Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Anyone but United". Mao. holdningen at så lenge United gjør det dårlig er det samme for meg hvem som vinner, veldig synlig hos flere av Liverpool-leiren som bruker Uniteds dårlige resultater, selv om det ikke er mange, som en glede i deres egen trofeløse hverdag.

 

Er ikke så alt for lenge siden jeg tok den selv, trodde først det var noe kvasi-rasistisk som lå bak.

Lenke til kommentar

Generelt ser man at det er en ekstrem ABU holdning i media. Folk er unisont enig i at økonomisk doping som Chelsea og City holder på med er en uting, men de foretrekker faktisk at disse klubbene vinner serie/cup fremfor United.

 

ABU sitter så sterkt at det trosser alt som finnes av moral.

Lenke til kommentar

Jeg har intrykk av at folk ønsker at favouritter mislykkes. Vi har vert på toppen de siste åra (bare et poeng unna forrige sesong) og ledet et par måneder nå. Så nå ønsker de at vi skal mislykkes.

 

Jeg tror også at de fleste ikke vet hva økonomisk doping er. Media forklarer det dårlig eller ikke i det hele tatt. Fansen av Chelsea og City er enten for unge til å vite hva det er, eller så lyver de eller skifter fokus på andre klubbers pengebruk veldig fort.

 

Svar som "Manchester United bruker også mye penger" kommer gang på gang og kommer til og med fra managerene demmes når de snakker med media

 

"Manchester United har mye gjeld" kommer mange ganger og det blir insinuert eller direkte fortalt at det kommer av vårt massive pengeforbruk.

 

Det er vel som å rive ned plakater i Assassins Creed. Folk glemmer. Folk bryr seg ikke og godtar løgnene.

 

Ære og sjel betyr ikke noe lengre. Før var det stort fokus på å produsere spillere selv og om ha britiske spillere. Det er det slutt med nå. Arsenal spiller uten briter. Ingen bryr seg. For 10 år siden hadde det vert mere snakk om det enn resultatene til Arsenal.

 

Men det er jo sånn media er også da. Sannheten er bare et virkemiddel. Det er å selge artikler som er målet. Vil ikke folk høre om pengedoping så blir det ikke skrevet om det. Kommer Rooney med to banneord rett inn i kameraet så er det dommedag.

 

Det hele er så trist at det er til å gråte av

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ære og sjel betyr ikke noe lengre. Før var det stort fokus på å produsere spillere selv og om ha britiske spillere. Det er det slutt med nå. Arsenal spiller uten briter. Ingen bryr seg. For 10 år siden hadde det vert mere snakk om det enn resultatene til Arsenal.

Du har så jævla hakk i plata. Vi har to spillere i startelleveren til England. Du har helt åpenbart en trang til å få utløp for Arsenal-hatet ditt, men prøv å finn noe som ikke helt åpenbart er piss.

Lenke til kommentar

Ære og sjel betyr ikke noe lengre. Før var det stort fokus på å produsere spillere selv og om ha britiske spillere. Det er det slutt med nå. Arsenal spiller uten briter. Ingen bryr seg. For 10 år siden hadde det vert mere snakk om det enn resultatene til Arsenal.

Du har så jævla hakk i plata. Vi har to spillere i startelleveren til England. Du har helt åpenbart en trang til å få utløp for Arsenal-hatet ditt, men prøv å finn noe som ikke helt åpenbart er piss.

 

Herregud. Limbeck overdriver jo bare for å få frem litt av poenget sitt. Dere har ikke akkurat overflod av britiske spillere i stallen deres...

Lenke til kommentar

Vi kan lage et lag av bare briter av Manchester United og Arsenal og sammenligne

 

Men det er ikke helt saken. Det er det manglende fokuset som er trist. Dette kommer til å skje med vår klubb også en gang og ingen kommer til å bry seg om det heller

 

Hadde ønsket at vi hadde fått tilbake regelen med maks to ikke britiske spillere på banen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Mulig jeg har puttet deg i feil kategori, men jeg har en mental post-it på at du troller rundt i United-tråder. Du er Liverpool-fan, men har etterhvert innsett at Liverpool er middelhavsfarer, så nå er du blitt ABU.

 

Feel free to prove me wrong.

 

Nesten riktig svar, men på galt spørsmål.

Lenke til kommentar

 

Mulig jeg har puttet deg i feil kategori, men jeg har en mental post-it på at du troller rundt i United-tråder. Du er Liverpool-fan, men har etterhvert innsett at Liverpool er middelhavsfarer, så nå er du blitt ABU.

 

Feel free to prove me wrong.

 

Nesten riktig svar, men på galt spørsmål.

 

Jeg angrer på at jeg dro deg inn i samme sammenheng som Saitek. I mitt hode er han et Chelsea-troll, mens du er mer en LFC-ABU.

 

Jeg beklager at jeg nevnte dere to i samme setning - som om dere stod for det samme.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...