Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Katalanere slår seg på brystet og sier slik. Madrid var byen hvor republikanerne hadde sin sterkeste oppslutning. Barcelona bøyde under for Franco og fascismen lenge før Madrid, som i uinnvidde kretser blir sett på som symbolet for nasjonalisme. Byen var i tillegg hovedstad lenge før Franco kom til makten, bare for å avfeie enda flere "myter" om at Madrid er den store stygge ulven mens hellige Barcelona er symbolet på alt som er godt her i verden. :)

 

Forresten, liten "rebus" til de som enda ikke har forstått poenget(bildene er av Espanyol, en annen Barcelona-basert klubb):

 

 

3df0ee61089952cd29f3a162fa962b09o.jpg

 

http://1.bp.blogspot.com/_-j_isHxkBoc/Sn2DwIyJW5I/AAAAAAAADC8/I3JyFBnzVtw/s1600-h/n_rcd_espanyol_los_aficionados-347335.jpg

 

Her var det svært mange katalanske flagg og svært få spanske, gitt. Studer flagget på det nederste bildet ekstra og sammenlign det med flagget som ble brukt under Francos regime

 

:)

 

 

Endret av Lucky Luciano
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Frekk som jeg er, antar jeg at vi ikke kaster bort 2-0 ledelsen vår. Ingen slår oss på Old Trafford, i hvert fall ikke med to mål. Når skjedde det sist liksom? Pool i 09? Uansett, hvem håper vi på som motstander i finalen? For min del er det Real. Er lei Barca-runkingen. Uansett hvor i fotballverdenen man går, så er det kun Barca man hører om. Barca, Barca, Barca. Tidenes beste spiller, tidenes beste lag, tidenes mest underholdende fotball, blablabla etc. Blir jo gal av å høre det!

 

Artig å høyre ein ManUtd-supporter klage over for lite mediedekning. Bitch please.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Frekk som jeg er, antar jeg at vi ikke kaster bort 2-0 ledelsen vår. Ingen slår oss på Old Trafford, i hvert fall ikke med to mål. Når skjedde det sist liksom? Pool i 09? Uansett, hvem håper vi på som motstander i finalen? For min del er det Real. Er lei Barca-runkingen. Uansett hvor i fotballverdenen man går, så er det kun Barca man hører om. Barca, Barca, Barca. Tidenes beste spiller, tidenes beste lag, tidenes mest underholdende fotball, blablabla etc. Blir jo gal av å høre det!

 

Artig å høyre ein ManUtd-supporter klage over for lite mediedekning. Bitch please.

 

 

Hvordan i ALLEDAGER klarer du å få vrengt dette til å bli klaging på lite mediadekning av United!?

 

*KlappKlapp*

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å svare på OT jeg starter.

 

 

Mener du virkelig at de £252M real brukte EN sommer er penger de hadde på bok? Som de hadde tjent opp selv? Ingen klubb har så store summer i egenkapital. Dette skjedde og etter det kom en ny eier inn. At disse pengene ikke er fra eksterne investorer er vanskelig for meg å skjønne iallefall.

 

 

 

Når det gjelder mediadekning og CL, så står det relativt lite om United i år. Alt handler om Messi Vs Ronaldo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om det ikke er det Latias mener så ser jeg TomWhittaker sitt poeng. Barcelona har fått den samme oppmerksomheten som United hadde før. Jeg skjønner jo at Latias med flere synes at Barcelona får vel mye oppmerksomhet, men saken er at United har fått vel så mye, om ikke mer enn Barcelona før. Forskejellen er vet at der United hadde litt konkurannse i medietekningen fra andre engelske klubber, gidder ikke norske medier bry seg om spanske klubber som Athletic, Villarreal osv.

 

Mener du virkelig at de £252M real brukte EN sommer er penger de hadde på bok? Som de hadde tjent opp selv? Ingen klubb har så store summer i egenkapital. Dette skjedde og etter det kom en ny eier inn. At disse pengene ikke er fra eksterne investorer er vanskelig for meg å skjønne iallefall.

 

Store inntekter + lån i banker(Barcelona baserte). Verre er det ikke.

 

Desuten er det forskjell på President i en klubb og eier. Real Madrid er eid av medlemmene, ikke av Perez.

 

Synes dere United-gutter tar for lett på Cl-finalen, Raul kommer å putter 4 de siste 10 i returoppgjøret når han ser at han ikke trenger å møte Madrid i finalen.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Frekk som jeg er, antar jeg at vi ikke kaster bort 2-0 ledelsen vår. Ingen slår oss på Old Trafford, i hvert fall ikke med to mål. Når skjedde det sist liksom? Pool i 09? Uansett, hvem håper vi på som motstander i finalen? For min del er det Real. Er lei Barca-runkingen. Uansett hvor i fotballverdenen man går, så er det kun Barca man hører om. Barca, Barca, Barca. Tidenes beste spiller, tidenes beste lag, tidenes mest underholdende fotball, blablabla etc. Blir jo gal av å høre det!

 

Artig å høyre ein ManUtd-supporter klage over for lite mediedekning. Bitch please.

 

Patetisk. Snakk om å skyte seg selv i foten. At 4 stk faktisk har tomlet det der sier det meste om enkelte her inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om det ikke er det Latias mener så ser jeg TomWhittaker sitt poeng. Barcelona har fått den samme oppmerksomheten som United hadde før. Jeg skjønner jo at Latias med flere synes at Barcelona får vel mye oppmerksomhet, men saken er at United har fått vel så mye, om ikke mer enn Barcelona før. Forskejellen er vet at der United hadde litt konkurannse i medietekningen fra andre engelske klubber, gidder ikke norske medier bry seg om spanske klubber som Athletic, Villarreal osv.

 

Mener du virkelig at de £252M real brukte EN sommer er penger de hadde på bok? Som de hadde tjent opp selv? Ingen klubb har så store summer i egenkapital. Dette skjedde og etter det kom en ny eier inn. At disse pengene ikke er fra eksterne investorer er vanskelig for meg å skjønne iallefall.

 

Store inntekter + lån i banker(Barcelona baserte). Verre er det ikke.

 

Desuten er det forskjell på President i en klubb og eier. Real Madrid er eid av medlemmene, ikke av Perez.

 

Synes dere United-gutter tar for lett på Cl-finalen, Raul kommer å putter 4 de siste 10 i returoppgjøret når han ser at han ikke trenger å møte Madrid i finalen.

 

Flott, da slipper vi dette cl maset og kan konsentrere oss om det viktigste

Lenke til kommentar

Hahaha, ser ut som Owen er litt sint på Rooney på twitter idag! :!:

 

Wazzaroon08

 

@themichaelowen is getting worked on ronnie osullivan snooker on iPad. I am destroying him haha

 

themichaelowen

 

Firstly, Wazza is a lying b******! He challenged me to a snooker game on the way to the airport. I won despite it being my 1st ever game!

 

themichaelowen

 

Come on @Wazzaroon08, tell your followers the truth! What happened on the way to the airport in Germany earlier?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...