IcedInsanity Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) luisnani NaniOne United supporter gave me his bike during morning walk. thank you for that and join us later http://say.ly/Wtbhqz Endret 26. april 2011 av LunaticFanatic 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 City-fansen klasseløse igjen... Faen så mye drittpersoner det må være i Manchester. Først Gibbo på twitter og nå enda mer av Man City fansens håning av en stor fotballtragedie. Blir kvalm. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Flere United-spiller går ut på Twitter og forteller at Gibson ikke forlot twitter pga. hets, men fordi han ikke "gadd" å holde på med det. j23evansjonny evans To be honest everyone, Gibby/Gibbo didn't even know of any abuse coming his way. He simply "couldn't be bothered". That's all folks Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg ler hardt om Stoke knuser City i finalen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er rykter om at telefonen hans gikk berserk fordi han ikke hadde skrudd av notifications eller noe i den dur, og at han ikke tok seg tid til å finne ut hvordan man fikser det. Det legitimiserer derimot ikke hetsen han fikk. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, Hvorfor i alle dager skulle det det? Hetsen er fortsatt forkastelig selv om Gibson ikke visste om det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er vel egentlig ikke verre der enn andre steder med to store lag i samme by. Forskjellen er heller mediedekningen. Blir jo skrevet om alt som skjer. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Regner med manu kommer seg til finalen. Noe annet hadde vært meget flaut. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Regner med manu kommer seg til finalen. Noe annet hadde vært meget flaut. Flaut? Det er en grunn til at Schalke til at de er i semifinalen i CL. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Regner med manu kommer seg til finalen. Noe annet hadde vært meget flaut. Flaut? Det er en grunn til at Schalke til at de er i semifinalen i CL. Ja. De var heldige mot Valenca, og møtte et Inter som er dårligere enn de har vært på mange år. Manu er favoritt her og bør gå videre. De har et bedre lag. Å påstå noe annet blir bare feigt og latterlig. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Du skal da ikke kimse av Schalke. Jeg skal være så "feig" og "latterlig" å påstå at Schalke gir Man U kamp til døren og to jevnspilte kamper, men jeg ser fortsatt på Man U som sterkest... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er enige i at vi er favoritter. Men grunnen til at vi alle liker fotball er vel pga. spillets natur, ballen er rund og alt det der. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 United vil aldri spille en kamp uten å på et eller annet vis være favoritter. Det hører med til det å være på toppen av europeisk fotball i en årrekke. Det er derimot ikke noen lett kamp vi spiller og jeg tar ingenting for gitt. Å spille borte i Tyskland er aldri lett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Regner med manu kommer seg til finalen. Noe annet hadde vært meget flaut. Hvor skal du å fucke opp til diskusjon om hva som er flaut eller ikke når det gjelder Man United etter du har vært her? Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Regner med manu kommer seg til finalen. Noe annet hadde vært meget flaut. Hvor skal du å fucke opp til diskusjon om hva som er flaut eller ikke når det gjelder Man United etter du har vært her? For en rar setning. Som flere andre har nevnt i denne tråden, så er manu favoritter. Jeg mener at de er såpass store favoritter at det hadde vært svært spesielt om de ikke skulle nå finalen. Dersom du påstår noe annet er du i mine øyne feig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Er en liten tur i India og våger meg ikke ut i kaoset for å se fotballkampen som begynner 00:15 i natt lokal tid. Ser at min Livesports247-konto har blitt deaktivert, og at myp2p.eu ikke støtter Mac. Finnes det andre, helst gratis, streaming-løsninger som støtter mac? Takk for hjelp edit: Viaplay støtter kun skandinavia. Endret 26. april 2011 av genser Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ser at min Livesports247-konto har blitt deaktivert,. Æsj, min og. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Hva du mener tror eg faktisk INGEN som har hodet noenlunde rett plassert på skuldrene bryr seg om, og at du mener eg er feig viss eg mener at United ikke kommer til finalen så beviser du bare hva du er, ikke noe annet enn ett fantastisk mislykket troll. Endret 26. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva du mener tror eg faktisk INGEN som har hodet noenlunde rett plassert på skuldrene bryr seg om, og at du mener eg er feig viss eg mener at United ikke kommer til finalen så beviser du bare hva du er, ikke noe annet enn ett fantastisk mislykket troll. Så du tror faktisk ikke at manu kommer til finalen? Du påstår altså at Scheisse er et bedre lag enn manu? Latterlig. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Poenget er at cup er cup og alt kan skje. Skulle det beste laget alltid gått videre kunne vi droppet formaliteten av å faktisk spille kampen. Jeg tror United fort kan tape i kveld, men jeg tror vi går til finalen allikevel. Synes du apekatten i avataren din er kul eller er du City-supporter? Isåfall bør du ikke snakke om flaut. Så mye penger brukt men kjemper kun om en 4. plass. Sjekket forøvrig ut priser til CL-finalen. Helt patetiske priser. Jeg ville vært villig til å betale en god del penger for å se finalen, men 15.000kr+ er jo forsøk på svindel i mine øyne. Har sett nede i 12.000kr også men det er jo "dårligere" plasser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå