Ol'H Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Liverpool og fansen er tilbake på det stadiet de var før Benitez og CL-triumfen. Smalltime så det holder. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Carragher ventet på Nani utenfor garderoben etter kampen. Rart at dere ikke syns han imponerer. Nani nektet å ta imot en unnskyldning tho. Og jeg håper han aldri gjør det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Way of the game som Holden sier. Om Nani ikke tilgir faller det bare negtivt på han i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Den kommer ikke ofte fra den kanten http://united.no/united/nyheter/nyheter/perfekt_med_landskamper_naa Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Way of the game som Holden sier. Om Nani ikke tilgir faller det bare negtivt på han i mine øyne. Egentlig i mine øyne også, men det er så morro å se scouserene skryte av Carrager etter taklingen på Nani Og stakkars Carrager som ikke får unnskyldningen sin godtatt av stygge Nani som filmer Endret 21. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 6 måneder ja, det var ille. For en håpløs sesong av Evans. Skjønner ikke hva som har skjedd med han, dette er bare kronen på verket. Stakkars Holden, veldig god og undervurdert spiller i mine øyne, var en av spillerene jeg håpet å unngå i West Hams neste bortekamp, men ikke på denne måten. Interessant å se hvor mye du frykter West Ham, Game. Det skal sies at vi er i kjempeform, og har 4 strake kamper uten tap, mot motstand som Liverpool og Tottenham. Vi ligger faktisk foran dere på formtabellen(siste 6). Likevel er jeg sjeleglad om vi får 1 poeng mot dere, selv om jeg igjen, ser et lite håp om seier. Vidic er vel tilbake, og Val+Rooney som på hver sin måte ikke har bidratt så alt for mye i år, hadde omtrent sine beste kamper mot oss ifjor. Mye av dette kan bli stoppet, dersom Bridge fortsetter den gode formen sin, og stenger av utsida for Valencia, som hindrer mye av hans spill. Er noe annet med Bridge enn Ilunga og Spector på backen. Vet ikke om jeg ønsker at dere starter med Berba eller Chicha på topp. Berbatov hadde jo sin famøse finte mot oss, og er en type spiller det er vanskelig å hanskes med, men føler på meg at Hernandez kan ha en knallkamp og enkelt løpe fra trege Upson og Da Costa/Tomkins. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hjemmetrøye m/25 VALENCIA for 399,-. Er jeg dum om jeg ikke slår til? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hjemmetrøye m/25 VALENCIA for 399,-. Er jeg dum om jeg ikke slår til? 915,- Ordinær pris Jeg ville tatt den Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Sitter United.no og leser inne på forumet her eller? Får ofte følelsen av det. Den siste reportasjen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Sitter United.no og leser inne på forumet her eller? Får ofte følelsen av det. Den siste reportasjen. "Jeg fikk nettopp en telefon fra Jonny Evans. Han ønsket meg rask bedring, og taklingen var definitivt ikke med vilje. Det var bare en uheldig del av spillet, skriver Holden på sin Twitter-konto." Min utheving. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 "Jeg fikk nettopp en telefon fra Jonny Evans. Han ønsket meg rask bedring, og taklingen var definitivt ikke med vilje. Det var bare en uheldig del av spillet, skriver Holden på sin Twitter-konto ifølge en av brukerne på diskusjon.no". Sounds stupid, no? Det er selvsagt en mulighet, men jeg tror nok det meste som ikke blir fanget opp med en gang av avisene enten kommer fra united.no-forumet eller RedCafé eller en link mellom de to. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Mrs.Vidic er jo hun koselige dama på Fotballshop på Oslo City ^^ Alltid like koselig å kjøpe Uniteddrakt av henne #32-drakter? Faktisk ikke. Kun kjøpt Rafael hjemmetrøye og Anderson bortetrøye av henne. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Finnes det noen West Ham kamptråd? Var det den Jotun hadde laget eller vil noen slenge den opp. Om alle nekter kan jeg alltids få opp noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jaffa: Nei, eg lagde til årets siste bortekamp, Blackburn. Men er jo bare å ta en kjapp kikk i premier league delen av forumet om den ligger der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Var det ikke Parker (Maefteda) som skulle lage? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Da tar Maefteda den. United står fortsatt med kun seire i mine kamptråder så det er lov å være litt overtroisk nå i innspurten. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Shurger er søple dritings (100% seriøs), så ville ikke tatt det han skrev alt for seriøst. <3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Haha, ser at det har blitt bestemt at jeg lager kamptråd ja Får vel sette i gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Skjønner ikke helt "overraskelsen"? Det er da kjent at vi andre bestemmer slike ting? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 United-supporterne bestemmer alltid. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå