Tomtruck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kunne ikke vært mer enig tomhel United er langt ifra sin beste form, men fortsetter å vinne kamper. Og før eller senere løsner det skikkelig og DA blir det skikkelig moro Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan ikke si meg uenig det altså. 1-0 er et undervurdert sluttresultat spør du meg. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Må si jeg begynner å bli lei av 1-0 men de vinner jo, det er vel det viktigste!! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Samme om vi bare vinner med ett mål. Seier og tre poeng er det viktigste. Blir nok ikke bare ett mål mot Wigan til helgen. Tror både Rooney og Tevez kommer til å score i den kampen. Kanskje Ronaldo også.. Endret 3. oktober 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Samme om vi bare vinner med ett mål. Seier og tre poeng er det viktigste. Blir nok ikke bare ett mål mot Wigan til helgen. Tror både Rooney og Tevez kommer til å score i den kampen. Kanskje Ronaldo også.. 9626741[/snapback] Liverpool klarte bare 1-0. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Samme om vi bare vinner med ett mål. Seier og tre poeng er det viktigste. Blir nok ikke bare ett mål mot Wigan til helgen. Tror både Rooney og Tevez kommer til å score i den kampen. Kanskje Ronaldo også.. 9626741[/snapback] Liverpool klarte bare 1-0. 9626796[/snapback] Så da er det jo helt naturlig å tippe 3-0 til oss. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hargreaves ute i en mnd pga kneskade hørte jeg på RedCafe i går, helt forbanna jævlig hvis det stemmer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Samme om vi bare vinner med ett mål. Seier og tre poeng er det viktigste. Blir nok ikke bare ett mål mot Wigan til helgen. Tror både Rooney og Tevez kommer til å score i den kampen. Kanskje Ronaldo også.. 9626741[/snapback] Liverpool klarte bare 1-0. 9626796[/snapback] Så da er det jo helt naturlig å tippe 3-0 til oss. 9626819[/snapback] Ja ikke sant, for vi er tre ganger bedre enn L'pool æ Owen er ute til 3. November Han har et såkalt "Jumpers Knee" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jumpers Knee Injury Jumpers Knee is the common term for Patella Tendonitis. Jumpers Knee occurs gradually if jumping and landing type activities are practised too much, because the strain on the Patella Tendon becomes too great and microscopic damage develops in the tissue that makes up the tendon. Patella Tendinopathy is usually characterised by degeneration of the tendon, whereas Patella Tendonitis is characterised by inflammation of the patella tendon, which is much more rare. Many people find that a Patella Tendon strap can be helpful to relieve the symptoms of Jumpers Knee. Endret 3. oktober 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ser på united.no ( http://www.united.no/nyheter/2007/fergie_vi_var_heldige ) at Sir Alex skryter av Tomasz Kuszczak. Jeg så ikke kampen. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg er sikker på at VDS hadde vært bedre. Men han holdt de fleste ballene. Kuszczak mangler litt kamptrening. Han gjorde jobben, men ikke noe mer. På en skala fra 1 til 10: Rio-Vida=9 Kuszczak=6.5 edit: leif Endret 3. oktober 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jævla dritt med Owen, storspilte de kampene han fikk. Håper ikke han blir sånn skademareritt fyr som Saha. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Er imponert over Tomasz Kuszczak jeg. Kommer inn uten mye kamp trening og jeg synest han gjør det bra. Serlig redningen av ballen som gikk via Rio mot Birmingham. Rio ble liggende med hodet i gresset etter den situasjonen. Han sog vel ballen i mål, men en herlig reaksjons redning av Thomaz redda oss. http://www.youtube.com/watch?v=j8DcC62ZjFY 4.13 minutter ut i denne videoen. Endret 3. oktober 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det slo meg litt i går hvor mye lettere Nani har glidd inn på United enn Anderson. Trodde det skulle være stikk motsatt. 9625119[/snapback] Nani er jo eldre, å har mer erfaring. Mens Anderson sliter litt med tempoet, men vi så noen av hans kvaliteter igår. Å får han matching så tror jeg virkelig han kan slå til mer enn Nani. Nani virker på meg litt for lett for PL, pysete i duellene og spinkel. Får håpe han utvikler spillet slik Ronaldo gjorde så han utnytter sin fysikk til en fordel. Uansett så har jeg troen på Begge, å Anderson har enda ikke fått vist frem skuddbeinet Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Veldig kjipt at Hargreaves har fått Jumper's Knee nå da. Ute i en måned til :/ Håper på 3 poeng mot Wigan på lørdag. Hvis Tevez er like god som han var mot Roma scorer han minst 1 mål;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, dere hadde uflaks med Hargreaves. Hvis Scholes eller Carrick blir skadet er det vel O'Shea som stepper inn? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, dere hadde uflaks med Hargreaves. Hvis Scholes eller Carrick blir skadet er det vel O'Shea som stepper inn? 9628736[/snapback] Satser på at Scholes og Carrick holder seg skadefrie. Selv om O'Shea er en god backup. Utrolig synd med Hargreaves.. Han har spilt kanonbra når han har fått sjansen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 http://united.no/nyheter/2007/blir_til_jeg_kastes_ut Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Utrolig deilig og høre disse ordene fra Christano. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er ikke stolt av det, men jeg kjenner jeg blir glad når Liverpool taper. Skikkelig glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå