fakey Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg mener det optimale for United ville vært å havne i gruppe med Celtic / Lille, AEK Athen og FC Køben. Det verste hadde vært Bayern, Bremen og Shaktar. 6735492[/snapback] Bayern er absolutt en vanskelig motstander, men jeg holder Lyon som enda sterkere for tiden (hvis de klarer å erstatte Diarra). I 4. seedingnivå er Hamburg min største frykt, dette laget er meget bra hvis de når en formtopp og kan skape problemer for de fleste lag i Europa da. Heldigvis kan vi bare møte ett tysk lag for samtlige lag tyske lag i trekningen er solide. Min drømmegruppe blir nok: United - Lille (kan ikke gå på samme smellen to år på rad) - AEK - og FC København (fordi det er artig med skandinavisk motstand) Marerittgruppen blir nok: United - Lyon - CSKA Moskva (tidligere UEFA-cupvinner med 2 meget gode brasilianere, pluss at Moskva er en lite ønsket bortekamp) - Hamburg Itillegg krysser jeg fingrene for at vi blir trukket på forskjellig dag med Liverpool slik at TV3 sender samtlige av kampene til United "live". 6735686[/snapback] Det gjør dem da uansett? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Det høres helt jævlig ut. Har enda tilgode å høre en United tilhenger som er eldre enn ti år si ManU. 6732079[/snapback] Da er det jammen på tide... Støtter klubben 110%, og sier manu. Det har jeg alltid gjort, og kommer alltid til å gjøre samme hva dere mener om det! Bryr meg ikke. Over til CL-trekninga. Jeg ser på dette som drømmegruppa: ManU, Celtic/Lille, Steaua/AEK, Shakthar/FCK Vi kan og risikere å få en skikkelig drittgruppe: ManU, Bayern/Lyon, Benfica, Hamburg/Galatasaray Nå kan vi heldigvis ikke få både hamburg og bayern da... Etter fjorårets tabbe håper jeg vi slipper benfica, selv om det på en måte hadde vært deilig med revansj... Men tenk om vi skulle få galatasaray - tenk på bortekampen.. huff huff!! Det gjør dem da uansett? 6735783[/snapback] Tenker tilbake til det året tv3 hadde avstemming, og pool vant... De sendte kun pool direkte, og manu i redigert opptak Endret 24. august 2006 av azzman Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Liverpool og Man Utd vil ikke få samme spilledager. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Gruppe A: Nivå 1: Barcelona Nivå 2: Chelsea Nivå 3: Werder Bremen Nivå4: Levski Sofia Gruppe B: Nivå 1: Inter Nivå 2: Bayern München Nivå 3: Sporting Lisboa Nivå4: Spartak Moskva Gruppe C: Nivå 1: Liverpool Nivå 2: PSV Eindhoven Nivå 3: Bordeaux Nivå4: Galatasaray Gruppe D: Nivå 1: Valencia Nivå 2: Roma Nivå 3: Olympiakos Nivå4: Sjakhtjor Donetsk Gruppe E: Nivå 1: Real Madrid Nivå 2: Lyon Nivå 3: Steaua Bucuresti Nivå4: Dinamo Kiev Gruppe F: Nivå 1: Manchester United Nivå 2: Celtic Nivå 3: Benfica Nivå 4: FC København Gruppe G: Nivå 1: Arsenal Nivå 2: Porto Nivå 3: CSKA Moskva Nivå 4: Hamburg Gruppe H: Nivå 1: Milan Nivå 2: Lille Nivå 3: AEK Nivå 4: Anderlecht Herlig. Stod mellom Lyon og Celtic der på slutten, ble glad nå. Ikke fullt så herlig i pulje 3. Benfica er et av de største diverlagene i Europa. Satser på revenge fra forrige sesong. Jaaa! Herlig. København. GLad nå ) Jeg mener det optimale for United ville vært å havne i gruppe med Celtic / Lille, AEK Athen og FC Køben. Det verste hadde vært Bayern, Bremen og Shaktar. To av tre ;-)))))) Endret 24. august 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Grei gruppe, tar lett gruppeseieren i den der. (men det sa jeg i fjor også ) Men det skjer ikke to år på rad... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Grei gruppe, tar lett gruppeseieren i den der. (men det sa jeg i fjor også ) Men det skjer ikke to år på rad... 6738324[/snapback] Jepp! Dette bør gå greit så lenge vi klarer å score nok mål. Og slik sesongen har startet så skal ikkje det by på problemer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Tror nok det skal gå bra i år, det virker sånn så langt. Edit: Dette er en nyhet som jeg liker, Doffen er jo en yngre og billigere og så og si en nesten like god spiller som Gatusso. Og med et par år i premier league så er en nok på samme nivå. United snuser på Doffen Endret 25. august 2006 av Manx Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 ikke avskriv fc københavn.. rosenborg kom lenger enn manu i fjor Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Idag kom det en pakke i posten, som inneholdt den nye drakta... Herlig Måtte bare si det Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Idag kom det en pakke i posten, som inneholdt den nye drakta... Herlig Måtte bare si det 6742565[/snapback] skal jeg sende en lighter til deg også? så får du et koselig bål over en dritt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Idag kom det en pakke i posten, som inneholdt den nye drakta... Herlig Måtte bare si det 6742565[/snapback] skal jeg sende en lighter til deg også? så får du et koselig bål over en dritt 6743035[/snapback] Du skriver så mye dumt. Hele tiden finner jeg idiotiske innlegg fra deg i fotball trådene. Lenke til kommentar
Magnificent_no7 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Mulig det er blitt diskutert på en av de 46 tidligere sidene i tråden, men jeg lurte på om noen hadde noen anbefalinger på hvor det er bra å se United-kamper på pub i Oslo? Jeg tenker på steder innenfor Ring 2, med mange Unitedsupportere og ordentlig fotballpub stemning. Har tidligere vært innom Highbury og Belfry. Dette er ok steder, men ønsker å utvide min horisont... På forhånd takk!! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Sir Winston... Ligger i karl johan da... Har aldri sett kamp der, men har hørt at det er et ålreit sted.. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Idag kom det en pakke i posten, som inneholdt den nye drakta... Herlig Måtte bare si det 6742565[/snapback] skal jeg sende en lighter til deg også? så får du et koselig bål over en dritt 6743035[/snapback] Du skriver så mye dumt. Hele tiden finner jeg idiotiske innlegg fra deg i fotball trådene. 6743810[/snapback] de innleggene er bare her i manu tråden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Og hvilket lag leder 0-1 over Watford etter 13 minutter Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 1-1 der gitt (FRANCIS) Jeg har ikke stor tro på Watford, det blir nok 3-1 til slutt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nå håper jeg da du mener 1-3 og ikke 3-1 seier til Watford Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ja, glemte hvem som spilte hjemme. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Tipper United avgir poeng i dag. Bestandig skal vi drite oss ut mot smålag. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 1-2! Til United Giggs scorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå