Alt-Ctrl Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som har tenkt seg på finalen om vi når den? Ja, hvis ikke billettene er for dyre. Samme her, eller, håper å få dratt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Du må bare si fra om du er alene. Ingen av mine kompiser er spontane nok / har penger. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Lurer på å dra selv, hvis det i det hele tatt blir mulig å få tak i billetter til en overkommelig pris. London er herlig, så bør jo utnytte muligheten når finalen først spilles der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hadde fristet noe enormt, men vil nok bruke den helgen til å flytte ut. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg hadde tenkt å søke på nøytral billett når søknadene ble lagt ut, siden finalen tross alt spilles i London og det ikke er hver dag man har sjansen til å se en CL-finale der man bor, men avslo det da det var altfor dyrt for en student som meg (1500,- for billigste og 3000,- for dyreste billett) uten at det var sjanse for at Liverpool endte opp i finalen. Forvent et realt hopp på den billettprisen om du skal ty til svartebørs. Det andre alternativet er å få billett gjennom klubben/supporterklubben, og uten at jeg vet hvordan det funker med Man Utd, går jeg ut ifra at du må ha ganske bra lojalitet for å få tak i det. Men si fra hvis dere kommer nedover, så skal jeg vise dere rundt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har sendt mail til reiseshop som jeg har følelsen av prøver å gi meg billigste og beste opplevelse hver gang jeg er i kontakt med dem. Venter spent på svar. Flybiletter til 96kr tur/retur også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 http://rlisu.wordpress.com/2011/04/06/patrice-evra-the-rise-and-fall-of-a-fullback/ +1 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har sendt mail til reiseshop som jeg har følelsen av prøver å gi meg billigste og beste opplevelse hver gang jeg er i kontakt med dem. Venter spent på svar. Flybiletter til 96kr tur/retur også. Hvor fant du flybillettene? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg er 135% sikker på at de ble funnet på ryanair.com. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har sendt mail til reiseshop som jeg har følelsen av prøver å gi meg billigste og beste opplevelse hver gang jeg er i kontakt med dem. Venter spent på svar. Flybiletter til 96kr tur/retur også. Hvor fant du flybillettene? Han macdonalds-karen har helt rett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Tja, ikke så uvanlig at jeg har det i grunn. Spesielt når det kommer til slike ting. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 http://rlisu.wordpress.com/2011/04/06/patrice-evra-the-rise-and-fall-of-a-fullback/ +1 Mange gode poenger der som jeg ikke hadde tenkt på. Det er faktisk overraskende hvor lite skadet han er. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 NEI!? Tuller du? Han var jo fantastisk! Ja, jeg snakker om Torstein, ikke Eric. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Kom igjen spurs! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Måtte le da jeg så denne statusen på facebook: "grattis til det sjelløse laget united med gullet i år, det siste på lenge. ♥ City ♥" Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 HAHAHAHA! :!: én ting er at han sier at United er sjelløst, men at han heller heier på City sier faen meg det meste. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Å hvor er sjela i City om jeg tør spørre? I platina kortet til alibaba? 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 NEI!? Tuller du? Han var jo fantastisk! Ja, jeg snakker om Torstein, ikke Eric. Eric var ikke så verst noen ganger han heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå