Jørgen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er vel snakk om den prisen spillerne selv stemmer? Det er ikke så mye å få gjort med det. Legger større vekt på FWA Footballer of the year. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sant som Jørgen sier. Det er ikke noe utvalg som velger PFA Player of The Year, men spillerne selv. Uansett er jeg spent på dine egne 6 beste Game. Planer om å liste de? Trodde John Walters var den gråeste spilleren jeg, tydelig at målet hans i helgen har gjort underverker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dere må huske at prisen gjelder for det foregående kalenderåret. Fullt forståelig at Chicha ikke er der, et kjapt søk viser at han hadde kun fire mål i ligaen før nyttår. Smalling på sin side hadde null kamper for oss fra start i PL i den perioden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Prisen følger sesongen, ikke året. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvilken kåring er det som følger året da? FIFA sin gjør det, men det er en annen stor kåring som også følger kalenderåret. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ballon d'Or hadde vel en overlapp sammen med FIFA World player eller hva den het. Tror bare det er Ballon d'Or nå. Wiki it. =) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 FIFA Ballon d'Or heter det nå ja. Har vel alltid vært litt tåpelig med to kåringer som regel gir samme resultat. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 FIFA kåringa har jo alltid vært latterlig iforhold til Ballon d'Or. Sneijder hadde feks vunnet årets utgave av Ballon d'Or om den hadde blitt beholdt i originalt format, og ikke FIFA hadde blanna seg inn overalt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mLrgbWHlCvA Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva i helvete har Bale gjort i PL for å fortjene en nominasjon? Han var god i to kamper på starten av sesongen, den første mot City, som likevel endte 0-0, og kampen etterpå, hvor han scorte to mål, men jeg har glemt motstand. Bale spilte to ekstreme kamper i CL, men det har ikke en dritt å si på hvem som skal bli PFA Player of the Year. Nani leder assiststatistikken overlegent og har scoret en pen mengde mål, samt vært avgjørende for United i flere kamper som laget som leder tabellens "stand-out man". Han er ikke nominert engang. Fuckin' joke. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Wojciech SzczesnyI love the way Bale just run 20 yards after the referee has given a foul... Should have been sent off. Don't you think @Persie_Official...? Polakken fremstår mer og mer som en førsteklasses drittunge. 4 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vi møter Inter/Schalke om vi går videre sant? Akkurat nå pisser jeg på meg av Schalke... OMG! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Wojciech SzczesnyI love the way Bale just run 20 yards after the referee has given a foul... Should have been sent off. Don't you think @Persie_Official...? Polakken fremstår mer og mer som en førsteklasses drittunge. Haha ja. Han burde fått et twitterkurs av Rio og Wilshere. Nasri har vel også gått på en smell eller to? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Wojciech SzczesnyI love the way Bale just run 20 yards after the referee has given a foul... Should have been sent off. Don't you think @Persie_Official...? Polakken fremstår mer og mer som en førsteklasses drittunge. Store ord. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Nasri? Polakken burde nok begrense seg litt med twittringa ja, men jeg ser ikke akkurat den som så forferdelig gal, jeg forstår godt at han enda er forbanna over utvisninga til RVP mot Barca, og det at han brukte Bale som et eksempel er vel ingen som tar seriøst. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jepp, humor fra profilerte mennesker er da aldeles forkastelig. Mulig jeg er en førsteklasses drittunge.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er det ingen tvil om at du er, Redneck. Det er ingen humor i det, Szczesny, driver med. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Da er vi enige om det, i hvert fall. Men herregud, hadde det vært Rio som hadde sagt noe lignende om f.eks Rooney sin suspensjon, så hadde det vært fantastisk morsomt. Come on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå