Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant som Jørgen sier. Det er ikke noe utvalg som velger PFA Player of The Year, men spillerne selv.

Uansett er jeg spent på dine egne 6 beste Game. Planer om å liste de?

Trodde John Walters var den gråeste spilleren jeg, tydelig at målet hans i helgen har gjort underverker ;)

Lenke til kommentar

Dere må huske at prisen gjelder for det foregående kalenderåret. Fullt forståelig at Chicha ikke er der, et kjapt søk viser at han hadde kun fire mål i ligaen før nyttår. Smalling på sin side hadde null kamper for oss fra start i PL i den perioden.

Lenke til kommentar

Hva i helvete har Bale gjort i PL for å fortjene en nominasjon? Han var god i to kamper på starten av sesongen, den første mot City, som likevel endte 0-0, og kampen etterpå, hvor han scorte to mål, men jeg har glemt motstand.

Bale spilte to ekstreme kamper i CL, men det har ikke en dritt å si på hvem som skal bli PFA Player of the Year.

Nani leder assiststatistikken overlegent og har scoret en pen mengde mål, samt vært avgjørende for United i flere kamper som laget som leder tabellens "stand-out man". Han er ikke nominert engang.

Fuckin' joke.

Lenke til kommentar
Wojciech Szczesny

I love the way Bale just run 20 yards after the referee has given a foul... Should have been sent off. Don't you think @Persie_Official...?

Polakken fremstår mer og mer som en førsteklasses drittunge.

Haha ja. Han burde fått et twitterkurs av Rio og Wilshere. Nasri har vel også gått på en smell eller to?

Lenke til kommentar

Nasri?

Polakken burde nok begrense seg litt med twittringa ja, men jeg ser ikke akkurat den som så forferdelig gal, jeg forstår godt at han enda er forbanna over utvisninga til RVP mot Barca, og det at han brukte Bale som et eksempel er vel ingen som tar seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...