Jørgen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har ingen tro på at Van Der Sar ikke står mot Chelsea. Jeg føler heller ikke at Smalling inn for Ferdinand har vært en svekkelse. Problemene har først oppstått når Evans må inn i forsvaret. Valencia tilbake fra skade er en stor vitamininnsprøytning, og som Game nevnte tidligere gjør han en stor jobb i å skape rom for de andre spillerne våre. Han har kanskje en ubrukelig venstrefot(,det har han jo, til tross for gårsdagens målgivende), men til tross for sin begrensning så er han en strålende kantspiller, som alltid klarer å levere ballen i boksen og skape farliger. Sterk som en okse og rask som en gepard. Jeg synes at han tidvis kunne utfordret backen enda mer og forsøkt å gå innover i boksen (på utsiden), men det er lite å utsette på mannen. Jeg har stor tro på at vi, slik det ser ut nå, kan ta både FA-Cupen og Premier League i år. Champions League stiller jeg meg tvilende til. Jeg tror vi slår Chelsea, og kanskje går vi også til en finale, der tror jeg Barcelona blir hakket for store. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Fortjent seriegull er så latterlig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det eneste negative med Valencia som jeg finner er at han stortsett alltid verger seg mot å bruke venstre foten, med noen unntak som i går. Samt at han ikke feirer når han Scorer men det er bagatell. En av de aller viktigste vi har i troppen! Han vegrer seg ikke, han kan ikke bruke den. Min teori er at det er en protese. Når han konsekvent legger den over på høyre foten hver gang han har den på venstre så kaller jeg det å verge seg Men han gjør det opp med den syke høyra`n Mulig at Hyrlen hadde en liten dæsj spøk i det innlegget. Og regner med du mente vegre og ikke verge seg For all del han kan jo også være en verge for noen uten at vi vet om det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg føler heller ikke at Smalling inn for Ferdinand har vært en svekkelse. Problemene har først oppstått når Evans må inn i forsvaret. Uenig. At Ferdinand ikke spiller er en svekkelse, da han har den roen og autoriteten som trengs. Syntes Smalling virkelig har vært ute å kjøre de to siste kampene, men han er fortsatt ung, og midtstopper-posisjonen er etter min mening sammen med keeperposisjonen det er hardest å spille i den alderen. Har fortsatt troen på Evans. Han var veldig viktig i 08/09. Glemmer aldri rekken vi hadde på 13-14 kamper uten innslupne mål. Da var Evans suveren. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Jeg mener temmelig bestemt at vi er bedre med Rio. Smalling har gjort en kjempejobb og dette er gjennombrudd sesongen hans. Men erfaringen og plasseringsevnen til Rio har han ikke og i det lange løp tror jeg vi er noen hakk sterkere med Rio og Vidic sammen. Evans har rett og slett hatt en dårlig sesong, men han har vist at han har mye inne. Den svake defensive jobben (jeg mener) vi har gjort denne sesongen kommer av at Evra har en svakere sesong enn ellers sammen med at midtbanen ikke har gjort en god nok jobb. Carrick har vert grei stort sett, men Fletcher har etter en bra start tapt seg ganske mye. Dette sammen med at vi har hatt store skadeproblemer på defensive spillere. Vi har sluppet inn 32 mål. Det er 2 mere enn Arsenal. 4 Mere enn City og hele 6 mere enn Chelsea. Det er også bare et mindre enn Fulham. Rooney har foresten over 100 ligamål for oss nå og står med 101. Endret 3. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg føler heller ikke at Smalling inn for Ferdinand har vært en svekkelse. Problemene har først oppstått når Evans må inn i forsvaret. Uenig. At Ferdinand ikke spiller er en svekkelse, da han har den roen og autoriteten som trengs. Syntes Smalling virkelig har vært ute å kjøre de to siste kampene, men han er fortsatt ung, og midtstopper-posisjonen er etter min mening sammen med keeperposisjonen det er hardest å spille i den alderen. Har fortsatt troen på Evans. Han var veldig viktig i 08/09. Glemmer aldri rekken vi hadde på 13-14 kamper uten innslupne mål. Da var Evans suveren. Smalling har spilt utrolig bra i fraværet til Rio Ferdinand. Outstanding i enkelte kamper, faktisk. Men allikevel er det en svekkelse at ikke Ferdinand spiller. Noen av baklengsmålene som kommer når Rio Ferdinand ikke spiller er helt latterlige å se, mål som aldri ville kommet med Rio på banen. Jeg har også troen på Evans, men han slet voldsomt da vi røk ut i ligacupen mot West Ham, men det var en av de få kampene hvor han virkelig har vært dårlig. Evans bør bli litt sterkere og raskere. Han virker voldsomt treig. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Rooney har foresten over 100 ligamål for oss nå og står med 101. Jepp, er vel bare Scholes og Giggs (i tillegg til nå Rooney) som har klart 100 mål i Premier League for klubben. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Vanligvis enig med deg NK og jeg føler meg også mer trygg med Rio på banen, men om det var noen som sto frem som ledere defensivt i 2.omg på Upton Park så var det Smalling. Så ved minst tre annledninger at unggutten gikk inn å sikret bak en feilplassert Vidic. Faktisk gav han serberen tilsnakk også! Ja, han var feilplassert på 1-0 goalen, men det var absolutt ikke hans skyld at Evra er totalt ubrukelig bakover på banen. Mot Chelsea vil jeg heller spille med Smalling og hans fart/duellstyrke enn med Rio (jamfør Birmingham borte), selv om sistnevne skulle være skadefri. Så god er Smalling blitt og jeg tror han bare blir bedre. Med Terry, Ivanovic, Drogba osv på cornere trenger vi høyden. Chris er stappet med selvtillit og selv om erfaringen mangler, så er det bare en måte å få den på - nemlig å spille slike kamper. Har full tiltro til at fyren leverer varer, da han kun ved ytterst få anledninger har skuffet denne sesongen. Kun mot Liverpool har jeg savnet Rio, men da spilte ikke Vidic heller, så Smalling må nesten unnskyldes for den matchen. Håper virkelig at han sparer til Afro igjen. Et av sesongens kjøp! Endret 3. april 2011 av Game Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Stemmer. Både Ruud og Andy Cole kom over 90 før de ble solgt, men stoppet på 95 og 93, respektivt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Hvor mange har Solskjær da? Og Ronaldo? Ikke vær for hard mot Evra da. Smalling og Vidic var der og de kunne ha klart jobben bedre de også. Smalling tok seg vel av spissmakkeren men Vidic var veldig på etterskudd. Endret 3. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvor mange har Solskjær da? Og Ronaldo? Solskjær stoppet også på ca. 90, mens Ronaldo "bare" hadde litt over 80. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Litt mere statestikk: Vi har fire spillere på topp 20 målscårere i årets sesong. Det er pent. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Litt mere statestikk: Vi har fire spillere på topp 20 målscårere i årets sesong. Det er pent. Med tanke på at United har scora +50% meir enn gjennomsnittet i PL. Og i tillegg til at Backene og Midtbanen ser ut til å være immun mot å score, så må det jo være et par stykker som utmerker seg. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det eneste negative med Valencia som jeg finner er at han stortsett alltid verger seg mot å bruke venstre foten, med noen unntak som i går. Samt at han ikke feirer når han Scorer men det er bagatell. En av de aller viktigste vi har i troppen! Han vegrer seg ikke, han kan ikke bruke den. Min teori er at det er en protese. Når han konsekvent legger den over på høyre foten hver gang han har den på venstre så kaller jeg det å verge seg Men han gjør det opp med den syke høyra`n Mulig at Hyrlen hadde en liten dæsj spøk i det innlegget. Og regner med du mente vegre og ikke verge seg For all del han kan jo også være en verge for noen uten at vi vet om det Håper virkelig ikke du tror at jeg ikke skjønte det? Her i området så bruker vi like mye verge seg mot, som vegre seg mot Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Morgenstund har gull i munn, sier man ikke så? 1 time jobb nå, så skulle jeg egentlig trene men glemte treningssko, "søren heller". Får vel dra hjem og se film istedet. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 1 time på jobb, så skal du trene? Jobber du en time om dagen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Trene Banansplitt? Var det ikke deg som aldri brukte medlemskapet sitt på Elixia? : Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Les nå hva han skriver. Han har jo ikke sko. Derfor han aldri trente på Elixia. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 1 time på jobb, så skal du trene? Jobber du en time om dagen? Nei, men det blir 1 time om morgenen på mandager siden jeg har sluttet å jobbe i skolen. Trene Banansplitt? Var det ikke deg som aldri brukte medlemskapet sitt på Elixia? : Ja, men det er sånn 2 år sia. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ser for meg denne opprydningen i stallen til sommeren: Spillere ut: PIG Brown Gibson Scholes Hargreaves Macheda Diouf XI 1 Keeper Rafael - Vidic - Rio - Fabio Valencia - OMC - DMC - Nani Rooney - Berbatov XI 2 Lindegaard Oshea - Evans - Smalling - Evra Park - Cleverly - Fletcher - LW Chicharito - Welbeck Øvrige spillere som må være der fordi de har signert nye kontrakter Carrick Giggs Men det får være med drømmen så lenge SAF sitter ved roret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå