Old Game Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Dette høres slemt ut, men jeg regelrett misliker Hargy nå. Ikke bare blir han skadet hele tiden, men fyren har snyltet på oss i to år. Se på Onyewu feks, fyren ble langtidsskad og ville ikke ta i mot penger fra klubben når han ikke kunne bidra. Da hadde jeg grått ei tåre når han kom tilbake om jeg var Milan supporter, fordi han har satt klubben over seg selv. Bare et symbolsk lønskutt og en eller annen takksiglese til fansen for tålmodigheten vi har vist. Han stikker jo bare på "ferie" i canada eller what ever på vår regning og snakker aldri til pressen. Kaldt av meg, jeg vet. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Tålmodigheten dere har vist? Hvilken tolmodighet? Hargreaves er ikke gammel. Jeg vet ikke nøyaktig hva som feiler med kneet men jeg vil tro at både han og klubben gjør sitt beste Dere sier jeg hovererer over dere av og til. Men mange her hovererer mye mere over Manchester United Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er vel en hamstring som har holdt han ute den siste mnd, er han ikke frisk fra kneskaden? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Siste jeg har hørt er at fergie tror at det kan være et psykisk problem sammen med kneet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Limbeck. Mener du virkelig at vi ikke har vist han tålmodighet? Det er faen historieløst å anklage Unitedsupportere for noe slikt. Og hvor hoverer vi over United? At Game forventer et lite intervju? Eller at han faktisk er drit lei av at en person lever ut kontrakten sin på operasjonsbenken i verdens største klubb? Om en spiller er for dårlig eller skadet konstant har vi all rett i verden til å si vår mening innenfor visse rammer. Og Hargreaves bør gi noe igjen, det er fansen som har betalt sykehusoppholdene hans. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Comebacket til Scholes var jo helt annerledes, han hadde vært ute i 4 mnd pga en øyesykdom. Hargreaves har vært ute i 232 år. Det var helt annerledes, ja. Men likevel vil det være likhetstrekk om Hargy skulle komme tilbake. Vi får en "ny" spiller i klubben. Dette høres slemt ut, men jeg regelrett misliker Hargy nå. Ikke bare blir han skadet hele tiden, men fyren har snyltet på oss i to år. Se på Onyewu feks, fyren ble langtidsskad og ville ikke ta i mot penger fra klubben når han ikke kunne bidra. Da hadde jeg grått ei tåre når han kom tilbake om jeg var Milan supporter, fordi han har satt klubben over seg selv. Bare et symbolsk lønskutt og en eller annen takksiglese til fansen for tålmodigheten vi har vist. Han stikker jo bare på "ferie" i canada eller what ever på vår regning og snakker aldri til pressen. Kaldt av meg, jeg vet. Absolutt ikke, og dette har jeg faktisk vært inne på tidligere. Det har jo versert rykter om at han kommer til å legge opp til sommeren, da burde han være såpass real at han legger opp med en gang i stedet for å tyne klubben for penger og gratis behandling. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Limbeck. Mener du virkelig at vi ikke har vist han tålmodighet? Det er faen historieløst å anklage Unitedsupportere for noe slikt. Og hvor hoverer vi over United? At Game forventer et lite intervju? Eller at han faktisk er drit lei av at en person lever ut kontrakten sin på operasjonsbenken i verdens største klubb? Om en spiller er for dårlig eller skadet konstant har vi all rett i verden til å si vår mening innenfor visse rammer. Og Hargreaves bør gi noe igjen, det er fansen som har betalt sykehusoppholdene hans. Hargreaves er en Manchester United spiller og har krav på Manchester United fansen sin respekt. Og en del her inne har vist hverken det eller tolmodighet Spiller ikke England i kveld? Jo, eller. De spilte. Hvordan gikk det? noen av våre skadet? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Limbeck. Mener du virkelig at vi ikke har vist han tålmodighet? Det er faen historieløst å anklage Unitedsupportere for noe slikt. Og hvor hoverer vi over United? At Game forventer et lite intervju? Eller at han faktisk er drit lei av at en person lever ut kontrakten sin på operasjonsbenken i verdens største klubb? Om en spiller er for dårlig eller skadet konstant har vi all rett i verden til å si vår mening innenfor visse rammer. Og Hargreaves bør gi noe igjen, det er fansen som har betalt sykehusoppholdene hans. Så beklagelig at Hargreaves eller Alex ikke hører på en gjeng surreunger på Diskusjon.no da. Lever ut kontrakten sin på operasjonsbordet? Hallo? Om ingen i United har troen på Hargreaves så hadde han vel vært kastet på dør for lenge siden, kontrakt eller ei, tror du ikke? Greit å være frustrert, men å sitte å sippe og være stor i kjeften her inne hjelper lite, men er jo tydelig at skal man få lovord her inneifra så må man spille hver eneste kamp, vertfall spille til en god 9'er på børsen og helst putte 2-3 mål uansett hvor en spiller på banen. Hylekoret her inneifra mot Berba tidligere er jo ett godt bevis på det. Hadde det vært like mye grining om det var en mer meditert og respektert spiller som hadde gjennomgått det som Hargreaves sliter med, eller er litt av saken nettopp HVEM det er snakk om her, enn hva "supporterpengene" går til? Kontinuitet er mye brukt i fotballen, den er mye brukt her inne også men av helt feile grunner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Så beklagelig at Hargreaves eller Alex ikke hører på en gjeng surreunger på Diskusjon.no da. Lever ut kontrakten sin på operasjonsbordet? Hallo? Om ingen i United har troen på Hargreaves så hadde han vel vært kastet på dør for lenge siden, kontrakt eller ei, tror du ikke? Om klubben skulle gjort det måtte de brutt kontrakten hans, og det er vel ikke akkurat gratis det heller eller? Jeg vet i hvert fall med meg selv at jeg ikke hadde hatt samvittighet til å få mange hundre tusen kroner i uka om jeg hadde vært skadet så lenge som han. Men det er vel bare meg ... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Med tanke på alt det tragiske rundt om i verden med sult, fattigdom etc så hadde jeg uansett aldri hatt samvittighet til å motta fler hundretusen i uka.. Men fint å lese så masse bedrevitere som griner over alt "negativt", jeg kan nesten skrive underpå at hverken jeg eller noen av dere andre som er aktive på denne nettsiden noen gang kommer til å spille proff.fotball med slik lønn eller få oppleve på nært hold hvordan det er innad i Manchester United. Klage, syte og ytre meninger kan vi, men ingen vet bedre enn de innad i klubben vi alle elsker. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Limbeck. Mener du virkelig at vi ikke har vist han tålmodighet? Det er faen historieløst å anklage Unitedsupportere for noe slikt. Og hvor hoverer vi over United? At Game forventer et lite intervju? Eller at han faktisk er drit lei av at en person lever ut kontrakten sin på operasjonsbenken i verdens største klubb? Om en spiller er for dårlig eller skadet konstant har vi all rett i verden til å si vår mening innenfor visse rammer. Og Hargreaves bør gi noe igjen, det er fansen som har betalt sykehusoppholdene hans. Så beklagelig at Hargreaves eller Alex ikke hører på en gjeng surreunger på Diskusjon.no da. Lever ut kontrakten sin på operasjonsbordet? Hallo? Om ingen i United har troen på Hargreaves så hadde han vel vært kastet på dør for lenge siden, kontrakt eller ei, tror du ikke? Greit å være frustrert, men å sitte å sippe og være stor i kjeften her inne hjelper lite, men er jo tydelig at skal man få lovord her inneifra så må man spille hver eneste kamp, vertfall spille til en god 9'er på børsen og helst putte 2-3 mål uansett hvor en spiller på banen. Hylekoret her inneifra mot Berba tidligere er jo ett godt bevis på det. Hadde det vært like mye grining om det var en mer meditert og respektert spiller som hadde gjennomgått det som Hargreaves sliter med, eller er litt av saken nettopp HVEM det er snakk om her, enn hva "supporterpengene" går til? Kontinuitet er mye brukt i fotballen, den er mye brukt her inne også men av helt feile grunner. Hva i Guds navn er det du prater om? Det er ingen som krever at Hargreaves skal kastes på dør. Skrev du dette i fylla? Jeg forsvarer at folk (meg selv inkludert) er irritert over at en spiller er involvert i en promille av kampene våre, for så være skadet resten av karrieren sin. Det er en kombinasjon av at folk er oppgitt samtidig dritlei av at en spiller aldri er tilgjengelig. Please the masses. Om han er en legende eller ikke, who cares? Endret 26. mars 2011 av Hyrlen 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hargreaves ønsker vel å komme tilbake, og opptrening etter skader er ingen lek heller. Ønsker du å gå uten lønn når du er sykemeldt? Onyewu valgte vel for øvrig å gå ett år uten lønn mot en kontraktsforlengelse? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hargreaves ønsker vel å komme tilbake, og opptrening etter skader er ingen lek heller. Ønsker du å gå uten lønn når du er sykemeldt? Onyewu valgte vel for øvrig å gå ett år uten lønn mot en kontraktsforlengelse? Vel om du hadde vært sykemeldt like lenge som Hargreaves i Norge ville du vært på NAV for lenge siden. Forøvrig et elendig argument, med tanke på hva han tjener i uka. Det er ingen som krever at han går uten lønn, klubben har signert en forpliktelse på lik linje med han. Man må likevel forstå at fansen blir utålmodig og lei og har lyst å se litt hengivenhet. Onyewu fikk en kontrakt ja, det må man gjerne ha for å spille proffesjonell fotball. 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hargreaves ønsker vel å komme tilbake, og opptrening etter skader er ingen lek heller. Ønsker du å gå uten lønn når du er sykemeldt? Onyewu valgte vel for øvrig å gå ett år uten lønn mot en kontraktsforlengelse? Vel om du hadde vært sykemeldt like lenge som Hargreaves i Norge ville du vært på NAV for lenge siden. Forøvrig et elendig argument, med tanke på hva han tjener i uka. Det er ingen som krever at han går uten lønn, klubben har signert en forpliktelse på lik linje med han. Man må likevel forstå at fansen blir utålmodig og lei og har lyst å se litt hengivenhet. Onyewu fikk en kontrakt ja, det må man gjerne ha for å spille proffesjonell fotball. Legg av deg den belærende tonen. Ser selv at eksempelet er på kanten nå, men Hargreaves skylder ikke klubben noe mer enn klubben skylder han. Onyewu fikk en kontraktsforlengelse, altså han forlenget (av det jeg husker) med 1 år mot å gå et år uten lønn. Det var nok like mye for hans egen del som klubben og supporternes. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hargreaves ønsker vel å komme tilbake, og opptrening etter skader er ingen lek heller. Ønsker du å gå uten lønn når du er sykemeldt? Onyewu valgte vel for øvrig å gå ett år uten lønn mot en kontraktsforlengelse? Vel om du hadde vært sykemeldt like lenge som Hargreaves i Norge ville du vært på NAV for lenge siden. Forøvrig et elendig argument, med tanke på hva han tjener i uka. Det er ingen som krever at han går uten lønn, klubben har signert en forpliktelse på lik linje med han. Man må likevel forstå at fansen blir utålmodig og lei og har lyst å se litt hengivenhet. Onyewu fikk en kontrakt ja, det må man gjerne ha for å spille proffesjonell fotball. Legg av deg den belærende tonen. Ser selv at eksempelet er på kanten nå, men Hargreaves skylder ikke klubben noe mer enn klubben skylder han. Onyewu fikk en kontraktsforlengelse, altså han forlenget (av det jeg husker) med 1 år mot å gå et år uten lønn. Det var nok like mye for hans egen del som klubben og supporternes. Haha, sier du av alle at noen skal legge av seg en belærende tonen Jørgen? Du må se det morsomme i det Manchester United er ikke veldedighet, såklart skylder Hargreaves klubben noe. Han har ikke fått utrettet det han ble kjøpt for. Vi holder det ikke over han siden det var utenfor hans kontroll, jeg tviler likevel på at æren og samvittigheten han føler det slik. Og det er nok akkurat derfor han ikke har lagt opp enda, håper jeg ihvertfall. Alle håper selvfølgelig at mannen kommer tilbake, men han gjør ikke det. Det er knappe to måneder igjen av sesongen og kontrakten hans. Ja han sto uten kontrakt, det uansett en gest man ikke ser mange gjøre i dagens fotball. 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ser overhodet ikke det morsomme i det. Det er forresten profesjonell med en f, ikke to. Skader er en del av spillet. Jeg ser ingenting galt i at han hever lønn til tross for skadene sine, da får klubben heller ta høyde for det i kontraktsforslaget. Klubben er klar over hvilken risiko de tar. Hargreaves hadde allerede slitt med skader i to sesonger før han kom til oss. Jeg husker ikke at folk klagde på at Solskjær krevde lønn i 04 - 06. Jeg er uenig i at Hargreaves skylder klubben noe, både han og klubben har vært uheldige. 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ser overhodet ikke det morsomme i det. Det er forresten profesjonell med en f, ikke to. Skader er en del av spillet. Jeg ser ingenting galt i at han hever lønn til tross for skadene sine, da får klubben heller ta høyde for det i kontraktsforslaget. Klubben er klar over hvilken risiko de tar. Hargreaves hadde allerede slitt med skader i to sesonger før han kom til oss. Jeg husker ikke at folk klagde på at Solskjær krevde lønn i 04 - 06. Jeg er uenig i at Hargreaves skylder klubben noe, både han og klubben har vært uheldige. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Legg av deg den belærende tonen. Haha, sier du av alle at noen skal legge av seg en belærende tonen Jørgen? Du må se det morsomme i det Ser overhodet ikke det morsomme i det. Det er forresten profesjonell med en f, ikke to. Uansett om det var ironisk ment eller ei, Jørgen. I lol'd. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hargreaves skylder ikke klubben noe. Jeg vet ikke hva som står i kontrakten når det gjelder skader men dette er hendelser ingen har direkte skyld i --------- Synes jeg hører at vi ikke er en "veldedighet" veldig ofte i det siste. Jeg synes det er bra at vi tar oss best mulig av spillerene våre jeg. De innen fornuftige omstendigheter. Nå var det vel mye snakk om at Scholes skulle legge opp selv om det ikke var noe krav om det. Men det var krav om at både Solskjær og Neville skulle legge opp pga lange skadeavbrekk og begge de to kom tilbake. Endret 27. mars 2011 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ser overhodet ikke det morsomme i det. Det er forresten profesjonell med en f, ikke to. Skader er en del av spillet. Jeg ser ingenting galt i at han hever lønn til tross for skadene sine, da får klubben heller ta høyde for det i kontraktsforslaget. Klubben er klar over hvilken risiko de tar. Hargreaves hadde allerede slitt med skader i to sesonger før han kom til oss. Jeg husker ikke at folk klagde på at Solskjær krevde lønn i 04 - 06. Jeg er uenig i at Hargreaves skylder klubben noe, både han og klubben har vært uheldige. Herrejesus, tror folk virkelig at man snakker om penger? Det er snakk om ære og samvittighet, at man skal gjøre jobben man er satt til å gjøre. Om jeg hadde mottatt enorm støtte fra klubb og fans slik Hargreaves har gjort ville jeg følt at jeg hadde hatt noe å betale tilbake, og vi snakker ikke om studielån. @Limbeck, det er ingen som er uenig med deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå