Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt som at bagateller som at folk jailbreaket PS3'en sin for custome firmware. Du tok jo av som et helvete. Men det er pga dine verdier. Slik er det her og, mine verdier. På samme måte hadde nok også mange reagert om en spiller dro "Dios djevel-horn" som en feiring, andre hadde blitt provosert om noen åpenlyst støttet f.eks Palestina under en feiring etter en scoring under en fotballkamp. Osv osv osv. Det spørs på en selv som person, hvilke verdier man har, og masse annet. Giggs er en stor spiller, men akkurat det var noe som provoserte akkurat meg. Sånn, te-skjemodus off.

Lenke til kommentar

Ja, at man ikke gidder å løfte armen å hilse på barna mellom spillerne, slik alle andre gjør, hele tiden, mister jeg respekten. Ikke av ham som fotballspiller, men som person. Tenk hvor stort det er for et barn, men spilleren trekker bare handa tilbake og driter i ungen. Jeg gir faen i hva du synes om det, jeg synes det er patetisk, og gjør man patetiske ting, da synker respekten for min del. Litt som når man ser en spiller på sitt eget lag filme.

Facepalm.

Lenke til kommentar

Mista mye av respekten for han. Siste kamp mot Newcastle tok alle å shaket hands med småguttene, bortsett fra han. Hilste på et par først, så ignorerte han de lille småttisene totalt. En liten ting for de fleste vil jeg tro, men makan.

Seriøst? Prøv å still deg utfor stadion på hvilken som helst arena i England, det er ALLTID noen som blir oversett. Du får merke deg hvem du ser som går forbi noen å legge dem på svartelista, den vil til slutt inneholde hver en spiller i PL. Drøyt dust.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blir United - Barca, og jeg tror faktisk at United tar seieren i år.

 

Mista mye av respekten for han. Siste kamp mot Newcastle tok alle å shaket hands med småguttene, bortsett fra han. Hilste på et par først, så ignorerte han de lille småttisene totalt. En liten ting for de fleste vil jeg tro, men makan.

Seriøst? Prøv å still deg utfor stadion på hvilken som helst arena i England, det er ALLTID noen som blir oversett. Du får merke deg hvem du ser som går forbi noen å legge dem på svartelista, den vil til slutt inneholde hver en spiller i PL. Drøyt dust.

 

Dette var ikke UTENFOR stadio'n, men når spillerne hilser på hverandre (og maskotene/småguttene). Drøyt dust å ikke klare å hilse på ungene.

Lenke til kommentar

@gine

 

So what? Gjør det bare enda mer forståelig, fokuset hans lå vel på kampen. Jeg har sett plenty med spillere som har ignorert kidsa for å heller hilse på motstanderen da de passerer, gjør ikke at jeg mister respekten for dem.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Igjen så må det inn med teskje. Respekten er ikke det samme som mye av respekten. Det er bare... Vel, mye av respekten. Som såklart var veldig stor. På samme måte som andre blir provosert av småting som jeg synes er uforståelig, som f.eks banningen til Rooney i kamera. Jeg synes det er uforståelig, men greit nok at andre blir provosert av det. Og de andre eksemplene mine.

 

Kan forøvrig at jeg har mistet mye av respekten for Barton når han slo Gamst, noe som er mye verre enn det Giggs gjorde. Men han har i etterkant klart å reparere mye av den, noe sikkert Giggs også gjør. Men uansett så har jeg mistet mye av respekten for han. Litt som jeg gjorde når Jonas filmet mot... vel, husker ikke. Litt som tusen andre ting.

Lenke til kommentar

Sier det her, for jeg blir nok grillet i kamptråden til Real - Barca.

 

Nå er det Barca-runking i studio. De er så fantastisk at det ikke finnes grenser. Jeg er selvsagt med på at Messi er et unikum, men jeg er helt i mot at spillestilen til Barca er en nytelse å se på. Trille ball på egen banehalvdel er forbannet kjedelig - og jeg ergrer meg nesten litt over at fotballkunstnere som Messi og Xavi spiller på laget, slik at jeg ikke kan få hatet laget nok.

 

Hva Real Madrid drev på med den kampen aner jeg ikke, men jeg hadde vært veldig takknemlig om de kjører samme taktikk mot United hver gang i vi møter dem.

 

Om dette er en "taktikk" av Mourinho, ser jeg helst at han aldri trener laget som holder til i hjemmegarderoben på Old Trafford.

Lenke til kommentar

Sorry, men det er ikke teskje du kommer med, bare svada.

 

Ikke at jeg egentlig bryr meg om hva du synes om Giggs. Men jeg finner det merkelig at du sier "esj" når noen påpeker at Giggs er den eldste målscoreren i CL, bare fordi han ikke tok noen guttunger i hånda. Også skal han liksom reparere respekten sin, som om alt det han har gjort tidligere i karrieren er glemt og ikke teller en dritt.

 

Første gang jeg hører om noen som reagerer på slikt. Jaja, folk blir jo fornærmet av det meste så ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da er du strengt tatt i overkant hårsår, fotball er nok ikke noe for deg om du blir såret for så lite. Beklager.

 

Om man ser det på den måten, da bør man igrunn ikke se på fotball om man er imot pengedoping eller filming heller, siden det skjer så ofte.

 

 

Og jeg har gått litt inn for å provosere, så vet dere det.

Lenke til kommentar
Igjen så må det inn med teskje. Respekten er ikke det samme som mye av respekten. Det er bare... Vel, mye av respekten. Som såklart var veldig stor. På samme måte som andre blir provosert av småting som jeg synes er uforståelig, som f.eks banningen til Rooney i kamera. Jeg synes det er uforståelig, men greit nok at andre blir provosert av det. Og de andre eksemplene mine.

 

Kan forøvrig at jeg har mistet mye av respekten for Barton når han slo Gamst, noe som er mye verre enn det Giggs gjorde. Men han har i etterkant klart å reparere mye av den, noe sikkert Giggs også gjør. Men uansett så har jeg mistet mye av respekten for han. Litt som jeg gjorde når Jonas filmet mot... vel, husker ikke. Litt som tusen andre ting.

Inn med teskje? At andre har en ulik oppfatning? Big whoop, hadde det ikke vært tilfelle ville vel grunnlaget for dette forumet vært heller tynt. Det er jo akkurat det vi diskuterer nå, dine meninger. Men selvfølgelig, om du ikke tåler at folk kritiserer dem for å være tatt totalt ut av sammenheng når det gjelder den største legenden i Premier Leagues historie, så er det vel like greit å ikke ytre dem i første omgang.

 

Det er nå min mening, den kan ikke debateres.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...