Old Game Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Rooney om Giggs: "It is incredible what he has done and it is fantastic to play with him. He is a genius and it won't be long before we are calling him Sir Ryan in my opinion," said Rooney on Giggs. "[scholes] He is the same, the best footballer I have ever played with, everything about him is world class." Ellers virker han fornøyd med både formen (egen & lagkameraters) og tilværelsen om dagen. Mangler bare at Darren Fletcher rister av seg sykdommen å kommer tilbake i godt slag, så er vi tore på sporet! Forresten så kikket jeg på høydepunktene fra gårsdagen nå nettopp. Når Hernandez scorer er det ingen på benken som jubler hefitgere enn Dimitar Berbatov, så at han furter over å ikke spille har jeg mine tvil om. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Berba starter sikkert mot City, med Chicha som superreserve. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Forresten så kikket jeg på høydepunktene fra gårsdagen nå nettopp. Når Hernandez scorer er det ingen på benken som jubler hefitgere enn Dimitar Berbatov, så at han furter over å ikke spille har jeg mine tvil om. Jeg la merke til akkurat det samme, det var pur glede! Den Beckham filmen er forresten redigert. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hernandez har skjeggvekst. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bieber liker Barca, jeg tar Enrique med glede. 8 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Virkelig care om Enrique digger Man United, Vålerenga eller Portsmouth. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Manchester United hero Rio Ferdinand has revealed that complete team unity is why United have been so successful this season "You don’t see anyone come off the pitch shaking their head or being disgruntled or sitting on the bench in a sulk at this club,” "That’s because everyone is delighted to play for this club and they all want to be here. "The moment you show a bit of dissent like that, the manager pulls rank, and rightly so.”-Ferdinand said. For en fantastisk mentalitet og lagånd det er i dette United laget, eller eg burde si United skuta for dette går mye lenger enn bare inn i garderoben til gutta. Fantastisk. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dette ække bra ... Har virkelig sett verre folk med United-Trøye. http://www.youtube.com/watch?v=sKwG5SM8sKk 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har virkelig sett verre folk med United-Trøye. ? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Har virkelig sett verre folk med United-Trøye. ? Endret 15. april 2011 av Medlem-205774 5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Nick Coppack Sir Alex admits Owen Hargreaves' season is over. On his future: "His contract's up at the end of the season - we have to make a decision." Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Enrique har faktisk kommet med ett par fete sanger i det siste da, så har endra litt syn på han ( låter med Ludacris og Pitbull ) Heller han en Bieber ja! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Enrique har faktisk kommet med ett par fete sanger i det siste da, så har endra litt syn på han ( låter med Ludacris og Pitbull ) Heller han en Bieber ja! Ja, ikke minst det lyriske mesterverket "Tonight im fucking you". Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 haha Ja veldig fengende tekst det altså.. Kommer jo selvsagt i en clean versjon med Tonight im Loving you Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Nick Coppack Sir Alex admits Owen Hargreaves' season is over. On his future: "His contract's up at the end of the season - we have to make a decision." < Håper Hargreaves signerer ny kontrakt. Type prestasjonsbasert, sånn som Michael Owen har. Spørsmål: Hvorfor har jeg ikke muligheten til å kjøpe denne drakta noen plass? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 HOLYMOTHEROFGOD! Kamptråd, City? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 HOLYMOTHEROFGOD! Kamptråd, City? Når er kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå