Limbeck Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dårlig at Gibson måtte stenge twitter-accounten sin etter kun 2 timer pga. grov hetsing. Nei nei nei. det er jo bare trist Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 To timer er ganske mye. På dette forumet hadde han knapt holdt ut i to minutter. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jepp, dritkjipt. Skammer meg over å ha slike folk som med-supportere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er faen meg sinnsykt. Han får jo sikkert mye drit servert fra tribunen også, men det er ingen andre supportergrupper som "hater" Gibson bortsett fra "vår egen". Han er ikke en avskyelig fyr eller en hodeløs gjøk. Skammlig at han blir trakkasert på måten han ble istad. Hvem hadde sagt "Nei, takk Fergie, jeg er alt for dårlig" om man hadde blitt putta på banen? Det er alt annet enn Gibson sitt ansvar at han blir spilt om og om igjen. Når han i tilegg har hatt progresjon i år blir det bare for dumt. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dårlig at Gibson måtte stenge twitter-accounten sin etter kun 2 timer pga. grov hetsing. Seriøst? Det er faen meg skammelig. En ting at man mener han ikke er god nok, men å faktisk gå etter han på den måten er rimelig sykt om en kaller seg selv Man Utd supporter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er faen meg sinnsykt. Han får jo sikkert mye drit servert fra tribunen også, men det er ingen andre supportergrupper som "hater" Gibson bortsett fra "vår egen". Han er ikke en avskyelig fyr eller en hodeløs gjøk. Skammlig at han blir trakkasert på måten han ble istad. Hvem hadde sagt "Nei, takk Fergie, jeg er alt for dårlig" om man hadde blitt putta på banen? Det er alt annet enn Gibson sitt ansvar at han blir spilt om og om igjen. Når han i tilegg har hatt progresjon i år blir det bare for dumt. + 1 Fullstendig latterlig, men jeg så vel den komme. Man kan skrive hva man vil på twitter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 That's the way to go. Bryt han ned og ødelegg selvtilliten hans, da blir han sikkert den nye Pele! Mange idioter ass. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Here are the Tweets that made Darron Gibson quit Twitter within two hours Endret 25. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Herregud så sykt latterlige folk er. Forstår at noen sutrer osv i kamptråder i kampens hete når folk driter seg ut osv, men å skrive så mye piss til han på hans twitter blir for drøyt. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Sånn blir det når man er stjerne i en idrett som verdsettes av den gemene hop. Fergie ser vel sikkert noe ala hva Benitez så i Lucas. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Oioioi. Hvis han klarer å motbevise alle og faktisk slå igjennom i United etter all hetsen, skal jeg bøye meg i støvet. Når var sist en United-spiller måtte tåle så mye dritt fra sine egne? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Here are the Tweets that made Darron Gibson quit Twitter within two hours Oi, jaja, enig i at den er for drøy, greit å si hva man mener om enkeltspillere i kamptråder å slik, (inkl. meg selv) men å gå direkte til personangrep blir bare trist, om ikke selvtilliten hans allerede er lav, blei den ikke akkurat mye bedre etter dette. Noe sier meg at dette faktisk vil få følger.. på et eller annet vis.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Folk er idioter. Helt utrolig at noen overhodet kan finne på å skrive noe slikt. Greit nok, om han hadde gjort mange feil på rad i en kamp, og noen supportere skriker noen gloser i kampens hete, så får det gå. Men å skrive slikt piss som det der på twitter er like ille som å si det til han face to face om du møter han på gata. Med andre ord ikke så forbanna hyggelig. Skammer meg over at det finnes slike folk. Synes oppriktig synd på Gibson. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Oioioi. Hvis han klarer å motbevise alle og faktisk slå igjennom i United etter all hetsen, skal jeg bøye meg i støvet. Når var sist en United-spiller måtte tåle så mye dritt fra sine egne? Berbatov. Men han fikk det heldigvis ikke over twitter. Folk er idioter. Helt utrolig at noen overhodet kan finne på å skrive noe slikt. Greit nok, om han hadde gjort mange feil på rad i en kamp, og noen supportere skriker noen gloser i kampens hete, så får det gå. Men å skrive slikt piss som det der på twitter er like ille som å si det til han face to face om du møter han på gata. Med andre ord ikke så forbanna hyggelig. Skammer meg over at det finnes slike folk. Synes oppriktig synd på Gibson. Det verste er jo at det er hans egne supportere som gjør det. Må være jævlig tungt. Like greit å stenge kontoen. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ser oxo at mange prøver å få han tilbake, tviler på han gjør det etter dette. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vel. Jeg vil tro han og alle andre har hørt ting før. Det kommer mye fra tribunen. Men skjønner at det kanskje ikke var så morro. Hvis det går for hardt innpå han så har vi en såkalt idrettspsykolog han ta en prat med Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du kan ikke kalle deg selv supporter hvis du skriver noe sånt.. #GetGibboBack ------------------------- Win7 tema United tema med alle match bildene 10/11 fra manutd.com Download Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Gibson tar en Voe? Hoho. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå