vi får se han fra start mot Wigan til helgen også? Lite som tyder på det ettersom at Tevez storspilte da han kom innpå mot Roma, men vi får nok se Saha i løp av kampen. :yes:

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

4-3-3 kan fort bli en fin formasjon nå som vi har fått inn Hargreaves i stallen. Hvis vi for eksempel starter med disse tre på midtbanen.

 

Michael Carrick - Owen Hargreaves - Paul Scholes

 

Da får vi en utrolig bra midtbane, og i tillegg har vi ekstremt gode spillere helt øverst. Men nå er jo Carrick og Hargreaves skadet så den formasjonen funker neppe så bra per dags dato. Det beste er nok å holde seg til vår vanlige 4-4-2 formasjon, men vi har definitivt gode nok spillere til å spille bra i en 4-3-3 formasjon, synes jeg. Men blir vanskelig å finne plass til alle i den øverste 3'eren. Rooney, Ronaldo, Tevez, Saha, Giggs, Nani, Anderson..

Lenke til kommentar
Nei nei og atter nei. 4-5-1 har aldri fungert oss, med unntak av noen CL kamper i fjor.

9638401[/snapback]

pisspreik. Vi spilte med 5 midtbaner i store deler av fjorsesongen. Eller med en "hengende" spiss som sletts ikke opererte som det.

9638929[/snapback]

 

Men sånn som United spilte i fjor så kan også kalle det for 4-3-3...

Lenke til kommentar
Nei nei og atter nei. 4-5-1 har aldri fungert oss, med unntak av noen CL kamper i fjor.

9638401[/snapback]

pisspreik. Vi spilte med 5 midtbaner i store deler av fjorsesongen. Eller med en "hengende" spiss som sletts ikke opererte som det.

9638929[/snapback]

 

Men sånn som United spilte i fjor så kan også kalle det for 4-3-3...

9639158[/snapback]

Fortsatt, 4-5-1 har fungert. Å vil fungere så lenge man har gjennombruddhissig vinger og en midtbane iform.

 

Men akkurat nå foretrekker jeg også 4-4-2 og variasjoner på den siden vi har 3 superspisser, og etter min mening ikke kan stille med 3 sentrale midtbaner som holder noenlunde klasse for øyeblikket. Gleder meg forresten til Fletcher er tilbake, han og Hargreaves vil jo jobbe ihjel det andre laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...