NightKeeper Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er ikke stolt av det, men jeg kjenner jeg blir glad når Liverpool taper. Skikkelig glad. 9630268[/snapback] Så forbanna deilig etter all den håninga vi ble utsatt for av mange Pool-supportere etter de tre første kampene i PL. De har kommet seg tilbake på bakken nå ja! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hadde smakt utrolig godt med en CL trofee i år ja Deilig at Ronaldo brenner for klubben, en slik spiller trenger vi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er ikke stolt av det, men jeg kjenner jeg blir glad når Liverpool taper. Skikkelig glad. 9630268[/snapback] Så forbanna deilig etter all den håninga vi ble utsatt for av mange Pool-supportere etter de tre første kampene i PL. De har kommet seg tilbake på bakken nå ja! 9630282[/snapback] Hvis jeg noen gang virket som om jeg svevde litt på skyene så kan jeg trygt si at jeg er trøkket langt ned i jorden nå, ja. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så forbanna deilig etter all den håninga vi ble utsatt for av mange Pool-supportere etter de tre første kampene i PL. De har kommet seg tilbake på bakken nå ja! 9630282[/snapback] Ikke tilbake på bakken engang, under bakken dessverre Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Som Tjernås sa. Måten Fergie løste floken mellom Ronaldo og Rooney etter vm var glimrende, og vi har vokst veldig på det forholdet. Husker godt da Rooney måtte holdes tilbake da den frustrerte Boro spilleren brøytet ned Ronaldo forrige sesong. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Selv om jeg ikke har svevd på noen som helst sky så er jeg også langt under bakken for øyeblikket. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Som Tjernås sa. Måten Fergie løste floken mellom Ronaldo og Rooney etter vm var glimrende, og vi har vokst veldig på det forholdet. Husker godt da Rooney måtte holdes tilbake da den frustrerte Boro spilleren brøytet ned Ronaldo forrige sesong. 9630373[/snapback] De er gode venner ja, og det etter VM var overhypet som faen i mediene. Husker godt situasjonen, Boro-idioten prøvde å kveste Ron, Boro var jo gærne på han i hele fjor, mente han filmet i den ene kampen i ligaen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal ærlig inrømme at jeg gleder meg når det går dårlig med scouserene, dog jeg liker ikke å brife med det i demmes tråder Men her inne så kan jeg vel nevne at noen scousere klaget på kjedelig fotball og 1-0 resultat Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal ærlig inrømme at jeg gleder meg når det går dårlig med scouserene, dog jeg liker ikke å brife med det i demmes tråder Men her inne så kan jeg vel nevne at noen scousere klaget på kjedelig fotball og 1-0 resultat 9630405[/snapback] Kan virke som Liverpool spilte sine dårligste kamp på mange år. Har lest noen spillerratings på vgd, Sissoko og Crouch med gjennomsnittskarakter 0 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Som Tjernås sa. Måten Fergie løste floken mellom Ronaldo og Rooney etter vm var glimrende, og vi har vokst veldig på det forholdet. Husker godt da Rooney måtte holdes tilbake da den frustrerte Boro spilleren brøytet ned Ronaldo forrige sesong. 9630373[/snapback] De er gode venner ja, og det etter VM var overhypet som faen i mediene. Husker godt situasjonen, Boro-idioten prøvde å kveste Ron, Boro var jo gærne på han i hele fjor, mente han filmet i den ene kampen i ligaen. 9630388[/snapback] Synest ikke det var straffe når Ronaldo hoppet unna keeperen i en av kampene men filming var det ikke som Boro ville ha det til. Noen spillere ble sure når de ble driblet også. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal ærlig inrømme at jeg gleder meg når det går dårlig med scouserene, dog jeg liker ikke å brife med det i demmes tråder Men her inne så kan jeg vel nevne at noen scousere klaget på kjedelig fotball og 1-0 resultat 9630405[/snapback] Kan virke som Liverpool spilte sine dårligste kamp på mange år. Har lest noen spillerratings på vgd, Sissoko og Crouch med gjennomsnittskarakter 0 9630424[/snapback] Det er jo alltid enkelt spillere som skal ha all skyld dersom man taper og skuffer, slik er det nok mange som tenker, dessverre. Skal kun Croch og Sissoko ha null skal mange andre også ha det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Som Tjernås sa. Måten Fergie løste floken mellom Ronaldo og Rooney etter vm var glimrende, og vi har vokst veldig på det forholdet. Husker godt da Rooney måtte holdes tilbake da den frustrerte Boro spilleren brøytet ned Ronaldo forrige sesong. 9630373[/snapback] De er gode venner ja, og det etter VM var overhypet som faen i mediene. Husker godt situasjonen, Boro-idioten prøvde å kveste Ron, Boro var jo gærne på han i hele fjor, mente han filmet i den ene kampen i ligaen. 9630388[/snapback] Synest ikke det var straffe når Ronaldo hoppet unna keeperen i en av kampene men filming var det ikke som Boro ville ha det til. Noen spillere ble sure når de ble driblet også. 9630446[/snapback] Straffe var det ikke, men heller ikke filming nei. Patetiske Southgate gikk jo ut og sippet i mediene om at Ronaldo filmet. Vi møtte vel de 4 ganger ifjor. To i ligaen og to i cupen. Husker godt 2-1 seieren borte da Fletch avgjorde, jaggu meg en deilig seier. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har alltid vert i mot å finne syndebukker. Dere tapte ikke pga Crouch og Sissoko. Det var mye som gikk galt. Dere virka litt slitne. Kanksje litt umotiverte. Det er en del å ta tak i for Rafa på treningsfeltet de nermeste dagene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Har alltid vert i mot å finne syndebukker. Dere tapte ikke pga Crouch og Sissoko. Det var mye som gikk galt. Dere virka litt slitne. Kanksje litt umotiverte. Det er en del å ta tak i for Rafa på treningsfeltet de nermeste dagene 9630519[/snapback] ?? Tror nok at det skal i L'Pool tråden, tror ikke du ? Endret 3. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Var bare et svar til luis_garcia Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har alltid vert i mot å finne syndebukker. Dere tapte ikke pga Crouch og Sissoko. Det var mye som gikk galt. Dere virka litt slitne. Kanksje litt umotiverte. Det er en del å ta tak i for Rafa på treningsfeltet de nermeste dagene 9630519[/snapback] Selvsagt er det mye å ta tak i de kommende treningene før Tottenham matchen. Uansett føler jeg at presset ikke er så altfor stort til helgens kamp. Selvom kampen idag ikke var et kunstverk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Oja, beklager meg Leste ikke at det var fra en pool fan over noen poster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Blir det O'Shea eller noen andre som tar plass ved siden av Scholes? Eller 4-3-3: Kuszczak Brown - Vida - Rio - Evra Ron - Scholsey - Giggs/Nani Rooney - Tevez - Saha Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det var dårlige nyheter, spesielt med tanke på at Hargreaves er ute i 4 uker til med en kneskade. Også Fletcher er skadet, så nå er det tynt med midtbane alternativer. Blir nok Giggs som får den jobben, og O'Shea vil sikkert også brukes. Med Giggs og Scholes i midten, Nani og Ronaldo på kantene og Rooney og Saha/Tevez på topp, ser det jo ikke så aller verst ut. Hargreaves er forhåpentligvis klar til Arsenal kampen om 1 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå