Manx Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fryktelig synd med Carrick Å da nå Hargreaves, Flecther også er ut av spill i samme periode er jo ikke bra. Jeg ser for meg at Giggs går inn sentralt sammen med Scholes og at Nani går inn som fast på venstre til de er tilbake. Jeg vil heller ha Giggs på midten en O'Shea for å si det sånn... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Uff synd med Carrick Jeg drar til Manchester i natt, og gud som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du er heldig du Raste Jeg vil også til Manchester nå! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Carrick Skadet 9632660[/snapback] Carrick ute i mange uker, Hargreaves, Fletcher, Gibson. SUG MEG FOR FAEN. Alle andre kan holde kjeft om skader. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Null stress i joggedress. --------------------- Scholes --------------------- ------- Ronaldo ---- Rooney ---- Giggs -------- --------------- Tevez ------ Saha ------------- Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Null stress i joggedress. --------------------- Scholes --------------------- ------- Ronaldo ---- Rooney ---- Giggs -------- --------------- Tevez ------ Saha ------------- 9634581[/snapback] For en fin midtbane ...Kansje vi kan se litt mer til Anderson fremmover da Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hadde vært moro om Anderson fikk mye spilletid pga. denne situasjonen! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Anderson er aktuel nå ja. Nani også siden Giggs nå antagelig må spille i midten. Endret 4. oktober 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vil gjerne se Anderson,Nani og ROnaldo på banen når jeg er på Old Trafford på Lørdag Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vil gjerne se Anderson,Nani og ROnaldo på banen når jeg er på Old Trafford på Lørdag 9635185[/snapback] Du skakke ta å nevne det en gang til bare sånn for sikkerhetsskyld at alle får det med seg da? :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jo, kan godt det vis du vil? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hvilke aper er det som skriver på United.no? Litt rettskrivning hadde ikke vært å forakte. http://united.no/nyheter/2007/klar_til_aa_gripe_kjangsen Endret 4. oktober 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 O'shea tar nok plassen, uten tvil. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 O'shea tar nok plassen, uten tvil. 9635488[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvilke aper er det som skriver på United.no? Litt rettskrivning hadde ikke vært å forakte. http://united.no/nyheter/2007/klar_til_aa_gripe_kjangsen 9635479[/snapback] Flaut.. Lurer på hvor gammel denne Kim Rene Vågeskar er? Var ikke bare et par skriveleifer, det var mange. Tragisk.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan kamp burde jeg dra å se? Helst etter nyttår Bor i Cambridge i år, har allerede sett Manchester United - Chelsea! Spesial følelse. Aston Villa - Manchester United om ikke så lenge å, 40 pund for buss å billett ^^ Var heldig der Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du bør dra på Manchester United - Newcastle. 12. januar Den skal jeg på. Kommer til å bli en helt syk kamp! Off-topic: Hva gjør du i Cambridge? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje man kommer seg avgårde på den, betalte bare 1500 kr med tur retur, hotell å bilett til kampen når de spilte mot chelsea, så ikke dyrt. Har bare et år ute av norge Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje man kommer seg avgårde på den, betalte bare 1500 kr med tur retur, hotell å bilett til kampen når de spilte mot chelsea, så ikke dyrt. Har bare et år ute av norge 9636336[/snapback] Tror det blir en kanonkamp. Newcastle har et utrolig bra lag og de er nok i kanonform i januar, håper bare at United også er det. 1500,- hørtes ikke så dumt ut. Må være morsomt å bo i England. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvilke aper er det som skriver på United.no?http://united.no/nyheter/2007/klar_til_aa_gripe_kjangsen[/url] 9635479[/snapback] Kanskje United-fans :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå