Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

"Jeg fikk nettopp en telefon fra Jonny Evans. Han ønsket meg rask bedring, og taklingen var definitivt ikke med vilje. Det var bare en uheldig del av spillet, skriver Holden på sin Twitter-konto ifølge en av brukerne på diskusjon.no".

Sounds stupid, no? Det er selvsagt en mulighet, men jeg tror nok det meste som ikke blir fanget opp med en gang av avisene enten kommer fra united.no-forumet eller RedCafé eller en link mellom de to.

United.no-folka sitter rimelig mye på twitter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

New agony for injury-jinxed Hargreaves as midfielder damages shoulder in training

Owen Hargreaves' hopes of playing for Manchester United again have been dealt a crushing blow after he damaged his shoulder in training.

The injury plagued England midfielder had put himself in contention for a return, only for his shoulder to pop out as he challenged for a header.

The 30-year-old had X-rays and initial fears are that he has ligament damage and could be out for at least four weeks.

DoubleFacePalm.jpg

Bare legg opp, dette fortjener du ikke.

Lenke til kommentar

Det er berre meg som sitter med Voodoo-dukka mi. Vil jo selvfølgelig at Gibson skal spille mest mulig(NOT).

Bra du putta NOT der, ass. Hadde ikke forstått at du kødda hvis ikke..

Hele historien med Hargreaves er jo tragisk. Klassespiller på sitt beste, og direkte synd for dere om han legger opp. Nå har han gått i flere år og hevet lønn som skadet spiller, og jeg føler han nærmest skylder dere å spille en sesong til. Men så er det jo ganske vanskelig å spille en sesong til om man bare skader seg hele tiden. Tragiske greier.

Lenke til kommentar

Det er berre meg som sitter med Voodoo-dukka mi. Vil jo selvfølgelig at Gibson skal spille mest mulig(NOT).

Er ikkje enkelt med ironi på diskusjonsforum har eg funne ut! :p

Lenke til kommentar

Er ikkje enkelt med ironi på diskusjonsforum har eg funne ut! :p

Så du skjønte ikke at svaret til Torstein var ironi heller da :lol: ?

Lenke til kommentar

Kunne jo være folk faktisk trudde eg hadde lyst å se Gibson på banen ;)

Tolka det dithen at han fulgte ironisk opp. Berre opplyste om at ironi på diskusjonsforum kan slå feil ut.

Kanskje eg skal skrive det neste gang eg ser ironien i det så blir skrevet.

"Eg tok den ironiske meininga di, funny guy" :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvorfor i hælvete må Hargreaves være ute i 4 uker for en vond skulder? Gutten må lære seg å bite tenne sammen! mad.gif

Om det er en skulder ute av ledd som er problemet har vi han raskt tilbake. Det er kneet som er problemet her. Hadde ikke forventet at han skulle spille i løpet av denne sesongen alikevel.

Lenke til kommentar

Blir mildt sagt positivt overrasket om han kommer tilbake. Har avskrevet han for lenge siden, så om han faktisk kommer tilbake og kommer seg opp i nærheten av gammelt nivå er det neste som å få en "gratis" spiller. Litt som comebacket til Scholes til 06/07 sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...