Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Der kan vi vel si at ligagullet røyk

Dummeste. Vi ligger fire poeng foran Arsenal (om de slår Spurs) og seks poeng foran Chelsea (om de slår B'ham).

 

Om det viser seg at Berba verken var skadet eller syk, da kommer jeg til å være forbanna på Fergie. Hvem er det som liksom vraker toppscoreren sin i en slik kamp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der kan vi vel si at ligagullet røyk

Dummeste. Vi ligger fire poeng foran Arsenal (om de slår Spurs) og seks poeng foran Chelsea (om de slår B'ham).

 

Om det viser seg at Berba verken var skadet eller syk, da kommer jeg til å være forbanna på Fergie. Hvem er det som liksom vraker toppscoreren sin i en slik kamp?

Husk at United skal møte Arsenal på Emirates som sannsynligvis vil ha hevn for FA cup tapet = seier for Arsenal. Og Chelsea som er hevnlystne etter CL exiten = seier for Chelsea. Uavgjort mot Everton også så er plutselig Arsenal foran United.

Synes synd på dere som allerede har tatt seriegullet på forskudd, mye kan skje, spesielt med den elendige formen United har vist de siste kampene.

Lenke til kommentar

Elendig form? De siste 5 har vært:

Newcastle U

City tap

Chelsea seier

Fulham seier

Chelsea seier...

 

United må selvsagt vinne kamper, men foreløpig har de alt i sine hender.

ELENDIG borteform, ikke bare på de 5 siste, men igjennom hele forbaskade sesongen.

Og Chelsea går fra å være i ingenmannsland, til å kjempe om gullet. Det er helt utrolig. Hadde ikke forundret meg om de hadde tatt PL rett foran snuten på United, så lite stabile som de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elendig form? De siste 5 har vært:

Newcastle U

City tap

Chelsea seier

Fulham seier

Chelsea seier...

 

United må selvsagt vinne kamper, men foreløpig har de alt i sine hender.

ELENDIG borteform, ikke bare på de 5 siste, men igjennom hele forbaskade sesongen.

Og Chelsea går fra å være i ingenmannsland, til å kjempe om gullet. Det er helt utrolig. Hadde ikke forundret meg om de hadde tatt PL rett foran snuten på United, så lite stabile som de er.

har 2 bortekamper igjen og 3 heimekamper. har tatt 46 av 48 poeng på heimebane i år. Skal ikkje snuble mykje Arsenal og Chelsea om United fortsetter heimestatistikken sin. At Arsenal vinner sine 6 siste kamper er like sansynlig som at VDS tar 2 sesonger til.

Lenke til kommentar

Mange av våre beste runder i vår har vært når motstanderne har snublet i kamper de var klare favoritter...

 

Tror Spurs tar poeng fra Arsenal (håper de tar 4. plassen fremfor City).

 

Birmingham har jeg ingen tro på - derfor bør man tippe på dem i dag. 10-12 i odds og jeg levner dem ingen sjanser. Det lukter U... =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...