Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rangerer redningen til Schmeichel mot Rapid Vienna som den øverste gjennom han sin karriere, helt vanvittig redning som gir meg gåsehud hver gang. Syk, syk redning...

Når vi kommer til VDS. Jeg mener at han forsatt er en av verdens beste keepere, og den beste i PL. Er utrolig få keepere som greier å berolige forsvaret så mye som han gjør i en kamp, og han har noen utrolig fine redninger i blant. I feltet er han også god selv om han hadde en glipp i starten av denne sesongen.

http://www.youtube.com/watch?v=UZvJ8GT73rM

Lenke til kommentar

For meg er Dino Zoff tidenes keeper, ingen tvil. Gordon Banks må heller ikke glemmes.

Min liste:

1. Dino Zoff

2. Gordon Banks

3. Walter Zenga/Gigi Buffon/Schmeichel

Blir nærmest umulig å sammenligne keepere fra forskjellige tidsepoker, hvor god Lev Yashin faktisk var sammenlignet med den 'moderne' keeper er vanskelig å fastslå.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

You don't see this kinda stuff today.

Hvorfor gi retur?

Den redningen der er ikke så syk da. Skudd fra nærmere 30 meter som verken flakker i luften eller er kanonhardt. Uansett en god redning, men prestasjonen blir selvfølgelig litt større siden han holder ballen. Nå for tiden er det alt for mange keepere som gir publikum valuta for pengene med å gjøre såkalte publikumsredninger.

Lenke til kommentar

Kom plutselig over denne, sammendrag av United - Liverpool i FA-cupen.

http://www.myspace.com/video/vid/107328943#pm_cmp=vid_OEV_P_P

Ekspertpanelet mener at:

- Straffen er helt grei, man ser tydelig på reprisene at Agger sparker Berbatov

- At utvisningen er litt på kanten. Det skjønner jeg virkelig ikke, Gerrard hopper med to strake bein inn i taklingen.

Og ja, jeg liker å ta opp "gamle" saker.

Lenke til kommentar

Eg har alltid ment at dømminga er forståelig og grei i den situasjonen. Umulig for dommeren å se at den er såpass billig. Alltid vært uenig med daunakkene som mener at det er filming. Og alltid ment at det er 50/50 straffesituasjon, man kan likså greit unngå å dømme på den.

Så har eg skrevet noen ganger at straffen er soleklar, noe den ikke er :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha ja, husker jeg var VM i påståelig i kamptråden og hevdet det var den mest soleklare straffen jeg hadde sett på en stund. Trodde Danielzu skulle begynne å gråte stakkars :innocent:

Forøvrig enig med Jotun, straffen er 50-50. Hvis man har faktisk sett videoen, så ser man jo helt klart at Agger faktisk sparker Berbs i ankelen. Det går faktisk ikke an å si noe annet.

Lenke til kommentar

Forøvrig enig med Jotun, straffen er 50-50. Hvis man har faktisk sett videoen, så ser man jo helt klart at Agger faktisk sparker Berbs i ankelen. Det går faktisk ikke an å si noe annet.

Å joda. Det går så visst. Pluss at man er idiot om man påstår det ikke var filming....

Som du skjønner så har eg diskutert dette før med motparten....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du påstår en latterlighet, i answer you.

Hvordan i alle dager kan du uttale deg om hva som er lett og ikke i den situasjonen. Det er umulig for deg å se hvor hardt agger treffer berba. Og slik eg ser det prøver han å holde seg på beina, men når ene foten får forskjøvet tyngdepunktet blir det vanskelig.

Double facepalm faktisk.... Det var heftig argumentasjonsteknikk Shurger. Full enda? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du hadde blitt like oppgitt om jeg hadde forsvart straffen Gerrard fikk mot at. madrid for noen år tilbake.

Det har blitt gjort så mange ganger at det ville da ikke overrasket meg nevneverdig.

Berba sin straffe er mye mer "forsvarbar" enn filmingen til Gerrard mot madrid. Soleklar filming den siste....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...