KjellV Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ikke rart Alves måtte bæres av banen etter denne knallharde trøkken Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ingen som sier noe imot det heller. Det er et kjent faktum, også før denne kampen, at Dani Alves tar de fleste midler i bruk for å få kampen sin vei. Dette er fortsatt ikke endret. Artikkel som tar det opp. Dansk dommer sier korrekt rødt, uansett. E: Tar det i Clasico tråden fra nå av. Trenger ikke diskutere dette i RedCafe. Endret 28. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Alves hadde aldri blitt skadet av en slik takling. Han kunne fått en smell - noe han definitivt hadde fortjent. Man kan bli skadet i enhver situasjon, og dette er ikke en situasjon som typisk fører til skade av spillere. Ballen er høyt i luften, begge spillere strekker frem en fot for å nå ballen, og begge treffer ball. 6 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Barcelona er en gjeng med kjerringer. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Stonemeister Skrevet 28. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. april 2011 En jubelens dag! Kozeklumpen skriver et innlegg jeg faktisk er enig i. Tok bare 308 forsøk, sannelig ikke verst. 19 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 In other news: Wazzaroon08 Wayne rooney Scotland Yard detectives came to see me earlier and showed me some documents, looks like a newspaper have hacked into my phone.#Bigsurprise# Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Slik jeg ser det så blir ikke Alves truffet. Det er minst et kjempegult kort for farlig spill. Jeg tror dommeren blir lurt av Alves sin filming og at det er derfor Pepe blir utvist. Men Mener folket at Pepe fortjener å bli utvist for farlig spill alikevel om han ikke treffer Alves? Altså, er taklingen like fæl selv om han ikke treffer noe? Jeg er usikker, men jeg tviler på at Pepe hadde blitt utvist hadde dommeren sett at det ikke var kontakt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det røde kortet er greit uansett om han treffer ball eller ei. Men Alves skulle absolutt fått gult for filming, i likhet med Pedro og Sergio. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Syntes pedro hadde fortjent gult kort for den stygge mopedbarten sin, mens vi er inne på saken. 9 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Kanskje ikke så rart spillere som Di Maria og Pedro faller som fluer. Begge kan maks være 65 kg. Skulle likt å se noen av de gutta der på isen i NHL. De hadde fått en bodycheck, og vært ute resten av sesongen. Endret 28. april 2011 av NightKeeper Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) grunnen til at de (og alle andre) faller er ganske enkelt at det lønner seg Jeg heller lengst mot det gule kortet. Mest fordi at jeg tror det er slik dommeren hadde gjort det om han hadde sett situasjonen i reprise. Jeg har sjelden sett rødt kort for farlig spill uten at hodet var i nærheten Endret 28. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Som vår kjære Rio sier på Twitter, STAY ON YOUT FEET! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hadde en spesiell situasjon på FM. Endte på femteplass i PL, men vant CL, så jeg var automatisk kvalifisert for neste års turnering. Det jeg syntes var rart var at laget på fjerdeplass da mistet sin mulighet til å spille CL og ble forskyvet ned til Europaliga-kvalik. Hvordan er reglementet i virkeligheten hvis dette skulle skje? Er det sånn at laget på fjerdeplass mister plassen sin i CL-kvaliken, eller får England potensielt 5 lag i den gjeveste europeiske turneringa? Synes begge deler høres ganske søkt ut, egentlig. Endret 28. april 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er vel slikt at laget som vinner turneringa automatisk blir kvalla til neste sesong, som feks Liverpool i 05. Da fikk vel England 5(?) mulige CL plasser pga Everton som kom på fjerde. De måtte ut i siste kvalikkrunden mot Villareal og tapte der, mens Pool måtte vel igjennom alle siden de kom inn utenom topp 4. Var jo også spesielt det året siden Chelsea og Liverpool kom i samme gruppe i gruppespillet, noe som egentlig skal være umulig. Vet ikke helt hvorfor det ble slikt, men jeg har inntrykket av at laget som vinner CL tar plassen til det laget som kom lengst ned på tabellen men fremdeles fikk CL plass i den respektive ligaen, om laget som vant CL ikke hadde kvalla seg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Titleholder 2.03 The UEFA Champions League titleholder is guaranteed a place in the group stage even if it does not qualify for the competition through its domestic championship.a) If the titleholder comes from an association entitled to four places in the UEFA Champions League and qualifies for the UEFA Europa League through its domestic competitions, the lowest-ranked club of the association’s UEFA Champions League representatives is automatically transferred to the UEFA Europa League (into the latest possible roundwhere there is a vacancy). In this case, the number of places to which thetitleholder's national association is entitled in the UEFA Champions League and the UEFA Europa League does not change .b) If the titleholder comes from an association entitled to four places in theUEFA Champions League and does not qualify for the UEFA Champions League or UEFA Europa League through its domestic competitions, the lowest-ranked club of the association’s UEFA Champions League representatives is automatically transferred to the UEFA Europa League(into the latest possible round where there is a vacancy). In this case, the national association of the titleholder is entitled to one additional place in the UEFA Europa League .c) If the titleholder comes from an association entitled to fewer than four places in the UEFA Champions League and qualifies for the UEFA Europa League through its domestic competitions, it is entitled to play in the UEFA Champions League in addition to the association’s other UEFA Champions League representative(s). In this case, the combined number of places to which the titleholder's national association is entitled in the UEFA Champions League and UEFA Europa League does not change .d) If the titleholder comes from an association entitled to fewer than four places in the UEFA Champions League and does not qualify for the UEFA Champions League or UEFA Europa League through its domestic competitions, it is entitled to play in the UEFA Champions League ina ddition to the association’s other UEFA Champions League representative(s). In this case, the national association of the titleholder is entitled to one additional place in the UEFA Champions League. http://www.scribd.com/doc/54125692/2/Article-2-Number-of-clubs-per-UEFA-member-association Endret 28. april 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Husker ikke riktig selv. Men Liverpool vant jo CL, men det var på den tiden ingen regler for at vinneren skulle videre. Liverpool fikk i hvert fall plassen til Everton, mens et eller annet lag fra Øst-Europa sa fra seg plassen sin slik at Everton fikk være med likevel (en sjanse de kastet bort). I dag er det vel slik at en potensiell CL vinner får plassen til fjerdeplassen. Ta dette med en klype salt, men er rimelig sikker på at det var nogenlunde slik. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DsHHK6cAxU8&feature=related Goosebumps! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vi spiller mot reservelaget til Arsenal som inneholder Aliadiere? Han må jo nærme seg 30? Husker han var ung og lovende på LMA Manager 2002, sier vel sitt at han er på Arsenal 2 nå. Jeg har lenge vært pro Ronaldo i diskusjonen rundt verdens beste spiller, og jeg mener fortsatt han er mest komplett. Men fotball handler om å score flere mål enn motstanderen, hvor Messi er i en klasse for seg selv. Det verste med han er at det er ingenting å ta han for. Kan ikke huske noen diver i farta, aldri høy på pæra/spydig og virker som en snill person. Ronaldinho og Ronaldo har hatt hver sin periode som verdens beste spiller, nå er det Messi. Heldigvis holder en spiller den tittelen i max 3 år. Det kan jeg garantere de neste 50 årene. Når det er sagt så mener jeg at Ronaldo sine 44(?) fra en PL-klubb er større enn Messi sine 52. Jeg er ikke noen fan, og kommer aldri til å bli det, men det er bare til å svelge kamelen og innrømme det. Ronaldo mangler det sjette giret. Jævla Barca har mye egenprodusert, og flere ser det ut til å komme. Stammen med Xavi-Iniesta-Busquets på midten har kostet småkroner. Messi kom i ung alder, og Pedro er egenprod. Så kommer det ca en storsignering i året (Villa, Mascherano, Pique, Zlatan). Ikke noe feil med det, bortsett fra at det er en nærmest uslåelig formel. Over til noe mindre positivt for katalanerne så er jeg lei av å lese diskusjonene hvor X påpeker at Barca spillere overspiller, og andre forsvarer med at X sin klubb også har en diver. Barca består av 1/2 divere, hvorpå Alves, Pedro og Busquets er av VÆRSTE sort. Rooney har vel 1-2 dives i karrieren, Gerrard har noen svin på skogen (CL-finalen anyone?), Drogba ligger ofte og ruller osv (når vi er inne på det, så må jeg si at Ronaldo må være den mest overvurderte filmeren i fotballverden, er jo alltid kontakt, og han bare lett. Forstår han nesten når jeg så antall drapsforsøk igjennom Utd-karrieren). Men jeg har aldri sett at hele laget spurter som idioter bort til dommeren mens pakket ligger og ruller rundt uten at det har vært noen kontakt, hvor det kommer sykebåre, hvor idioten holder seg til ansiktet etter å ha fått noe(n) i skuldera osv. Jeg blir trist av å se det. RM spiller stygt, joda, men Barca får absolutt ikke noe som ligner empati av meg når de oppfører seg som førsteklasses douchebag'er. Når det er sagt så hater jeg Real ca like mye. Jævla kjøpeklubb som ikke hadde vært top 3 uten milliardkjøpene sine hver sesong. De har en syk måte å tjene penger på som gjør resten av verden underlegne, blant annet 50% av private sponsorinntekter utgjør sinnsykt mye. Glad for at vi ikke har en spanjol i troppen (?). Ser heller at Chelsea og Liverpool møtes i finaler enn RM-Barca, og det kan jeg si med hånda på hjertet. Eller, spørst med Chelsea det må være tidenes mest historieløse klubb, i sterk konkurranse med Shitty. Gruer meg til CL-finalen og ser på oss som underdogs mot Barca. Skummelt med Rafael/O'shea og Evra. Frykter at vi blir pult i toern, men kan jo ikke være for negativ med Nani, Val, Berba, Rooney, Hernandez,Vidic, Ferdinand. Blir nok raped på midtbanen i 442, så lukter 4-5-1 med Rooney på topp. Går mot finalen uten forventninger, men om United skulle vinne på ett eller annet vis, kommer jeg til å være verdens største fitte i flere uker. Kommer til å le alle som nevner Barca opp i trynet. Tonyboy har heldigvis bevist at det fortsatt finns ekte mannfolk som spiller ving. Jeg har begynt å tvile på sporten min. Tredjegradsvoldtekter har ingenting på en fotballbane å gjøre, greit nok, men fotball er en kontaktsport og lite er mer tilfredsstillende en susende taklinger. Alan Smith er helten min, Busquets, Alves og Pedro er så lavt jeg hadde pissa de i trynet om sjansen hadde bydd seg en fuktig kveld. Nå smartmaler jeg det meste, men greit å få det ut av systemet. Får gå å tømme ryggen siden prossessen først er i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå