LarsP Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Si meg en annen engelsk klubb som har hatt en bedre spiller og større klubbhelt i moderne tid? Og du må argumentere hvorfor. Nei, tenkte meg det. Det er ikke noe poeng i å argumentere fordi man kun ender opp med en "spiller X fra min klubb er bedre enn spiller Y fra din klubb"-diskusjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noen som skal på pub i Oslo og se kampen i morra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg vurderer enten pub eller hos en kompis av meg som har TV2 BPL. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Barclays Premier League? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Heter det det ja? Trodde det bare het PL1 og PL2 osv... Dao sao. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg skal se kampen i bilen mens jeg kjører, åw yeah! Bless iPhone. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Heter det det ja? Trodde det bare het PL1 og PL2 osv... Dao sao. Joda, men når det heter BPL bruker jeg helst det, selv om jeg ofte kan glemme det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Om noen skal se kampen på pub i Oslo og har lyst til å ha to spydige, ekle Newcastle-supportere med seg, så er det bare å skrike ut. Og ja, ekkel i denne sammenhengen er lik vakker. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Og jeg skal...... *Hold dokkar fast* ......Jobbe! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg tenker som så at ligatittelen kommer til å smake enda bedre den dagen vi vinner ligaen. Så mye rot og dritt som har vært rundt oss den siste tiden for å prøve å oss ut av balanse, men likevel så er vi på toppen av tabellen og enda er vi med i CL. Dette gjør at jeg kommer til å verdsette en eventuell ligatrofe enda høyere enn jeg normalt gjør. Det gjelder å se det positive i alt det negative! United <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 8 - Eight different players have scored headed goals for Man Utd in the PL this season, more than at any other club. Crown. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Tok du det ut av hodet? OptaJoe. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Nye "profilbildet" til Rio på twitter. Ikke et akkurat et teknisk mesterverk, men kult uansett. edit: Tc studerer vel anatomi og medisin av noe slag, så det får bli opp til han å kritisere plasseringen av "hjertet". Endret 19. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 8 - Eight different players have scored headed goals for Man Utd in the PL this season, more than at any other club. Crown. Wayne Rooney Michael Owen Dimitar Berbatov Javier Hernandez Nemanja Vidic Ji-Sung Park Patrice Evra Antonio Valencia Måtte bare se om jeg hadde kontroll. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Der kan vi vel si at ligagullet røyk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Der kan vi vel si at ligagullet røyk Hahahahaha, kødder du? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Der kan vi vel si at ligagullet røyk Faen så lei eg er av deg nå! Du ronker rundt i trådene som en jævla sykdom og sprer bare dritt og faenskap. Helt forbanna fuckings utrolig at ingen har tatt affære og kastet deg så langt ut herfra at du aldri finner veien tilbake. Tragiske troll. Endret 19. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Ved å svare på postene hans gjør dere det bare verre. Han sitter sikkert lenet bak i stolen sin og flirer av svarene deres, han poster kun for å provosere og hvis han ikke får noen respons vil han slutte. Endret 19. april 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå