Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- "RødKafé - kaffi og rægesmørbrød"

- "This is not Anfield"

2 gode forslag, dog så liker eg IKKJE å vektlegge ting mot andre ting, som i dette tilfellet Scousedowntown.

Berre for å komme med et forslag: Stretford end.

(Ingen poeng å skyte meg for å være enkel og grei :p)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Snakker om kvalitet. Du dro nettopp diskusjonen ned på det nivået den var på for noen timer siden. Tror neppe det hjelper og forandre tittelen på denne tråden.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Som jeg sa i TL-tråden, så skjønte ikke jeg heller noe av den. Vet at utspill fra mål (femmeteren) ikke kan gå direkte i eget mål, men frispark innenfor egen sekstenmeter? Det har jeg aldri hørt om. Jaja, man lærer så lenge man lever. :p

Ballen er ikke spill før den er ute av sekstenmeteren.

[kverulere]Om ballen er i mål er den utenfor 16-meteren.[/kverulere]

Lenke til kommentar

Som jeg sa i TL-tråden, så skjønte ikke jeg heller noe av den. Vet at utspill fra mål (femmeteren) ikke kan gå direkte i eget mål, men frispark innenfor egen sekstenmeter? Det har jeg aldri hørt om. Jaja, man lærer så lenge man lever. :p

Morsomt, men en kan ikke score mål når ballen er ute av spill.

Dårlig forsøk.

Bare lurer, siden du har 8!?! plusser på de to ordene der, har du 8 andre brukere her på forumet? Eller er det bare Lpool/Chelski/West Ham/Bburn supportere som har dårlig sans for kvalitet?

Enig i at det er litt pussig, men folk er vel enige i at det var et dårlig forsøk.

Lenke til kommentar

Morsomt, men en kan ikke score mål når ballen er ute av spill.

Ikke sant? Veldig morsomt. For øvrig brant jeg meg på den selv, bittert. Av en eller annen grunn hadde jeg fått for meg at frispark innenfor 16-meteren måtte spilles fremover på banen og at det da resulterte i corner, ikke mål. Er sikker på at jeg blander det enten med en gammel regel, eller noe annet. Men men, fikk da åtte rette så ikke så aller verst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...