Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neh, enig med Luna. Hjertet hans lå i Madrid, ikke i United. Innen 10år har vi fostret frem en gullball vinner anyways. Dessuten ville ikke Nani (som statistisk sett bidrar med like mange målpoeng denne sesongen som Ronaldo i sitt beste år) blomstret.

Ronaldo er god, verdens nest beste, men han er et ferdig kapitel i Utd. Vi kan mimre over det som var, men jeg vil ikke ha ham og sytinga hans tilbake. La oss se fremover sier jeg. Koser meg på hans vegne i dag dog, deilig å se Barca tape igjen.

Lenke til kommentar

Er jo ikke det at han ikke har lyst til å spille for oss, men at hjertet ligger mer hos Madrid. For å sammenligne kunne jeg godt tenkt meg å spille for Tottenham, men ville heller spilt for United, selvfølgelig.

Nettopp og mye kommer i fra hvor han er i fra. Portugal er nabolandet til Spania, dermed har han fått en annen tilknytting til spanske lag enn engelske lag.. Han har hatt en favorittklubb gjennom barndommen og det var Real Madrid, og da skjønner jeg at han ville dit.

Selv så har han sagt at han savner United og Sir Alex, og jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot om han hadde kommet tilbake til oss.

edit: Sikkert mange rare skriveleifer her nå, men fuck det. Er megatrøtt og sliten.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar
Szczesny - We owe the fans a result at Spurs

'We are Arsenal Football Club, we don't want to finish second'

De går mot en 3. plass, så han får faktisk ønsket sitt oppfylt. :wee:

Han har litt høyere tanker om sin egen klubb enn det de fleste andre har. Arsenal er ingen stormakt i fotballhistorien, selv om de har et respektabelt trofé-skap fra hjemlig liga og cup.

Nydelig av Ronaldo btw. Viva Ronaldo!

Lenke til kommentar

Så skal United møte Arsenal borte, da blir det 1 poengs avstand. Og uavgjort/tap mot Chelsea så er Arsenal forbi.

Innlegg som Knut Torbjørn Eggen ville omtalt som "tellefeil". Det betyr vanligvis at man er håpløst ute av kampen, og ikke er i nærheten av å prestere på samme nivå som motstanderlaget.

Nå er vel mange av innleggene fra Saitek og Klofsk i denne kategorien.

Arsenal vinner aldri alle sine siste kamper.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg har puttet deg i feil kategori, men jeg har en mental post-it på at du troller rundt i United-tråder. Du er Liverpool-fan, men har etterhvert innsett at Liverpool er middelhavsfarer, så nå er du blitt ABU.

Feel free to prove me wrong.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Szczesny - We owe the fans a result at Spurs

'We are Arsenal Football Club, we don't want to finish second'

De går mot en 3. plass, så han får faktisk ønsket sitt oppfylt. :wee:

Skal komme med 3 fyllekommentarer her nå.

1. Jeg tilsier meg herved retten til å stjele quotes herfra og presentere dem som mine egne på Twitter (innlegget til Latias).

2. Svært så mye folk likte Ronaldo her da. Pissa på Manchester United før han forlot oss til fordel for RM.

3. Tottenham 3 - 3 Arsenal. So fucking what? Arsenal er ikke med i denne gullkampen. Chelsea, game on.

EDIT: Samt en liten sånn + til Sovehest for å være spot on selv om man ikke kan unngå å være litt glad i kloffsk, han troller trossalt med et glimt i øyet. :)

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Mulig jeg har puttet deg i feil kategori, men jeg har en mental post-it på at du troller rundt i United-tråder. Du er Liverpool-fan, men har etterhvert innsett at Liverpool er middelhavsfarer, så nå er du blitt ABU.

Feel free to prove me wrong.

:thumbup:

Men Kloffsk har litt humor da, riktig så søt kan han være fra tid til annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...