Stonemeister Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Aprilsnarr hadde vært at Hargy var kampklar, dessverre. Endret 1. april 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Vodafone "o"-en på min United-drakt er i ferd med å falle av. Regner med at det ikke bare er å stryke den på igjen, hvis limingen har gått bort? Kan jeg påføre noe nytt lim av noe slag? Eller får jeg kjøpt logoen på noen fotballbutikk? Vil ikke slutte å bruke drakten, men det er min første United-drakt med det fantastiske valg av navn Djemba Djemba, så det er viktig for meg at den holder seg intakt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Spørs hvilken "o" det er. vOdafOne? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, pics or it didnt happend! Djemba Djemba-drakt, hoho. Jeg regner med at de fikser det på Fotballshop og lignende. En liten en til Game fra meg: 2 Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Regnet med at "o"-en var tydelig nok. The big O: Jepp. Djemba Djemba. Jeg var i Manchester for to kamper. FA-cup mot Fulham og CL mot Porto (dirty cheating basterds!). Etter å ha sett Fulham-kampen ble jeg fascinert av hvordan Djemba danset fotball. Hjalp at han hadde et fint navn. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Niko: Hahaha Ikke dum å komme hjem til den, nei! Kvalitet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gratulerer med seriegullet. Ikke umulig vi tar dere på OT, men jeg har ikke troa på mer enn uavgjort, og selv med tap hjemme mot oss tar dere nok seriegullet. For øvrig en fantastisk prestasjon å komme tilbake som dere gjorde i dag, uten at jeg så kampen selv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 En WB seier nå hadde vert hyggelig. Etter måten Liverpool fansen behandlet Hodgson på. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Han har jo sagt flere ganger at han holder på så lenge helsa holder. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Deilig at Chelsea er helt hektet av nå. Frykter fortsatt Arsenal dog. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 West Ham 2-4 United Stoke 1-1 Chelsea West Brom 2-1 Liverpool Drømmelørdag så langt! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Hvis Blackburn (Mame Biram Diouf skylder oss en tjenast) tar et overraskende poeng nå så er dagen komplett. Uansett er vi dagens vinner, faen heller, vi ble ferdig med en uhyre vanskelig bortekamp mens Arsenal "bruker opp" sine hjemmekamper Og Liverpool raser nedover igjen med tidenes bøsse til 350mill på topp. Blir ikke så veldig mye bedre! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Helt greit det her, ja Skulle helst sett at Tottenham vant også, hvis jeg skal bli veldig kravstor. Hadde vært konge om de kunne tatt en CL-plass fremfor City/Chelsea til neste år. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 JaffaJaffa : Var det kos ute i regnet i nettoen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Arsenal 0-0. Gratulerer med gullet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 West Ham 2-4 United Stoke 1-1 Chelsea West Brom 2-1 Liverpool Drømmelørdag så langt! Legg til Arsenal 0-0 Blackburn på den lista. Vi er et skritt nærmere gullet! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 JAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gratulerer United med gull nok en gang. De er blitt dominerende i engelsk liga. Det er United på topp med 3-4-5 lag som jager bak som holder ca samme nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå