Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Si meg en annen engelsk klubb som har hatt en bedre spiller og større klubbhelt i moderne tid? Og du må argumentere hvorfor. Nei, tenkte meg det.

Det er ikke noe poeng i å argumentere fordi man kun ender opp med en "spiller X fra min klubb er bedre enn spiller Y fra din klubb"-diskusjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker som så at ligatittelen kommer til å smake enda bedre den dagen vi vinner ligaen. Så mye rot og dritt som har vært rundt oss den siste tiden for å prøve å oss ut av balanse, men likevel så er vi på toppen av tabellen og enda er vi med i CL. Dette gjør at jeg kommer til å verdsette en eventuell ligatrofe enda høyere enn jeg normalt gjør.

Det gjelder å se det positive i alt det negative! :)

United <3

Lenke til kommentar

Nye "profilbildet" til Rio på twitter. Ikke et akkurat et teknisk mesterverk, men kult uansett.

edit: Tc studerer vel anatomi og medisin av noe slag, så det får bli opp til han å kritisere plasseringen av "hjertet".

image.jpg

Endret av niko.
Lenke til kommentar

8 - Eight different players have scored headed goals for Man Utd in the PL this season, more than at any other club. Crown.

Wayne Rooney

Michael Owen

Dimitar Berbatov

Javier Hernandez

Nemanja Vidic

Ji-Sung Park

Patrice Evra

Antonio Valencia

Måtte bare se om jeg hadde kontroll. :D

Lenke til kommentar

Der kan vi vel si at ligagullet røyk

Faen så lei eg er av deg nå! Du ronker rundt i trådene som en jævla sykdom og sprer bare dritt og faenskap. Helt forbanna fuckings utrolig at ingen har tatt affære og kastet deg så langt ut herfra at du aldri finner veien tilbake.

Tragiske troll.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Ved å svare på postene hans gjør dere det bare verre. Han sitter sikkert lenet bak i stolen sin og flirer av svarene deres, han poster kun for å provosere og hvis han ikke får noen respons vil han slutte.

troll.jpg

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...