Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Virker som en svært barnslig fyr. Greit at han sikkert følte seg litt ukomfortabel der og da, men å nikke/smile gjennom hele intervjuet så bare ufattelig dumt ut. Det hadde vært litt morsomt om han hadde samtykket 2-3 ganger i løpet av videoen, men i tre strake minutter? Jeg ble flau på hans vegne.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Haha, tråden har vokst seg stor på få timer ser jeg. Hvor faen er "slett bruker" eller "ignorer bruker" knappen? Er så mange her nå jeg heller ville halshugd enn å lese et nytt innlegg av.

 

David Luiz setter prikken over i-en i "idiot". Forklarer de håpløse avgjørelsene han tar noen ganger. Faen ikke høyere intelligens enn et påskeegg.

Lenke til kommentar

Så bitter da, Niko. David Luiz er årets signering i PL og kun Vidic på United er like god. Er det noe som stikker dypt, kanskje? La nå fyren få tulle litt på Chelsea sin egen TV-kanal. Jeez. Fyren kjeda seg vel som aldri før.

 

Årets signering? Chelsea gjorde uten tvil en sykt bra avtale da de sikret seg han i januarvinduet, men fyren kostet flesk. Og hvorfor komme til en United-tråd og si at David Luiz er årets signering? For å lage kvalme? I think so.

 

Javier Hernandez. Skjønner at du er sjalu.

Lenke til kommentar

Bitter hvor? Jeg kunne nesten ikke hatt det bedre, hverken med Utd eller privatlivet. Kanskje EQ som et påskeegg er bedre, selv om jeg tviler på at han ville scora noe særlig høyere enn en middels moden mango på en IQ test, uansett.

 

David Luiz er årets signering i din bok, ikke i *min. Han har bein og armer i alle retninger hver gang han kommer i en uforutsett situasjon. Misforstå meg rett, en knallgod signering, men han minner meg om en morph av tidlig Titus Bramble, og Rafael Da Silva sitt temperement/engasjement i hans første kamper.

 

(*Javier Hernandez)

 

Bah. Hadde jeg funnet ignore bruker-knappen hadde jeg sluppet å hatt denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Jeg er nå glad vi har gromgutten vår jeg. Han er jo så koselig.

 

Hadde et raserianfall mot atkinson i natt. Et nytt et blr jeg kanskje si. Hadde han bare gjort en bedre jobb i kampen vår mot russerhorene så hadde mye vert gjort nå. 90% sjangse ja. Har fått inn en del 9ere i odds for å si det sånn

Lenke til kommentar

Hjertlig takk. Du er jo den snilleste av alle her, så du skal få bekle dataskjermen min så ofte du vil. Var et par som røyk nå, veldig deilig.

 

PS: Du trenger ikke svare den siste posten min kloffsk.

 

Jeg har alltid trodd at det var beregnet for personlige meldinger, ikke hele brukeren med innlegg osv.

 

Bort vekk med et par mann :D

Lenke til kommentar

Flying to Germany with the #mufc team, most of squad already checked in but no sign of Berbatov, O'Shea or @rioferdy5 yet . .

 

So far no Rio, Berba, O'Shea, Evans or Amos at check-in for #MUFC trip to Schalke. Rest of squad all present and correct.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Late arrivals Evans, O'Shea and Rio now here for #MUFC trip to Schalke.....still no sign of Berba though.

 

Nick Coppack

No Dimitar Berbatov, Darren Fletcher, Owen Hargreaves or Bebe in United's travelling squad to Germany.

 

 

 

Hele troppen:

Edwin van der Sar, Tomasz Kuszczak; Patrice Evra, Wes Brown, Chris Smalling, Rio Ferdinand, John O'Shea, J Evans, Nemanja Vidic, Fabio, Rafael; Anderson, Ryan Giggs, Ji-sung Park, Michael Carrick, Nani, Paul Scholes, Antonio Valencia, Gabriel Obertan, Darron Gibson; Michael Owen, Wayne Rooney, Javier Hernandez.

 

Journalist travelling with United reporting Berbatov omission down to a groin injury.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...