Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Samme om vi bare vinner med ett mål. Seier og tre poeng er det viktigste.  :cool: 

Blir nok ikke bare ett mål mot Wigan til helgen. Tror både Rooney og Tevez kommer til å score i den kampen. Kanskje Ronaldo også..  :thumbup:

9626741[/snapback]

Liverpool klarte bare 1-0.

Lenke til kommentar
Samme om vi bare vinner med ett mål. Seier og tre poeng er det viktigste.  :cool: 

Blir nok ikke bare ett mål mot Wigan til helgen. Tror både Rooney og Tevez kommer til å score i den kampen. Kanskje Ronaldo også..  :thumbup:

9626741[/snapback]

Liverpool klarte bare 1-0.

9626796[/snapback]

Så da er det jo helt naturlig å tippe 3-0 til oss. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Samme om vi bare vinner med ett mål. Seier og tre poeng er det viktigste.  :cool: 

Blir nok ikke bare ett mål mot Wigan til helgen. Tror både Rooney og Tevez kommer til å score i den kampen. Kanskje Ronaldo også..  :thumbup:

9626741[/snapback]

Liverpool klarte bare 1-0.

9626796[/snapback]

Så da er det jo helt naturlig å tippe 3-0 til oss. :wee:

9626819[/snapback]

Ja ikke sant, for vi er tre ganger bedre enn L'pool :roll::roll:æ

 

 

Owen er ute til 3. November :cry:

Han har et såkalt "Jumpers Knee"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jumpers Knee Injury

 

Jumpers Knee is the common term for Patella Tendonitis. Jumpers Knee occurs gradually if jumping and landing type activities are practised too much, because the strain on the Patella Tendon becomes too great and microscopic damage develops in the tissue that makes up the tendon. Patella Tendinopathy is usually characterised by degeneration of the tendon, whereas Patella Tendonitis is characterised by inflammation of the patella tendon, which is much more rare. Many people find that a Patella Tendon strap can be helpful to relieve the symptoms of Jumpers Knee.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg er sikker på at VDS hadde vært bedre. Men han holdt de fleste ballene. Kuszczak mangler litt kamptrening. Han gjorde jobben, men ikke noe mer.

 

På en skala fra 1 til 10: Rio-Vida=9 Kuszczak=6.5

 

edit: leif

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Er imponert over Tomasz Kuszczak jeg. Kommer inn uten mye kamp trening og jeg synest han gjør det bra. Serlig redningen av ballen som gikk via Rio mot Birmingham. Rio ble liggende med hodet i gresset etter den situasjonen. Han sog vel ballen i mål, men en herlig reaksjons redning av Thomaz redda oss.

 

http://www.youtube.com/watch?v=j8DcC62ZjFY

 

4.13 minutter ut i denne videoen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Det slo meg litt i går hvor mye lettere Nani har glidd inn på United enn Anderson. Trodde det skulle være stikk motsatt.

9625119[/snapback]

Nani er jo eldre, å har mer erfaring. Mens Anderson sliter litt med tempoet, men vi så noen av hans kvaliteter igår. Å får han matching så tror jeg virkelig han kan slå til mer enn Nani. Nani virker på meg litt for lett for PL, pysete i duellene og spinkel. Får håpe han utvikler spillet slik Ronaldo gjorde så han utnytter sin fysikk til en fordel. Uansett så har jeg troen på Begge, å Anderson har enda ikke fått vist frem skuddbeinet :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...