Latias Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Der kan vi vel si at ligagullet røyk Dummeste. Vi ligger fire poeng foran Arsenal (om de slår Spurs) og seks poeng foran Chelsea (om de slår B'ham). Om det viser seg at Berba verken var skadet eller syk, da kommer jeg til å være forbanna på Fergie. Hvem er det som liksom vraker toppscoreren sin i en slik kamp? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nei, det er nettopp det han ikke gjør. Noen må faen få fingeren ut av ræva å gjøre noe snart. Dette er bare latterlig. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Der kan vi vel si at ligagullet røyk Dummeste. Vi ligger fire poeng foran Arsenal (om de slår Spurs) og seks poeng foran Chelsea (om de slår B'ham). Om det viser seg at Berba verken var skadet eller syk, da kommer jeg til å være forbanna på Fergie. Hvem er det som liksom vraker toppscoreren sin i en slik kamp? Husk at United skal møte Arsenal på Emirates som sannsynligvis vil ha hevn for FA cup tapet = seier for Arsenal. Og Chelsea som er hevnlystne etter CL exiten = seier for Chelsea. Uavgjort mot Everton også så er plutselig Arsenal foran United. Synes synd på dere som allerede har tatt seriegullet på forskudd, mye kan skje, spesielt med den elendige formen United har vist de siste kampene. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 United på bortebane er fortsatt et sorgens kapittel. Og berre for å få sagt det. Ka i svarte helsiken er det med United og cornere egentlig? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Elendig form? De siste 5 har vært: Newcastle U City tap Chelsea seier Fulham seier Chelsea seier... United må selvsagt vinne kamper, men foreløpig har de alt i sine hender. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Elendig form? De siste 5 har vært: Newcastle U City tap Chelsea seier Fulham seier Chelsea seier... United må selvsagt vinne kamper, men foreløpig har de alt i sine hender. ELENDIG borteform, ikke bare på de 5 siste, men igjennom hele forbaskade sesongen. Og Chelsea går fra å være i ingenmannsland, til å kjempe om gullet. Det er helt utrolig. Hadde ikke forundret meg om de hadde tatt PL rett foran snuten på United, så lite stabile som de er. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hepp! Troll-jegeren Jarmo følger med.. 5 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Elendig form? De siste 5 har vært: Newcastle U City tap Chelsea seier Fulham seier Chelsea seier... United må selvsagt vinne kamper, men foreløpig har de alt i sine hender. ELENDIG borteform, ikke bare på de 5 siste, men igjennom hele forbaskade sesongen. Og Chelsea går fra å være i ingenmannsland, til å kjempe om gullet. Det er helt utrolig. Hadde ikke forundret meg om de hadde tatt PL rett foran snuten på United, så lite stabile som de er. har 2 bortekamper igjen og 3 heimekamper. har tatt 46 av 48 poeng på heimebane i år. Skal ikkje snuble mykje Arsenal og Chelsea om United fortsetter heimestatistikken sin. At Arsenal vinner sine 6 siste kamper er like sansynlig som at VDS tar 2 sesonger til. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Chelsea har vært fantastisk i det siste. Feide over Wigan 1-0 hjemme. Så vant de over WBA. Begge lag høyt oppe på tabellen. Chelsea vinner neppe de siste 5. De er heldig om Torres scorer 1 i år. Mot United klarer de maks uavgjort. =) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Om vi hadde fått vite at vi må vinne mot Chelsea hjemme i siste kamp før sesongen så tror jeg mange hadde tatt den. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vi kan raskt komme i en situasjon hvor vi vinner serien om vi slår Chelsea på Old Trafford. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Off for ei rekka så kjem no. Everton H. Schalke B Arsenal B Schalke H Chelsea H Detta på 2 og ei halv veke. Her er det MYKJE på spill. Så 2 ok kamper mot Blackburn(B) og Blackpool(H) før ein evt CL-Finale mot Real/Barca. Er eg i live når me går inn i juni? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vel. Det viktige nå er Everton Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vel. Det viktige nå er Everton Både ja og nei. No er RIKTIG disponering av mannskapet griseviktig fra kamp til kamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hepp! Troll-jegeren Jarmo følger med.. Å hoi. Noe nytt dere har begynt med eller er det kun nå i høytiden? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Hva om følgende usannsynlige gullhår nappes i aften: - Birmingham bussen ordner bortelaget 1p på Stamford Bridge - Tottenham slår Arsenal Da er det bare 5 kamper igjen. La oss håpe på litt god gammaldags flaks. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg har mer tro på at Tottenham slår Arsenal enn omvendt. Totalt uviktig kamp, Arsenal er ute av det. Det er Chelsea det står på nå eller rettere sagt; United. Chelsea vil plukke poeng i bøtter og spann framover, vi må bare fokusere på egne kamper og plukke så mange poeng at Chelsea ikke når helt fram. Det tror jeg vi gjør. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mange av våre beste runder i vår har vært når motstanderne har snublet i kamper de var klare favoritter... Tror Spurs tar poeng fra Arsenal (håper de tar 4. plassen fremfor City). Birmingham har jeg ingen tro på - derfor bør man tippe på dem i dag. 10-12 i odds og jeg levner dem ingen sjanser. Det lukter U... =) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Tottenham kan godt slå Arsenal. De kjemper om CL som de seriøst kan ta og de har hjemmebane. Birmingham kan også holde Chelsea til en uavgjort. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Personlig så tror jeg begge vinner, i beste fall uavgjort mellom Spurs og Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå