Alt-Ctrl Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Herregud hvor mange idioter som har ramlet inn her i det siste. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Han har jo gratulert City med ligagullet utallige ganger Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Med tanke på dagens resultater så setter jeg maks 500 kroner på at Arsenal ikke blir seriemestere også Villig til å satse noe på ordene dine saitek? 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 "Torres blir dyttet vekk like lett som ei skolejente." Fra VG-live. Nok en bitter pool-supporter?Virker som noe Espen Solbakken kunne skrevet. 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Etter seieren mot Spurs. say whaaaat? Endret 20. april 2011 av Speedbatov 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Etter seieren mot Spurs. say whaaaat? Nå begynner han å gratulere Chelsea snart Torres kan finne på å ta en Sheva Endret 20. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Som? Saitek, Wendelinho, Emils, kloffsk, Smågal osv edit: Følg med på fantastisk counten min da gutta! Endret 20. april 2011 av Game Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nå skal jeg telle hvor mange ganger Lundekvam sier "fantastisk" i denne sendinga. Oppdaterer dette innlegget utover kvelden: * fantastisk spennende * har underholdt meg mest, fantastisk * om dimensjonen i denne kampen: dette blir fantastisk. * some fantastic offensive football. * om jack wilshere: et fantastisk talent * en helt fantastisk førsteomgang! * det er en fantastisk avsluttning (om målet til VDV) * Avsluttingen er fantastisk (om målet til nasri) * Dette er fantastisk (om målet til hudla) * Fantastisk kamp! * Da får vi jo fantastisk underholdning (om lagenes angrepslyst) * Van Der Vaar... fæntastic! * Fantastisk helspark * Fantastisk beinparade av "stensny" i mål * Gomes fantastisk redning (på skuddet til Fabregas) * Det er fantastisk å se (om PL fotball og kampen i dag) Vi er oppe i 16 nå! Rekord? Klikka helt for'n etter kampen. Mekker youtube compilation neste gang eller? ^^ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Og vi skal spille FA youth cup finale etter å ha slaktet Chelsea i returkampen med 4-0 3 mål av Ro.... eh Will Keane Endret 20. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Lundekvam er en sopp å høre på, spes når han plutselig skifter over til engelsk, og når han skal uttale navn på sin spesielle engelske gebrokne uttale. Han og sunnmørslefsa er geniale der. "Santhhhhiago Bædnabeeu" 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Lundekvam er en fjott. Det er bra at han kom seg ut av narko misbruket, men få han ut av tv studioet Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Syntes det generelt er lav kvalitet på norske kommentatorer og studiopersonell. Hadde jeg kunnet velge vill jeg helst ha hatt alt engelsk Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Håhå, det er fantastisk at chelsea er tilbake i gullkampen. Klarer han to til får vi 20 fantastisk, mao en benchmark til neste sending. Håper han er i studio på lørdag, da har jeg noe å nolife med hele dagen. Da forventer jeg 50! Må opprette meg en Lundekvam tråd etterhvert Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Szczesny - We owe the fans a result at Spurs'We are Arsenal Football Club, we don't want to finish second' De går mot en 3. plass, så han får faktisk ønsket sitt oppfylt. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nydelig resultat for Arsenal i dag, litt dumt med CHelsea selvsagt, de er definitivt med i gullkampen enda ja... Mye mer bekymret for de.... Nå er det 6 poeng til begge lagene. Ser fremdeles bra ut, men skal ikke mange tryningser som i går før det blir kritisk... 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Ekstraomganger mellom RM og Barca (0-0) i copa del rey nå. Disse fire møtene kan virkelig skape slitasje både fysisk og mentalt på lagene før en finale på Wembley. Blir sikkert masse drama i semifinalene, kanskje noen røde kort også? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Har trua eg. Unngå tap mot Chelsea heime, så skal nok dette la seg vinnes. Vinner vi alle heimekampene så er vi vel meir eller mindre sikret? Da ligger vi likt på poeng med Arsenal om dei skulle vinne de resterende, og med Chelsea 3 poeng bak(siden dei da taper på OT). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ronaldo er et savn - faen for en spiller! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå