Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det blir noen friske paradokser om man automatisk er "bedre" om man slår noen. Eksempelvis er Wolverhamtpon bedre enn Utd, men Utd er bedre enn Arsenal og Arsenal er bedre enn Barcelona. Wolves slo og City som slo Utd, som da igjen er bedre/dårligere enn både Wolves og Barca. Eller? Alle skjønner hva du mener, bare move on.

 

Alt kan skje og slår Shalke oss over to kamper så er det opp til hver enkelt om han syns det er flaut eller ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Patetiske mann.

 

- Grunnen til at City-fansen misliker München og United så voldsomt, er at klubben har kommersialiert hele flyulykka i stedet for å minnes de døde med respekt. Derfor synger de slike nedverdigende sanger, sier Fuglestad.

 

Finnes det ikke en som ikkke klarer å la være å sverte oss i media. Jeg synes man bør kunne saksøke mediabyråer for dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Limbeck, mener du at det var manutd som valgte deg - snarere enn omvendt? Lurer, siden du føler deg priveligert.

 

Vel jeg vet ikke hvorfor "det ble" Manchester United. Jeg klarer ikke å gi noen direkte grunn. Bryan Robson var mitt idol i barneårene, men det var Lineker også og Maradona og David Platt og Peter Shilton pluss mange andre.

 

Kanskje jeg er synsk og underbevist sog hva som kom til å skje når Fergie tok over klubben

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

kloffsk: Jeg vet ikke om du var ute etter å rette på Limbeck, men du stavet ihvertfall ordet privilegert feil du også. :)

 

Haha, tabbe! Men prøvde ikke å rette på ham, faktisk. Var mer å understreke ordet:-) Vanligvis legger jeg til en [sic] og gjør ydmykelsen mye mer åpenbar.

Endret av Alastor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rydding er gjennomført. Sirkeldiskusjon fører ingen vei, og kverulering kan gjøres i andre tråder, ikke i uniteds egen tråd.

 

Liten kommentar til de som lurer på hva moderatorene gjør - vi er avhengige av rapporter, pm og detektivarbeid fra dere brukere og bidragsytere, så om dere ser noe dere mener ikke er på greip, så har jeg det gode gamle rådet:

 

Rapporter og IGNORER.

 

Så lenge man svarer og biter på agnet, vil det komme fler og fler agn i vannet fra fler og fler fiskere.

 

I dag kommer det nesten ikke rapporter i fotballforumet, det eneste som dukker opp er rapporter på personangrep fra folk som irriterer seg over andres provokasjoner. Da er det noe feil her, når folk heller starter med personangrep istedenfor å spørre en moderator om hjelp.

 

Hva skal vi gjøre for å endre denne holdningen? Er veldig åpen for innspill :).

Lenke til kommentar

Rydding er gjennomført.

 

 

Kjempeflott. Bare lurer på en ting, hva gjør dere i tilfeller som i dag hvor man ser et åpenlyst troll herje fritt. Utestengelse?

 

En tanke kan jo være å ringe til vedkommende (regner med dere har mulighet til å finne ut hvem det er) og ta en alvorsprat. Kanskje det kan skremme de litt^^

 

 

For øvrig tar jeg resten av innlegget til etterretning, skal bli flinkere til å rapportere åpenbare troll. Men hva burde vi skrive?

 

 

De Gea er sikkert god, men en 20-åring som førstevalg? Eeeh, jeg vet ikke. Vil heller ha en med erfaring.

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rydding er gjennomført.

 

 

Kjempeflott. Bare lurer på en ting, hva gjør dere i tilfeller som i dag hvor man ser et åpenlyst troll herje fritt. Utestengelse?

 

 

Du er latterlig følsom. Mener du at alle som ikke deler din mening er et troll?

 

Det viste seg jo også at jeg hadde rett. Jeg visste at Schalke var et svakt lag, noe vi fikk bevist rimelig klart. Hadde det ikke vært for at Neuer gjorde seg vanskelig, så hadde det blitt enda styggere for Schalke. Er jeg et troll siden jeg faktisk vet hvordan ståa er i andre ligaer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rydding er gjennomført.

 

 

Kjempeflott. Bare lurer på en ting, hva gjør dere i tilfeller som i dag hvor man ser et åpenlyst troll herje fritt. Utestengelse?

 

 

Du er latterlig følsom. Mener du at alle som ikke deler din mening er et troll?

 

Det viste seg jo også at jeg hadde rett. Jeg visste at Schalke var et svakt lag, noe vi fikk bevist rimelig klart. Hadde det ikke vært for at Neuer gjorde seg vanskelig, så hadde det blitt enda styggere for Schalke. Er jeg et troll siden jeg faktisk vet hvordan ståa er i andre ligaer?

 

Pisspreik. Du insinuerte at jeg burde skamme meg på vegne av klubben om vi ikke vant pluss at jeg løy når jeg sa at noen skam av uaktuelt.

 

 

Neuer har sagt at manu er uaktuelt. Han ender nok opp i Bayern.

 

Hvor?

Lenke til kommentar

Rydding er gjennomført.

 

 

Kjempeflott. Bare lurer på en ting, hva gjør dere i tilfeller som i dag hvor man ser et åpenlyst troll herje fritt. Utestengelse?

 

 

Du er latterlig følsom. Mener du at alle som ikke deler din mening er et troll?

 

Det viste seg jo også at jeg hadde rett. Jeg visste at Schalke var et svakt lag, noe vi fikk bevist rimelig klart. Hadde det ikke vært for at Neuer gjorde seg vanskelig, så hadde det blitt enda styggere for Schalke. Er jeg et troll siden jeg faktisk vet hvordan ståa er i andre ligaer?

 

Pisspreik. Du insinuerte at jeg burde skamme meg på vegne av klubben om vi ikke vant pluss at jeg løy når jeg sa at noen skam av uaktuelt.

 

Ja? Hvorfor er det pisspreik?

 

Jeg sa at det hadde vært flaut om manu ikke tok seg til finalen. Det står jeg for. Vi så i kveld hvor svake Schalke faktisk er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vel ikke så lenge siden han sa nei til en ny kontrakt fra Schalke og da har han ihvertfall ikke skrevet under på noe. (siden han ble tilbydd ny kontrakt)

 

Er det noen som helst sjanhgse for å få biletter til hjemmemøtet? Banan er med? Ja? Jeg hadde sesongkort på Old Trafford i fjor uten å få biletter til CL, så jeg tviler, men om noen har noe: Skrik ut.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28019831

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27998510

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27496095

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...