kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 helst når vi taper selvfølgelig. Selvsagt. Det er kjedelig å diskutere med dere når manu vinner. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hadde vert fint og man ikke kalte oss manu 2 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Han har bildet av Balotelli, det er nok til å ignorere han for evig. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) helst når vi taper selvfølgelig. Selvsagt. Det er kjedelig å diskutere med dere når manu vinner. Du må ha en merkelig definisjon på "å diskutere". Eneste du kommer med er billige one-liners og sleivspark. Men du får nyte det, er jo tross alt ikke så jævla ofte vi taper. Eneste jeg ikke forstår er hva du får ut av det, du er jo ikke fotballsupporter, så hvorfor bry seg? Edit: Te-skje, spørsmålet var retorisk så du trenger ikke svare for jeg kommer ikke til å svare deg uansett. Endret 17. april 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 helst når vi taper selvfølgelig. Selvsagt. Det er kjedelig å diskutere med dere når manu vinner. du er jo ikke fotballsupporter, så hvorfor bry seg? Hva vet du om det? Te-skje, spørsmålet var retorisk så du trenger ikke svare for jeg kommer ikke til å svare deg uansett. Det gjør du lurt i. Flere fra manu-gjengen har prøvd, men det ender som regel opp med at dere tyr til personangrep. For øvrig sa jeg bare at det var synd at the treble røk. Snakk om å være paranoid. 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Gode nyheter! Jeg kommer definitivt til å være her resten av karrieren, sier Vidic. - Jeg kommer definitivt til å være her resten av karrieren nå. Jeg har aldri sagt at jeg skulle forlate United. Jeg elsker å være her, og jeg tror jeg viser det på banen. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Da blir det Vidic på neste drakt. Done deal. Verdens klart beste forvarsspiller og han har en kul stoisk tilstedeværelse på banen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Håper og tror han holder ord i motsetning til andre, mtp Henry. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jepp. Det var alt du sa. Hørte du ikke at jeg ba deg om å ikke kalle oss manu? Hadde vert fint om du ikke gjorde det Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hørte du ikke at jeg ba deg om å ikke kalle oss manu? Jo, og jeg valgte å ikke bry meg. Har sett flere av dere bruke betegnelser som "loserpool" (enkelte velger den løse varianten "looserpool"), "shitty", "arse-anal", "chel$ki" og sikkert enda flere. Hvorfor skal jeg da ta hensyn? 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hørte du ikke at jeg ba deg om å ikke kalle oss manu? Jo, og jeg valgte å ikke bry meg. Har sett flere av dere bruke betegnelser som "loserpool" (enkelte velger den løse varianten "looserpool"), "shitty", "arse-anal", "chel$ki" og sikkert enda flere. Hvorfor skal jeg da ta hensyn? Fordi stemningen i forumet hadde blitt bedre og skapt trivsel blandt dine meddebatanter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har sett flere av dere bruke betegnelser som "loserpool" (enkelte velger den løse varianten "looserpool"), "shitty", "arse-anal", "chel$ki" og sikkert enda flere. Hvorfor skal jeg da ta hensyn? 2 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har sett flere av dere bruke betegnelser som "loserpool" (enkelte velger den løse varianten "looserpool"), "shitty", "arse-anal", "chel$ki" og sikkert enda flere. Hvorfor skal jeg da ta hensyn? Oppfinnsom resignasjon. 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har du virkelig så lite å finne på med livet ditt at du velger å sitte inne å drite deg ut på ett anonymt forum? 2 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har du virkelig så lite å finne på med livet ditt at du velger å sitte inne å drite deg ut på ett anonymt forum? Bedre å gjøre det på ett anonymt forum, enn å gjøre det på to anonyme fora. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har du virkelig så lite å finne på med livet ditt at du velger å sitte inne å drite deg ut på ett anonymt forum? Bedre å gjøre det på ett anonymt forum, enn å gjøre det på to anonyme fora. Hadde forventet ikke anonymt forum Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har du virkelig så lite å finne på med livet ditt at du velger å sitte inne å drite deg ut på ett anonymt forum? Bedre å gjøre det på ett anonymt forum, enn å gjøre det på to anonyme fora. Hadde forventet ikke anonymt forum Da hadde jeg ikke fått påpekt skrivefeilen i samme grad. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Drit i å svar trollet. Kanskje han forsvinner om vi lar han dure på alene. God tur. Og lurer på hvor mange brukere fyren har, siden han gir seg selv + på hvert eneste innlegg. Endret 17. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Drit i å svar trollet. Kanskje han forsvinner om vi lar han dure på alene. God tur. Haha. Dette velger du å si etter du har svart meg tre eller fire ganger? Og lurer på hvor mange brukere fyren har, siden han gir seg selv + på hvert eneste innlegg. Folk setter pris på det jeg skriver, åpenbart. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå