Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vi guller så jævlig, og spiller så forbanna dritt. Vi spiller som Liverpool på sitt verste, og det er crap. Glimter til tidvis, slik som på scoringen, men fotballen vi så ifjor er borte, har helt siden Tottenham-kampen håpet at det skulle skje en endring, men neida. :/

Vi vinner hvertfall, men måten vi spiller på er heldig. Roma var uheldige idag, for en sjanse på overtid.

Vi er jævlig bra defensivt da, det skal sies!

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi guller så jævlig, og spiller så forbanna dritt. Vi spiller som Liverpool på sitt verste, og det er crap. Glimter til tidvis, slik som på scoringen, men fotballen vi så ifjor er borte, har helt siden Tottenham-kampen håpet at det skulle skje en endring, men neida. :/

Vi vinner hvertfall, men måten vi spiller på er heldig. Roma var uheldige idag, for en sjanse på overtid.

9623041[/snapback]

Vi spiller ikke dårlig i andre. At Roma presser oss kan man ikke unngå mot et slikt lag som ligger under. Uansett bare gull at vi ikke får mål imot. Forøvrig er jeg ikke trygg på Kuz, kommer aldri ut i feltet og rydder. I tillegg posisjonerer han seg feil flere ganger.

Forøvrig elsker jeg Tevez, ballkontrollen er ypperlig! Å når han får finsiktet skuddbeinet, vel da blir det gøy! Nani viser takter, men fortsatt ikke ypperlig. Ronaldo er tilbake sammen med en Scholes som også var god idag.

Lenke til kommentar

9623041[/snapback]

Vi spiller ikke dårlig i andre. At Roma presser oss kan man ikke unngå mot et slikt lag som ligger under. Uansett bare gull at vi ikke får mål imot. Forøvrig er jeg ikke trygg på Kuz, kommer aldri ut i feltet og rydder. I tillegg posisjonerer han seg feil flere ganger.

Forøvrig elsker jeg Tevez, ballkontrollen er ypperlig! Å når han får finsiktet skuddbeinet, vel da blir det gøy! Nani viser takter, men fortsatt ikke ypperlig. Ronaldo er tilbake sammen med en Scholes som også var god idag.

9623077[/snapback]

Jeg overdrev vel litt, men jeg er absolutt ikke fornøyd med det offensive. Ferdinand beviser igjen gang på gang at han er Englands beste stopper. Vidic og Evra er fantastiske de og. Scholes og Carrick er borte totalt, kunne trengt Hargreaves idag. Ronaldo glimter til. Nani var meget positiv idag, lurte Roma-forsvaret trill rundt 2-3 ganger. Tevez er klasse, var strålende mot BHam og burde startet idag. Morro med Rooneymål også :) Jubelen løftet taket her i gården med kompisgjengen :)

Lenke til kommentar

<edit: jeg skrev keeperen for jeg ikke kan stave Tomas' etternavn.

Ikke fornavnet heller :) Tomasz Kuszczak heter han.

Dessuten synest jeg mange av dere minner meg om Brasil. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ikke fornavnet heller :) Tomasz Kuszczak Heter han.

Dessuten synest jeg mange av dere minner meg om Brasil. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil.

9623126[/snapback]

Det er absolutt ikke det vi forventer. Men vi forventer at et lag som United skal spille bra, og ikke såvidt vinne 1-0 hver kamp, det holder ikke i lengden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

9623126[/snapback]

haha, men den gangen der var det et tastetrykk for lite :p

Har Kuszczak noe kallenavn aka Vida?

Lenke til kommentar

9623126[/snapback]

haha, men den gangen der var det et tastetrykk for lite :p

Har Kuszczak noe kallenavn aka Vida?

9623151[/snapback]

Mhm. "PIG"

Lenke til kommentar

9623126[/snapback]

Det er absolutt ikke det vi forventer. Men vi forventer at et lag som United skal spille bra, og ikke såvidt vinne 1-0 hver kamp, det holder ikke i lengden.

