Jørgen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 10/10. Lett quiz. Det hadde vært morsomt med en dommersituasjonstråd på forumet forresten. Noen som har lyst til å lage? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 - "RødKafé - kaffi og rægesmørbrød" - "This is not Anfield" 2 gode forslag, dog så liker eg IKKJE å vektlegge ting mot andre ting, som i dette tilfellet Scousedowntown. Berre for å komme med et forslag: Stretford end. (Ingen poeng å skyte meg for å være enkel og grei ) 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Dårlig forsøk. Bare lurer, siden du har 8!?! plusser på de to ordene der, har du 8 andre brukere her på forumet? Eller er det bare Lpool/Chelski/West Ham/Bburn supportere som har dårlig sans for kvalitet? Endret 29. mars 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Snakker om kvalitet. Du dro nettopp diskusjonen ned på det nivået den var på for noen timer siden. Tror neppe det hjelper og forandre tittelen på denne tråden. Endret 29. mars 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det mulig å være så jævlig tett? EQ i samsvar med en brukt dong. Hold nå kjeft. Stretford End er et godt forslag. Støttes. Selv om jeg liker RedCafe og. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Som jeg sa i TL-tråden, så skjønte ikke jeg heller noe av den. Vet at utspill fra mål (femmeteren) ikke kan gå direkte i eget mål, men frispark innenfor egen sekstenmeter? Det har jeg aldri hørt om. Jaja, man lærer så lenge man lever. Ballen er ikke spill før den er ute av sekstenmeteren. [kverulere]Om ballen er i mål er den utenfor 16-meteren.[/kverulere] Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Som jeg sa i TL-tråden, så skjønte ikke jeg heller noe av den. Vet at utspill fra mål (femmeteren) ikke kan gå direkte i eget mål, men frispark innenfor egen sekstenmeter? Det har jeg aldri hørt om. Jaja, man lærer så lenge man lever. Ballen er ikke spill før den er ute av sekstenmeteren. [kverulere]Om ballen er i mål er den utenfor 16-meteren.[/kverulere] Morsomt, men en kan ikke score mål når ballen er ute av spill. Dårlig forsøk. Bare lurer, siden du har 8!?! plusser på de to ordene der, har du 8 andre brukere her på forumet? Eller er det bare Lpool/Chelski/West Ham/Bburn supportere som har dårlig sans for kvalitet? Enig i at det er litt pussig, men folk er vel enige i at det var et dårlig forsøk. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Som jeg sa i TL-tråden, så skjønte ikke jeg heller noe av den. Vet at utspill fra mål (femmeteren) ikke kan gå direkte i eget mål, men frispark innenfor egen sekstenmeter? Det har jeg aldri hørt om. Jaja, man lærer så lenge man lever. Ballen er ikke spill før den er ute av sekstenmeteren. [kverulere]Om ballen er i mål er den utenfor 16-meteren.[/kverulere] Morsomt, men en kan ikke score mål når ballen er ute av spill. Ikke sant? Veldig morsomt. For øvrig brant jeg meg på den selv, bittert. Av en eller annen grunn hadde jeg fått for meg at frispark innenfor 16-meteren måtte spilles fremover på banen og at det da resulterte i corner, ikke mål. Er sikker på at jeg blander det enten med en gammel regel, eller noe annet. Men men, fikk da åtte rette så ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg bommet på de vanlige. Offside saken og den med en påbegynt forseelse utenfor 16. Hadde vert morro om Edvartsen hadde kommet med en forklaring på offside spørsmålet. Endret 29. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er jo rimelig enkelt egentlig. Står du i offside og du får en fordel av det så skal det dømmes. Hvis du ikke får noen fordel, who cares? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) God morgen ønskes til alle idioter og idiotinner. 18 minutter Ravel Morrison compilation. Endret 31. mars 2011 av niko. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Dårlig gjort å ikke inkludere meg i din hilsen niko. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 God morgen ønskes til alle idioter og idiotinner. 18 minutter Ravel Morrison compilation. Alle er inkludert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Aaaah... Der var eg ja. Oversåg den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 For de som ikke har fått det med seg, så går fristen for å søke om billetter til fotball-em ut en gang i natt: https://ticketing.uefa.com/euro2012-en/default.aspx Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Pfft - en bokstav fra eller til. Ser Fletcher kanskje er ute resten av sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Legg merke til hvit skrift fra min side og da. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg sjekket etter hvit skrift før jeg klikket på linken 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Rio Ferdinand på Twitter: "Just letting you know 1st tweeps, I have signed up to do dancing on ice...just finalising who my partner should be!! I'm In it to win it!" Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Utd confirm Hargreaves blowMidfielder likely to miss rest of the season with shoulder injury http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6846326,00.html Er vel ikke tvil om at dette er aprilsnarr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå