IcedInsanity Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Raul: United var en mulighet... Hadde ikke takket nei, Raul har vært og er en fabelaktig god spiller. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 For å ikke snakke om en fantastisk person. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Lekent, takk for linky banan. Kontoen er "ekte" forresten. Liker denne tweeten: "Great result for us today. Love playing with Hernandez. Buy of century. Great lad to" @ Lunatic: Da hadde vi kanskje ikke fått Hernandez. Tvilsomt/utenkelig at Raul på 33 hadde scoret 19 mål for oss denne sesongen, atpåtill er de fleste avgjørende scoringer. Javier kan faktisk bli toppscoreren vår da han bare er tre mål bak Berbatov totalt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Joda, såklart. Ville nok nå hatt erten, men ivertfall eg visste lite om Chica før han kom til United, så eg hadde villet hatt Raul vertfall. Men voldsomt glad at vi har den lille gutten vår Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Haha. Fy faen som Rooney twitrer da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hehe, Rio driver og lister opp alle United-spillere som twitrer.. vel kanskje ikke alle. joshuaking92 joshua king @rioferdy5 I thought u look after the youngsters, where's our shoutout. Haha 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hvis Rooney fortsetter som det her kommer han garantert til å finne på noe dumt... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Han gjør absolutt ikke noe gærent. Rio er mye verre på sitt verste. Han kan sitte og twitre om hver eneste bevegelse han gjør. Forresten, trol.. ehh twitrer du kloffsk? EDIT: Legg gjerne ut link / brukernavn om flere twitrer her.. Endret 23. april 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 ... men nå er ikke Rio tilbakestående! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg kvitrer, men i likhet med Rooney er jeg tilbakestående. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Moro å se journalistene i UK betvile om accounten er ekte eller ikke. Dårlig grammatikk og språk var blant det som gjorde accounten mer trolig... 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Martin Tyler kom med en interessant kommentar under dagens kamp. Fabio har scoret to mål for United. Wigan (B) og Arsenal (H). Rafael har scoret to mål for United. Wigan (H) og Arsenal (B). Bare jeg som synes det er på grensen til psycho? Endret 23. april 2011 av Latias 8 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Martin Tyler kom med en interessant kommentar under dagens kamp. Fabio har scoret to mål for United. Wigan (B) og Arsenal (H). Rafael har scoret to mål for United. Wigan (H) og Arsenal (B). Bare jeg som synes det er på grensen til psycho? Ja, hvis gutta er motsatt når det gjelder venstrehendt/høyrehendt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Charlie Sheen om Man United WE ARE UNITED, YOU CAN NOT FUCK WITH US! GLORY GLORY MAN UNITED Winning! Endret 23. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Om jeg leste riktig et eller annet sted i går så tok vi ny pers i hjemmeseiere på rad i PL i går. Hjemmeformen vår har vert fenomenal denne sesongen, og det er den vi lever på i dag. Så kan man spørre seg det kompliserte spørsmålet. Hva har gått så galt borte? Endret 24. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Bortformen vår er påvirka av sjokkresultatene mot Everton og Fulham tidligere i sesongen tror jeg. Hadde Nani satt straffen mot Fulham tror jeg mye hadde vært annerledes. Rekord ble det forøvrig i går ja. 13 hjemmeseire på rad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Om det blir 14, så har vi tatt minst TRE poeng mot samtlige 19 lag. Ett eventuelt ligagull vil være fullt fortjent. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Stem på årets United mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå