DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hahahaha. Fantastisk dag!!!! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) arsenal spiller uavgjort, dette ser bra ut Endret 2. april 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ikke bare øker vi 2 poeng på både Arsenal og Chelsea, vi setter check-tegn ved siden av en vanskelig bortekamp, Arsenal setter check-tegn ved siden av en "enkel" hjemmekamp. Neste helg skal vi møte Fulham hjemme, Arsenal skal møte Blackpool borte. Deretter møter vi Newcastle borte neste helg der igjen, en kamp som er veldig vanskelig å forutse. Samme helg skal Arsenal møte Liverpool hjemme. Vi vet alle hva Liverpool er i stand til å skape i storkamper. Vi kan fort være enda mer enn 4 poeng foran etter disse 2 helgene og da er grunnlaget for sesongavslutningen lagt. Da vil kampen vår på Emirates avgjøre alt. Om ikke Arsenal tar den er det 19-18 i seriegull United/Liverpool. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 GRATULERER MED GULLET, FOLKENS!!! 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg får "Northug-rykket" følelse av å se på tabellen. Nå skal jeg benytte meg av at jeg allerede er generalisert som en hoven og arrogant Utd-supporter og virkelig blære meg. Blære meg over denne runden, ikke at vi har vunnet, for det har vi absolutt ikke. Fuck off til alle som skriver "Gratulerer med gullet" osv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.dagbladet.no/2011/04/02/sport/fotball/premier_league/manchester_united/west_ham/16050191/ Smekk til reiseselskapet, men også en smekk til West Ham fansen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Gjenværende ligakamper Man Utd H Fulham B Newcastle H Everton B Arsenal H Chelsea B Blackburn H Blackpool Arsenal B Blackpool H Liverpool B Tottenham B Bolton H Manchester United B Stoke H Aston Villa B Fulham Slik jeg ser det er alle Arsenals kamper potensielle smeller for dem. Jeg mener vi har 3 kamper som skal være seier og 3 poeng. Damn dette blir spennende. Legg også merke til at vi har kun 3 bortekamper igjen, Arsenal har 5. Endret 2. april 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.dagbladet.no/2011/04/02/sport/fotball/premier_league/manchester_united/west_ham/16050191/ Smekk til reiseselskapet, men også en smekk til West Ham fansen Hvorfor satt de ikke sammen med Red Army? Da kunne de jublet og sunget så mye de hadde orket. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 På overtid mot Everton på ledelsen 3-1 til oss sa kompisen min "da blei det tre poeng da". Endte 3-3. Ikke ta tittelen på forskudd folkens, har en tendens til å bite deg i rævva senere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Jeg tror at vår største sjangse er at Arsenal kapper halsen på seg selv. Det virket som om hjemmekampen mot Barca tok kreftene fra dem. Det har ikke vert noen gnist i dem siden den kampen. Men tar ikke noe for gitt enda. Et tap mot Fulham og de har kontakt igjen Endret 2. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Arsenal har bare tøffe kamper igjen. Letteste kampen deres slik jeg ser det, er hjemmekampen mot AV. Professoren kommer med sine tips: Man Utd H Fulham = 3p B Newcastle = 3p H Everton = 3p B Arsenal = 1p H Chelsea = 0p B Blackburn = 1p H Blackpool = 3p 66p + 14p = 80p Arsenal B Blackpool = 3p H Liverpool = 3p B Tottenham = 1p B Bolton = 1p H Manchester United = 1p B Stoke = 3p H Aston Villa = 3p B Fulham = 3p 59p + 18p = 77p Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.dagbladet.no/2011/04/02/sport/fotball/premier_league/manchester_united/west_ham/16050191/ Smekk til reiseselskapet, men også en smekk til West Ham fansen Hvorfor satt de ikke sammen med Red Army? Da kunne de jublet og sunget så mye de hadde orket. Er derfor jeg anklager de som organiserte dette. De burde ikke måtte ha sittet blandt WH folk. Men samtidig mener jeg at barn burde være litt hellige mot aggresiv oppførsel. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 GRATULERER MED GULLET, FOLKENS!!! Hater sånne som deg som tar alt på forskudd, du har kanskje ikke fått med deg at det er 7 knallharde kamper igjen, i tillegg til CL og FA-Cup kamper, mens Arsenal har bare ligaen å fokusere på. Vi skal møte Chelsea hele 3 ganger! I tillegg til Arsenal på Emirates. Sesongen er laaaaaaaaaaaaaangt i fra avgjort, det er på tide at du planter beina dine ned på jorda igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hva sier du til kampen i dag som vi 100% skulle tape da, Saitek? Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hva sier du til kampen i dag som vi 100% skulle tape da, Saitek? Flaks + en dose effektivitet, ingen ting å juble i taket for. Vidic hadde en Liverpool-kamp i dag og skulle blitt utvist, hadde han blitt det ville United tapt. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) ALT for tidlig å feire noe gull nå. Vi styrket sjansene våre betraktelig, men det er 21 poeng igjen å spille for. Mye som kan gå galt. Vi er definitivt klare favoritter nå, men Arsenal kan fortsatt klare det. Det ville nesten "passet bra", rent dramaturgisk sett, om vi klarte å drite oss ut på målstreken akkurat i år, i en sesong der vi har gitt bort mange kamper som vi har dominert, og ledet. Det er fullt mulig å gjøre det med ligagullet også. Det eneste er at jeg har følelsen av at dersom vi begynte å tape masse kamper nå ville Arsenal bare spilt enda dårligere. De har rotet bort alle sjansene vi har gitt dem. Det virker nesten som de er redde for å vinne. [edit]Pro tip: Ikke kommenter noe Saitek skriver. Bare la det stå og falle på sin egen urimelighet. Han gidder ikke fortsette med denne trollinga hvis han ikke får oppmerksomhet. Endret 3. april 2011 av Geir M Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Du blir lite troverdig når du prøver så alt for hardt, Saitek. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Vi viste en veldig styrke i å snu 2-0 borte Jeg mener også at vi hadde uflaks. WH scåret på alt de hadde Avgjøende dommerfeil gjevnet seg ut med to feilaktige straffer. Helt riktig å ikke gi Vidic rødt på holdingen og i taklingen hans senere i kampen er veldig typisk at spillere som har gult fra før slipper unna Endret 2. april 2011 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nesten så jeg må gå å henge meg selv, eventuelt drikke meg ihjel. Når selveste die hard-fan Saitek12762492369324 hater meg, ja fy faen da suger livet mitt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ett poeng til nå så vinner jeg en tusenlapp i et veddemål med en kompis. Får den ikke helt enda siden det fremdeles er en teoretisk mulighet for at Liverpool kan havne foran på tabellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå