Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med manu kommer seg til finalen. Noe annet hadde vært meget flaut.

 

Flaut? Det er en grunn til at Schalke til at de er i semifinalen i CL.

 

Ja. De var heldige mot Valenca, og møtte et Inter som er dårligere enn de har vært på mange år. Manu er favoritt her og bør gå videre. De har et bedre lag. Å påstå noe annet blir bare feigt og latterlig.

Lenke til kommentar

Regner med manu kommer seg til finalen. Noe annet hadde vært meget flaut.

 

Hvor skal du å fucke opp til diskusjon om hva som er flaut eller ikke når det gjelder Man United etter du har vært her?

 

 

For en rar setning.

 

Som flere andre har nevnt i denne tråden, så er manu favoritter. Jeg mener at de er såpass store favoritter at det hadde vært svært spesielt om de ikke skulle nå finalen. Dersom du påstår noe annet er du i mine øyne feig.

Lenke til kommentar

Er en liten tur i India og våger meg ikke ut i kaoset for å se fotballkampen som begynner 00:15 i natt lokal tid. Ser at min Livesports247-konto har blitt deaktivert, og at myp2p.eu ikke støtter Mac.

 

Finnes det andre, helst gratis, streaming-løsninger som støtter mac? Takk for hjelp :)

 

edit: Viaplay støtter kun skandinavia.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Hva du mener tror eg faktisk INGEN som har hodet noenlunde rett plassert på skuldrene bryr seg om, og at du mener eg er feig viss eg mener at United ikke kommer til finalen så beviser du bare hva du er, ikke noe annet enn ett fantastisk mislykket troll.

 

 

post-97018-0-64622700-1303835521_thumb.jpg

 

Så du tror faktisk ikke at manu kommer til finalen? Du påstår altså at Scheisse er et bedre lag enn manu?

 

Latterlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Poenget er at cup er cup og alt kan skje. Skulle det beste laget alltid gått videre kunne vi droppet formaliteten av å faktisk spille kampen.

 

Jeg tror United fort kan tape i kveld, men jeg tror vi går til finalen allikevel. Synes du apekatten i avataren din er kul eller er du City-supporter? Isåfall bør du ikke snakke om flaut. Så mye penger brukt men kjemper kun om en 4. plass.

 

Sjekket forøvrig ut priser til CL-finalen. Helt patetiske priser. Jeg ville vært villig til å betale en god del penger for å se finalen, men 15.000kr+ er jo forsøk på svindel i mine øyne. Har sett nede i 12.000kr også men det er jo "dårligere" plasser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...