Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faen meg sinnsykt. Han får jo sikkert mye drit servert fra tribunen også, men det er ingen andre supportergrupper som "hater" Gibson bortsett fra "vår egen". Han er ikke en avskyelig fyr eller en hodeløs gjøk. Skammlig at han blir trakkasert på måten han ble istad. Hvem hadde sagt "Nei, takk Fergie, jeg er alt for dårlig" om man hadde blitt putta på banen? Det er alt annet enn Gibson sitt ansvar at han blir spilt om og om igjen. Når han i tilegg har hatt progresjon i år blir det bare for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er faen meg sinnsykt. Han får jo sikkert mye drit servert fra tribunen også, men det er ingen andre supportergrupper som "hater" Gibson bortsett fra "vår egen". Han er ikke en avskyelig fyr eller en hodeløs gjøk. Skammlig at han blir trakkasert på måten han ble istad. Hvem hadde sagt "Nei, takk Fergie, jeg er alt for dårlig" om man hadde blitt putta på banen? Det er alt annet enn Gibson sitt ansvar at han blir spilt om og om igjen. Når han i tilegg har hatt progresjon i år blir det bare for dumt.

 

+ 1

 

Fullstendig latterlig, men jeg så vel den komme. Man kan skrive hva man vil på twitter.

Lenke til kommentar

Oi, jaja, enig i at den er for drøy, greit å si hva man mener om enkeltspillere i kamptråder å slik, (inkl. meg selv) men å gå direkte til personangrep blir bare trist, om ikke selvtilliten hans allerede er lav, blei den ikke akkurat mye bedre etter dette. Noe sier meg at dette faktisk vil få følger.. på et eller annet vis..

Lenke til kommentar

Folk er idioter. Helt utrolig at noen overhodet kan finne på å skrive noe slikt. Greit nok, om han hadde gjort mange feil på rad i en kamp, og noen supportere skriker noen gloser i kampens hete, så får det gå. Men å skrive slikt piss som det der på twitter er like ille som å si det til han face to face om du møter han på gata. Med andre ord ikke så forbanna hyggelig. Skammer meg over at det finnes slike folk. Synes oppriktig synd på Gibson.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oioioi. Hvis han klarer å motbevise alle og faktisk slå igjennom i United etter all hetsen, skal jeg bøye meg i støvet. Når var sist en United-spiller måtte tåle så mye dritt fra sine egne?

Berbatov. Men han fikk det heldigvis ikke over twitter.

 

Folk er idioter. Helt utrolig at noen overhodet kan finne på å skrive noe slikt. Greit nok, om han hadde gjort mange feil på rad i en kamp, og noen supportere skriker noen gloser i kampens hete, så får det gå. Men å skrive slikt piss som det der på twitter er like ille som å si det til han face to face om du møter han på gata. Med andre ord ikke så forbanna hyggelig. Skammer meg over at det finnes slike folk. Synes oppriktig synd på Gibson.

 

Det verste er jo at det er hans egne supportere som gjør det. Må være jævlig tungt. Like greit å stenge kontoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...