Geir M Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Pen stang inn scoring av Rooney. 1-0, jeg tror det resultatet kommer til å holde seg resten av kampen. [edit] Pen assist av Nani også. Endret 2. oktober 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 JAAAA, FOR FAEN. ROOONEY Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 positiv i kampen? :!: Sittet og fulgt med han i 64 minutter, dribler seg fast, slår feilpasninger og gjør feil som gjør at Roma får kontring. Er det bedre at en som kan ødelegge og lage en kontring det blir scoring på? Nå skrev jeg også at han kunne sette på Tevez da, vis du ser. 9622421[/snapback] Vi andre har også sett Nani, ikke bare du. Nani har vært positiv i denne kampen. Noe rusk, men han viser absolutt at han kan bli noe stort. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Mer rusk enn positiv i denne kampen, men får se om noen mnd om han er noe da. Jeg håper han kan bli stor som Ronaldo, men han har ikke bevist så mye som jeg trodde. EDIT: Må han Nani ødelegge angrepet mere ganger? Endret 2. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mer rusk enn positiv i denne kampen, men får se om noen mnd om han er noe da.Jeg håper han kan bli stor som Ronaldo, men han har ikke bevist så mye som jeg trodde. 9622515[/snapback] Idet jeg leste innlegget ditt nå pissa Nani på forsvaret til Roma. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Og ødela angrepet?!! SAF tok til fornuft. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Te-vez Koshtakk Ændersn Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har dem byttet inn noen mot Ron? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har dem byttet inn noen mot Ron? 9622669[/snapback] Anderson. 1-0 og kampen er nå over. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer med nok en 1-0 seier. Syntes Nani gjorde en god figur jeg, lurte romaspillerne en god del ganger. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tviler på at United vinner, men lykke til. 9620942[/snapback] Heldigvis tok du feil. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jaaadaaa. Nydelig resultat. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fair match dette . Godt med 3 poeng. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fint med seier.. Fortsatt litt rotete og veldig forsiktig.. Målet er kanskje beste angrepet til no i år, og der viste en litt takte fra fjoråret. Må få til meir slikt framover... Synd at Giggsy ikkje klarar å sleppe ballen litt tildligare ved to anledninga på slutten, Anderson er litt utolmodig men he farta til å ta Roma-forsvaret og då er det jo egentlig berre å spele.. Flott mål av Roon, men fortsatt mykje som kan bedrast. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Forsvaret storspiller for tiden. Godt spill av Nani, men det er forsvaret som vinner kampene for tiden. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer med nok en 1-0 seier. Syntes Nani gjorde en god figur jeg, lurte romaspillerne en god del ganger. 9622695[/snapback] Helt enig. Han viste mye bra spill i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har dem byttet inn noen mot Ron? 9622669[/snapback] Anderson. 1-0 og kampen er nå over. 9622683[/snapback] Anderson ble byttet inn mot Rooney da. Ikke Ronaldo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Få innpå Tevez og få inn litt fart. Få inn Giggs til å ta frispark, evt ikke la Ronaldo ta alle. 9622163[/snapback] Der hørte SAF endelig på meg. Bortsett fra det ikke ble flere frispark.Ronaldo må skyte uten mur eller over 40 meter fra mål 90% av frisparkene av Ronaldo går i muren. Når den går over muren blir det farligt, men ikke ofte nok til at han blir en god frisparkskytter. Ellers kan man si at alle frisparkene er å kaste bort ballen. 9622182[/snapback] Det kan jo bli farligt visst en United-spiller snapper opp ballen etter den gikk i muren Keeperen gjorde en fin figur idag. O'Shea var litt under snittet men spilte en grei kamp. Evra var med offensivt og kom på farlige overlapper. Fine helspark Vida og Rio spiller fantastisk og rydder unna alt! banens beste!! Nani er god til å drible og har fine innlegg, men sliter litt med pasningene. Anderson er like god som Nani på å drible, men sliter med å posisjonere seg Carrick er sikker og slår skjelden feilpasninger. Som resten av laget gjorde litt for mye. bidrar godt defensivt. Scholes har noen feilpasninger idag, men spiller bra og legger fine crossere mot Nani og Ronaldo. God i angrepsspillet. Ronaldo driblet og løp hele tiden, fine innlegg. Rooney spiller dårligt i første omgang, han og Saha skaper nesten ingenting. Lite bevegelse. Saha spiller en veldig dårlig kamp idag. Jeg lurte på hvorfor ikke tevez kom innpå tidligere. Tevez kjemper i femten minutter. Har noen fine raid og er veldig aggresiv. Flott skuddbein. Formen begynner å komme! Konklusjon: Vi spiller bra, men Roma spiller bedre! Vi hadde flaks og roma hadde fortjent en utligning. Eneste grunnen til at Roma ikke utlignet på slutten var Vida-Rio. edit: jeg skrev keeperen for jeg ikke kan stave Tomas' etternavn. Endret 2. oktober 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå