Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Min holdning til Hargreaves er at drømmen hadde vært at han faktisk ble brukende på slutten av sesongen. Da ønsker eg intet annet enn at han får en kontrakt som baserer seg på spilletid. På den måten unngår man problemene hvis han blir skadet igjen.

Så mye penger som klubben har brukt pr.spilletid på den mannen så skylder han united å stille opp om de ønsker det, og United skylder seg selv å prøve å få noe igjen fra innsatsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er ikke mer enn 30 år. Det finnes fortsatt et lite håp om at han kan komme tilbake å gjøre en jobb. Selv har jeg ikke tenkt stort på den situasjonen det siste året, og vil utelukkende se på det som en stor positiv overraskelse om han kan bidra med noe som helst før han legger skoene på hylla. Synes han bør få en prestasjonsbasert kontrakt når denne går ut hvis han og det medisinske apparatet har et lite håp om at han kan spille igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hargreaves har eg avskrevet for lenge siden.

Spiller han 15 kamper på en sesong, så blir eg mektig overrasket.

OM han skulle få ny kontrakt, så tipper eg den er ganske så tydelig på at det skal gjelde for de kampene han evt måtte spille. Dog synest eg at han bør vike plassen for nytt spillermateriale. Det er i allefall min mening.

Lenke til kommentar
Congratulations Antonio Valencia for winning our Player of the Month award for March, just edging out Chicharito.

Sitat over fra manutd.com. Litt overraskende, men uansett herlig. Sinnsykt å ha han tilbake så fort i det slaget han er. Som Wazza sa, så kunne man ikke se spor av skadeavbrekket engang, da han kom innpå mot Arsenal.

Lenke til kommentar

Han nevner fansen.....?

Challenge Bitch:

Nevn ÈN klubb som IKKE har en dårlig og en bra fanskare?

:thumbdown:

-------------

Jeg mener Hernandez burde blitt mnd spiller, men jeg tar ikke æren vekk fra Valencia av den grunn, HERLIG at han har kommet tilbake og vist gamle takter igjen! Vi trenger han i innspurten! :love:

Lenke til kommentar

Jeg bommet på 2 stk som jeg ikke forstår noe av:

Edvardsen har laget quiz for VG Nett

Hva må til for at en spiller er i straffbar offsideposisjon?

1. Deltar i spillet, forstyrrer en motspiller eller oppnår fordel av sin offsideposisjon
  2. Deltar i spillet, forstyrrer en motspiller eller kommer fra offside
  3. Deltar i spillet, forstyrrer en motspiller eller hopper på en motspiller som ikke har ballen

Her mener da jeg at både 1 og 2 er riktige?

I en løpsduell mellom en back og en spiss velger backen å holde spissen i trøya. Holdingen starter på 18 meter og han slipper ikke taket. Når spissen er inne i straffesparkfeltet klarer han ikke lengre å holde balansen. Hva dømmer dommeren?

1. Frispark på 18 meter siden holdingen startet der.
  2. Straffespark, siden holdingen fortsatte inn i straffesparkfeltet.
  3. Ingenting siden holding er en naturlig del av spillet.

Har da alltid forstått det slik at starter forséelsen utenfor, så skal det dømmes frispark?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Den første.

Alternativ 1 omfatter vel også alternativ 2? Tror det er det som er logikken der.

Om den andre er jeg enig med deg, men det var endel skriverier i avisene for et par uker siden at det skulle være den nye praksisen.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

ang. spørsmål nr 2 banan, så er det sånn at det er riktig at det skal vere frispark om holdingen begynner utenfor. MEN, om han holder helt til spissen er innenfor er det straffespark. Hadde han sluppet før straffefeltet og han faller innenfor straffefeltet er det frispark.

Ang. det første spørsmålet så er jeg enig med deg at både 1. og 2. er riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjekk visst på ein generalsmell på den der Midtstopper tok frispark innenfor egen 16 meter. Aldri høyrt om den regelen. Trudde no frispark var frispark eg. Om han hadde scora på motsatt banehalvdel då? Hadde det blitt godkjent då, eller er alle frispark, på innsida av 16 meter, indirekte?

Lenke til kommentar

På det første spørsmålet er det slik eg ser det berre alternativ 1 som er korrekt då ein kan vere i (kome frå) offside posisjon utan å involvere seg spelet. Det og kome frå offside treng ikkje vere "straffbart" då spelaren tydleg kan signalisere at han ikkje deltek i spelet.

Lenke til kommentar

Redneck har helt rett. Så lenge man ikke er involvert i spillet, så har det ikke noe å si om man kom fra offside.

Gjekk visst på ein generalsmell på den der Midtstopper tok frispark innenfor egen 16 meter. Aldri høyrt om den regelen. Trudde no frispark var frispark eg. Om han hadde scora på motsatt banehalvdel då? Hadde det blitt godkjent då, eller er alle frispark, på innsida av 16 meter, indirekte?

Som jeg sa i TL-tråden, så skjønte ikke jeg heller noe av den. Vet at utspill fra mål (femmeteren) ikke kan gå direkte i eget mål, men frispark innenfor egen sekstenmeter? Det har jeg aldri hørt om. Jaja, man lærer så lenge man lever. :p

Lenke til kommentar

Forandring fryder, så hva sier dere, skal vi endre tittelen på denne tråden? "Klubbtråd: Manchester United" feks.

PS: Zaltatov må nesten få en pluss for old school.

hmm, kan ikkje heller ta det i LUHG stil eller noko sånt da?

pluss fra meg til Game for same reason ;)

Lenke til kommentar

Som jeg sa i TL-tråden, så skjønte ikke jeg heller noe av den. Vet at utspill fra mål (femmeteren) ikke kan gå direkte i eget mål, men frispark innenfor egen sekstenmeter? Det har jeg aldri hørt om. Jaja, man lærer så lenge man lever. :p

Ikke sant? Kompis nevnte også den med femmeteren. Mener han sa at det da skal bli dømt corner.

- "This is not Anfield"

:!:

Lenke til kommentar

Ballen er ikke spill før den er ute av sekstenmeteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...