Latias Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hva er voe? Haha. Emilie "Voe" Nereng. 15 år elns, Norges mest kjente blogger. Ga opp blogging fordi hun ble hetset av tusenvis av folk, men hun har nå valgt å gjøre comeback. Litt overrasket over at det finnes folk som ikke har hørt om henne, hun har jo vært på forsiden av samtlige nettaviser de siste månedene. :!: Og ja, jeg håper Gibbo tar en Voe. Er ingen fan av spilleren Darren Gibson, men hatmeldingene kan man spare seg for. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Good to know. Hater når jeg ikke vet hvorfor de jeg følger på Twitter ikke oppdaterer flere ganger i timen. Om du ikke bryr deg, så kan du liksågodt ti still enn å være spydig. Det er sikkert flere enn meg som faktisk bryr seg Jeg er veldig fan av twitter i de tilfeller hvor det brukes til å komme med meninger eller nyheter. Om Rooney skal sove en time før trening er noe han kan skrive på facebook... Status på facebook og twitter har i mine øyne ikke samme bruksområde. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dette var skikkelig fælt. Enig med Torstein, er rett og slett tragisk når folk kommer i ettertid og hetser en spiller på denne måten. Burde faen tenke seg om før du skriver noe slik. Håper han får opp igjen kontoen, og at dette tar slutt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Good to know. Hater når jeg ikke vet hvorfor de jeg følger på Twitter ikke oppdaterer flere ganger i timen. Om du ikke bryr deg, så kan du liksågodt ti still enn å være spydig. Det er sikkert flere enn meg som faktisk bryr seg Jeg er veldig fan av twitter i de tilfeller hvor det brukes til å komme med meninger eller nyheter. Om Rooney skal sove en time før trening er noe han kan skrive på facebook... Status på facebook og twitter har i mine øyne ikke samme bruksområde. I mine øyne er det motsatt. Nyheter utgjør vel ca. 4 % av alle tweets. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tall fra YNWA, Jørgen? 4% var bombastisk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg trodde det var motsatt jeg? Trodde mer twitter var updates på alt man gjør (ikke alt da). Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Good to know. Hater når jeg ikke vet hvorfor de jeg følger på Twitter ikke oppdaterer flere ganger i timen. Om du ikke bryr deg, så kan du liksågodt ti still enn å være spydig. Det er sikkert flere enn meg som faktisk bryr seg Jeg er veldig fan av twitter i de tilfeller hvor det brukes til å komme med meninger eller nyheter. Om Rooney skal sove en time før trening er noe han kan skrive på facebook... Status på facebook og twitter har i mine øyne ikke samme bruksområde. I mine øyne er det motsatt. Nyheter utgjør vel ca. 4 % av alle tweets. Hehe, jeg synes bare det er dritgøy å se hva han sier utenom pressen, det er litt kult, uansett hva han sier 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Twitter er veldig mye hva du gjør av det selv. Vil du ha nyheter så følg cnn og sånt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tall fra YNWA, Jørgen? 4% var bombastisk. YNWA sendte meg denne. Aner ikke når den er fra: Green: News Purple: Spam Yellow/Orange/Brown: Self-promotion Brown: Pointless babble Dark green: Pass-along value 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Spoke to SAF. Told me berba should be fit for sunday. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Endret 25. april 2011 av The Hoff 7 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Liten solbrenthet i fjeset til SAF? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ser på United nå. Vær litt forsiktig med å fremstille Busby som en mafiaboss Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 KAMPDAAAAG Merkelig avatar jeg har fått da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Det er et omen. Han scåret i fjor borte i Tyskland Tar gjerne en sånn i kveld. Endret 26. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Twitter: rioferdy5Rio Ferdinand Up + breakfast done! Going for a walk in a bit so (...) Gleder meg som en unge til kampen ikveld Endret 26. april 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 ...and this is interesting because? 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det er jo Rio. Alt Rio sier er viktig. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hehe, nei. si det. Det var ikke slik det skulle se ut, glemte å gjøre ferdig innlegget før jeg postet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå