Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Å prate om slikt tull i United-tråden og påpeke at folk blir fornærmet for mye rart er helt poengløst og ikke minst idiotisk. DETTE ER REDCAFÈ.

 

Hvem du har og ikke har respekt for driter vi fint i.

 

Nja, slikt skjer i Liverpool-tråden, Arsenal-tråden og Chelsea-tråden (selv om det ikke er noen der.

 

Men, altså... Såklart jeg har stor respekt for Giggs. Kan ikke forstå hvordan noen tror noe annet. Det her var bare en totalt mislykket trolling som følge av ekstremt kjedelig kamp, syk dame som sover, PSN nede etc.

 

sad_troll_RE_top_5-s259x195-141253.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var faktisk ganske lite Barca-runking i dag. Totalt var det ikke mer skryt enn dem burde ha fra studio, og jeg er overraskende enig med Solér som sier at det er elendig taktikk av RM når de går ut på hjemmebanen og ikke vil spille fotball. Nå er Solér betalt for å provosere, men her er han spot on.

Lenke til kommentar

...Trille ball på egen banehalvdel er forbannet kjedelig...

 

Hehe, sovnet i slutten av første omgang og våknet nesten akkurat. Det er ikke første gangen jeg har gjort når jeg har sett Barca spille fotball :)

 

Barca er et solid fotballlag, med de beste spillerene. Dog har jeg for leeeenge siden sluttet å bli imponert av laget. Sitter med en "Meh, sett det før" når de scorer ett mål etter 1000-passninger.

Lenke til kommentar

Det var faktisk ganske lite Barca-runking i dag. Totalt var det ikke mer skryt enn dem burde ha fra studio, og jeg er overraskende enig med Solér som sier at det er elendig taktikk av RM når de går ut på hjemmebanen og ikke vil spille fotball. Nå er Solér betalt for å provosere, men her er han spot on.

 

Det er Messi-runkingen som er verst. Å påstå at hans andre mål er det ingen andre i verden som hadde fått til er jo direkte piss.

 

Dessuten er det Dani Alves og Pedro holder på med utrolig provoserende og har ingenting på en fotballbane å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg har selvsagt sett slike mål før, og det var heller ikke poenget mitt. Poenget mitt er at han gjør det jevnlig. Det er ikke noe han gjør en gang i blant, og som føles litt tilfeldig (jf. Fabregas mot Tottenham). Han scorer slike mål gang på gang. Dribler vekk tre - fire mann og avslutter på nøyaktig samme tidspunkt. Verdens beste spiller. Punktum. 52 mål på 50 kamper, 52 mål på 50 kamper. Det sier egentlig alt. 52 mål på 50 kamper.

Lenke til kommentar

Håper ikke United må spille i hvite drakter på Wembley... De draktene må ha en slags forbannelse over seg.

Hadde håpet på Real i finalen, men nå ser det ut som at mye er avgjort, men så klart Mourinho kan jo skape et mirakel i neste kamp, men det blir vel kjedelig trilling frem og tilbake fra Barcelona da.

Lenke til kommentar

Jeg har selvsagt sett slike mål før, og det var heller ikke poenget mitt. Poenget mitt er at han gjør det jevnlig. Det er ikke noe han gjør en gang i blant, og som føles litt tilfeldig (jf. Fabregas mot Tottenham). Han scorer slike mål gang på gang. Dribler vekk tre - fire mann og avslutter på nøyaktig samme tidspunkt. Verdens beste spiller. Punktum. 52 mål på 50 kamper, 52 mål på 50 kamper. Det sier egentlig alt. 52 mål på 50 kamper.

Der er vi enig, uheldigvis.

Lenke til kommentar

Om vi kommer til finalen (antar vi slår Schalke, de holdt ikke PL nivå i gårsdagens kamp), så håper jeg vi møter opp. Sist finale mot Barca kom aldri United på banen...

Det var en nokså trist finale ja. Men som jeg husket så hadde United banespillet og de største sjansene i de 10 første minuttene av kampen før Barca skåret på en kontring, og etter det så det ut som United ga fullstendig opp, og Barca kunne bare trille ballen frem og tilbake.

Lenke til kommentar

Om vi kommer til finalen (antar vi slår Schalke, de holdt ikke PL nivå i gårsdagens kamp), så håper jeg vi møter opp. Sist finale mot Barca kom aldri United på banen...

Det var en nokså trist finale ja. Men som jeg husket så hadde United banespillet og de største sjansene i de 10 første minuttene av kampen før Barca skåret på en kontring, og etter det så det ut som United ga fullstendig opp, og Barca kunne bare trille ballen frem og tilbake.

 

Det stemmer. De scorte på den første sjansen sin. Før det dominerte United fullstendig. Virket som om luften ble skutt ut av samtlige spillere etter det målet dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg har selvsagt sett slike mål før, og det var heller ikke poenget mitt. Poenget mitt er at han gjør det jevnlig. Det er ikke noe han gjør en gang i blant, og som føles litt tilfeldig (jf. Fabregas mot Tottenham). Han scorer slike mål gang på gang. Dribler vekk tre - fire mann og avslutter på nøyaktig samme tidspunkt. Verdens beste spiller. Punktum. 52 mål på 50 kamper, 52 mål på 50 kamper. Det sier egentlig alt. 52 mål på 50 kamper.

Her er jeg enig med Jørgen.

 

Det vil alltid være masse mediamas, hype, runking eller hva faen du vil kalle det, rundt "verdens beste spiller". De største profilene selger aviser, gir flere nettklikk, benker flere foran TVen og gir generelt mest tid i media. Det var ikke særlig mindre tendenser fra media rundt Ronaldo i 07/08. Slik er det, og slik vil det alltid være.

 

Deal with it!

Lenke til kommentar

Håper ikke United må spille i hvite drakter på Wembley... De draktene må ha en slags forbannelse over seg.

Hadde håpet på Real i finalen, men nå ser det ut som at mye er avgjort, men så klart Mourinho kan jo skape et mirakel i neste kamp, men det blir vel kjedelig trilling frem og tilbake fra Barcelona da.

 

Hvite drakter? Vi har jo ingen hvite drakter denne sesongen..

Lenke til kommentar

Håper ikke United må spille i hvite drakter på Wembley... De draktene må ha en slags forbannelse over seg.

Hadde håpet på Real i finalen, men nå ser det ut som at mye er avgjort, men så klart Mourinho kan jo skape et mirakel i neste kamp, men det blir vel kjedelig trilling frem og tilbake fra Barcelona da.

 

Hvite drakter? Vi har jo ingen hvite drakter denne sesongen..

 

 

Eh? Hvite/Røde/Svarte?

 

bortetroeye_2010_2011_kortermet.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Håper ikke United må spille i hvite drakter på Wembley... De draktene må ha en slags forbannelse over seg.

Hadde håpet på Real i finalen, men nå ser det ut som at mye er avgjort, men så klart Mourinho kan jo skape et mirakel i neste kamp, men det blir vel kjedelig trilling frem og tilbake fra Barcelona da.

 

Hvite drakter? Vi har jo ingen hvite drakter denne sesongen..

 

Not sure if serious.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...