9623138[/snapback]

Den var ikke myntet på noen spesielt, det er bare at jeg synest stemningen her inne ikke tilsvarer et lag som bare har tapt en kamp siden 19 august og vunnet resten. Tapet var ligacupen som har begrenset viktighet, så lenge vi stiller med reserve laget.

ok, vi har kanksje ikke spilt festfotball til nå men etter 2 poeng på 3 kamper har vi reist oss mesterlig. For meg personlig er en seier en seier. 1-0 eller 10-4

I 97 vant Arsenal PL pga forsvaret, med bl.a. Seaman, Dixon, Keown og Adams.

Vinner vi resten av kampene 1-0 så smiler jeg.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
<"Boring boring ManUtd" skal ikke kunne ytres med grunnlag!

La de sutre. Eneste minuset er at vi kanskje ikke har den reklame effekten på nøytrale.

9623430[/snapback]

Er jeg som sutrer, Jeg vil ha mål og eksplosiv fotball! Jeg vil ha mål!

Lenke til kommentar

Synes ikke vi har stort grunnlag for å klage når vi fortsetter å vinne kamper. Er faktisk det som teller. At spille ikke er det beste får så være. Se heller positivt på at vi nok engang vinner på en dag der ikke alle presterer optimalt. Selv er jeg ganske fornøyd med kampen, og satt lenge med en følelse av at nettopp Rooney skulle fikse dette. Synes i tillegg til de fleste i forsvaret at Tevez hadde et meget godt innhopp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
HAH, det var det jeg sa! Rio som kaptein. Det var ingen United-fans som var enige med meg.

Edit: Ser dere har byttet ut lynraskt angrep med tosifret antall krosspasninger. Heldigvis (for dere) er forsvaret deres pottetett.

9621647[/snapback]

Men sånne som deg har jo påstått at Giggs/Scholes osv har vert ferdig i over 5 år nå, Og at Manchester United sin stirhetstid er over i 10 år.

9621939[/snapback]

Har "vi"? Hvem er "vi"? "Vi" som har rett, tenker du på?

Det spruter ikke akkurat av United for tiden. Dere kan jo trøste dere med at Rooney tydeligvis har åpnet målkontoen. Det slo meg litt i går hvor mye lettere Nani har glidd inn på United enn Anderson. Trodde det skulle være stikk motsatt.

Lenke til kommentar
HAH, det var det jeg sa! Rio som kaptein. Det var ingen United-fans som var enige med meg.

Edit: Ser dere har byttet ut lynraskt angrep med tosifret antall krosspasninger. Heldigvis (for dere) er forsvaret deres pottetett.

9621647[/snapback]

Men sånne som deg har jo påstått at Giggs/Scholes osv har vert ferdig i over 5 år nå, Og at Manchester United sin stirhetstid er over i 10 år.

9621939[/snapback]

Har "vi"? Hvem er "vi"? "Vi" som har rett, tenker du på?

Det spruter ikke akkurat av United for tiden. Dere kan jo trøste dere med at Rooney tydeligvis har åpnet målkontoen. Det slo meg litt i går hvor mye lettere Nani har glidd inn på United enn Anderson. Trodde det skulle være stikk motsatt.

9625119[/snapback]

Selv om det var sånn formulert så ikke ta det for personlig. Saken er at på alle forum så har Manchester United trådene inneholdt debatanter som kommer med sånne påstander hver eneste gang det er noe. At vi ikke spiller på vårt beste selv om vi vinner. Eller om vi ikke vinner noen kamper. Sånn har det vert i årevis og jeg er dønn lei. Derfor jeg svarte surt også. Å tro at en spiller er ferdig pga noen kamper uten stprspill er tull. Heller ikke i går så glitret vi, men alikevel slo vi Roma som har vert veldig gode denne sesongen.

Angående Anderson så er jeg ikke så overrasket. Jeg er i utgangspungtet kritisk til sør-amerikanere i engelsk fotball.

Lenke til kommentar
For håpe dem vinner med flere mål enn 3 på Lørdag, siden natt til fredag så sitter jeg på flyet til Manchester :D

Håper da på en underholdene kamp med masse masse mål fra United.

9624814[/snapback]

Vi får da nesten håpe på det, en eller annen gang denne sesongen så må det jo løsne for oss også og Wigan er jo i liket med Sunderland en meget god kandidat...

@wh1te:

Skjønner deg veldig godt wh1te at du vil at United skal spille underholdene fotball, for er det noe alle vet så er det jo ikke normalt at liverpool supportere får sin del av underholdningen når pool spiller, så da må jo dere se andre lag for å få litt god angrepsfotball :tease:

Det kan jeg nesten love deg at det kommer, nå er gutta på vei inn i det. Tevez er på vei til storformen etter en noe kort ferie, Rooney er veldig på gang og Rondaldo er ikke veldig langt unna han også. Så jeg gleder meg "litt" til Wigan kampen til helgen.

Det slo meg litt i går hvor mye lettere Nani har glidd inn på United enn Anderson. Trodde det skulle være stikk motsatt.

Tror det kanskje kan være litt med posisjonen han spiller i også. Nani virker litt mer ferdig utviklet. Men Anderson hadde jo et par små ting i går som viser at han har fryktelig mye på lager, men han virker veldig uferdig når det kommer til det taktiske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har som regel ment at United har spilt underholdende fotball, noe de i høy grad gjorde også i fjor. VHS-en med Uniteds 97/98-sesong var den som gjorde at jeg begynte på fotball igjen etter en liten pause. At United vinner mange kamper 1-0 på dårlige dager er kanskje deres beste egenskap. Det har med marginer å gjøre og på tross av det mange hevder så skaper fotballag sin egen flaks i mange tilfeller. Derfor vil ikke jeg nødvendigvis si at det er "uflaks" at United har hatt en litt dårligere åpning enn de pleier. De har ikke spilt bra nok angrepsfotball til å vinne alle kampene.

Når det kommer til underholdning så er Liverpool for meg det laget som underholder mest og slik tror jeg de fleste fotballsupportere føler for laget sitt. Det har ikke bare med spillestilen og spillerne å gjøre, men også følelsene vi har for våre klubber. Jeg føler ikke noe særlig når jeg ser United spille og jeg heier nesten alltid på motstanderen. Jeg blir egentlig ganske dobbeltmoralsk når jeg ser rivaler spille; jeg ønsker på en måte at Ronaldo skal ta ballen å gjøre noe vanvittig, men jeg håper likevel ikke at det ender i et mål. Likevel prøver jeg å få med meg alle kampene til United fordi jeg liker å følge laget - på en måte.

Grunnen til at jeg kan virke ganske spydig til tider er fordi jeg har vokst opp med United-supportere. I kretsen vår finnes det to Liverpool-supportere, fire Arsenal-supportere og et tosifret antall United-supportere som alltid rotter seg sammen i alle fotballdiskusjoner. Det ender alltid med skittkasting og usakligheter, men vi er alle venner etterpå. Det er selvsagt litt vanskeligere på et forum der vi ikke kjenner hverandre, men jeg tar det ikke (veldig) personlig når Liverpool blir hetset av en motstander. Det jeg ikke setter stor pris på er når supportere hetser hverandre. Heldigvis er det ikke så mye av det her, selv om det skal ganske lite til før folk blir irriterte.

Jeg er sikker på at for eksempel Hyrlen og jeg kunne hetset hverandres lag i flere timer uten å bli sinna på hverandre, men slik er det ikke for alle. Uheldigvis. Det enkleste i en diskusjon er å ha det spillemessige på sin side og det har United stort sett hatt nesten hele min supporterkarriere. Derfor er det nødvendig for meg (og andre supportere) å backe våre argumenter opp med prestasjoner og spillerkritikk som ikke nødvendigvis alle er enige om. Sånn kommer det alltid til å være.

Dette innlegget ble litt lengre enn jeg tenkte. Jaja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er bedre å spille dårlig og vinne fem kamper 1-0. Enn å spille bra og dessverre spille fem uavgjort der motstanderen f.eks utliger på overtid...

edit: Og en av grunnene til at vi holder nullen er Rio-Vida

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...