Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare øker vi 2 poeng på både Arsenal og Chelsea, vi setter check-tegn ved siden av en vanskelig bortekamp, Arsenal setter check-tegn ved siden av en "enkel" hjemmekamp. Neste helg skal vi møte Fulham hjemme, Arsenal skal møte Blackpool borte. Deretter møter vi Newcastle borte neste helg der igjen, en kamp som er veldig vanskelig å forutse. Samme helg skal Arsenal møte Liverpool hjemme. Vi vet alle hva Liverpool er i stand til å skape i storkamper. Vi kan fort være enda mer enn 4 poeng foran etter disse 2 helgene og da er grunnlaget for sesongavslutningen lagt. Da vil kampen vår på Emirates avgjøre alt. Om ikke Arsenal tar den er det 19-18 i seriegull United/Liverpool.

Lenke til kommentar

Jeg får "Northug-rykket" følelse av å se på tabellen. Nå skal jeg benytte meg av at jeg allerede er generalisert som en hoven og arrogant Utd-supporter og virkelig blære meg. Blære meg over denne runden, ikke at vi har vunnet, for det har vi absolutt ikke.

Fuck off til alle som skriver "Gratulerer med gullet" osv.

Lenke til kommentar

Gjenværende ligakamper

Man Utd

H Fulham

B Newcastle

H Everton

B Arsenal

H Chelsea

B Blackburn

H Blackpool

Arsenal

B Blackpool

H Liverpool

B Tottenham

B Bolton

H Manchester United

B Stoke

H Aston Villa

B Fulham

Slik jeg ser det er alle Arsenals kamper potensielle smeller for dem. Jeg mener vi har 3 kamper som skal være seier og 3 poeng.

Damn dette blir spennende. Legg også merke til at vi har kun 3 bortekamper igjen, Arsenal har 5.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Jeg tror at vår største sjangse er at Arsenal kapper halsen på seg selv. Det virket som om hjemmekampen mot Barca tok kreftene fra dem. Det har ikke vert noen gnist i dem siden den kampen.

Men tar ikke noe for gitt enda. Et tap mot Fulham og de har kontakt igjen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Arsenal har bare tøffe kamper igjen. Letteste kampen deres slik jeg ser det, er hjemmekampen mot AV. Professoren kommer med sine tips:

Man Utd

H Fulham = 3p

B Newcastle = 3p

H Everton = 3p

B Arsenal = 1p

H Chelsea = 0p

B Blackburn = 1p

H Blackpool = 3p

66p + 14p = 80p

Arsenal

B Blackpool = 3p

H Liverpool = 3p

B Tottenham = 1p

B Bolton = 1p

H Manchester United = 1p

B Stoke = 3p

H Aston Villa = 3p

B Fulham = 3p

59p + 18p = 77p

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/04/02/sport/fotball/premier_league/manchester_united/west_ham/16050191/

Smekk til reiseselskapet, men også en smekk til West Ham fansen

Hvorfor satt de ikke sammen med Red Army? Da kunne de jublet og sunget så mye de hadde orket.

Er derfor jeg anklager de som organiserte dette. De burde ikke måtte ha sittet blandt WH folk.

Men samtidig mener jeg at barn burde være litt hellige mot aggresiv oppførsel.

Lenke til kommentar

GRATULERER MED GULLET, FOLKENS!!! :D

Hater sånne som deg som tar alt på forskudd, du har kanskje ikke fått med deg at det er 7 knallharde kamper igjen, i tillegg til CL og FA-Cup kamper, mens Arsenal har bare ligaen å fokusere på. Vi skal møte Chelsea hele 3 ganger! I tillegg til Arsenal på Emirates.

Sesongen er laaaaaaaaaaaaaangt i fra avgjort, det er på tide at du planter beina dine ned på jorda igjen.

Lenke til kommentar

ALT for tidlig å feire noe gull nå. Vi styrket sjansene våre betraktelig, men det er 21 poeng igjen å spille for. Mye som kan gå galt. Vi er definitivt klare favoritter nå, men Arsenal kan fortsatt klare det.

Det ville nesten "passet bra", rent dramaturgisk sett, om vi klarte å drite oss ut på målstreken akkurat i år, i en sesong der vi har gitt bort mange kamper som vi har dominert, og ledet. Det er fullt mulig å gjøre det med ligagullet også. Det eneste er at jeg har følelsen av at dersom vi begynte å tape masse kamper nå ville Arsenal bare spilt enda dårligere. De har rotet bort alle sjansene vi har gitt dem. Det virker nesten som de er redde for å vinne.

[edit]Pro tip: Ikke kommenter noe Saitek skriver. Bare la det stå og falle på sin egen urimelighet. Han gidder ikke fortsette med denne trollinga hvis han ikke får oppmerksomhet.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Vi viste en veldig styrke i å snu 2-0 borte

Jeg mener også at vi hadde uflaks. WH scåret på alt de hadde

Avgjøende dommerfeil gjevnet seg ut med to feilaktige straffer. Helt riktig å ikke gi Vidic rødt på holdingen og i taklingen hans senere i kampen er veldig typisk at spillere som har gult fra før slipper unna

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...