Prusk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Vi kritiserer Carragher og Evans - de som utførte taklingene. Hvorfor skal vi tilgi Carragher som skader Nani med en hodeløs takling, samtidig som han klager på gult kort? Det så ikke ut som om mange av Liverpoolspillerne var enige i det gule kortet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Alle trodde nok Nani filma slik som han spratt opp og prøvde å få dommern til å gi Carra rødt kort. Så jeg er ikke overrasket. At Carragher prøver å unnskylde seg etter kampen er jo det samme som Evans gjør til Holden. Dere skryter av Evans for det, men likevel slakter Carragher. Ser ikke moralen i det. 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Men Carragher klagar over å få gult kort i ein situasjon der han bør bli utvist, Evans ser med ein gong at det her ikkje var bra og aksepterer utvisninga. Berre der har du ein ganske klar forskjell. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 At Carragher prøver å unnskylde seg etter kampen er jo det samme som Evans gjør til Holden. Dere skryter av Evans for det, men likevel slakter Carragher. Ser ikke moralen i det. WTF? Si navnet på én bruker som har skrytet av det. Les gjerne forrige side om igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 @Shurger. Erru sopp i huet eller? Ikke en eneste her har nevnt noe som helst skryt til Evans for unnskyldningen hans. Det er vanlig folkeskikk. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 At Carragher prøver å unnskylde seg etter kampen er jo det samme som Evans gjør til Holden. Dere skryter av Evans for det, men likevel slakter Carragher. Ser ikke moralen i det. Det er "Holden imponerer" du tolker som skryt til Evans? Si fra hvis jeg tar feil, for jeg er veldig usikker her, men jeg tror Jotun skrøt av Holden og ikke Evans. Men det er ikke lett å forstå, så jeg er langt fra sikker! Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 21. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. mars 2011 Jævlig synd for Holden. Huff, det er tragisk for Holden. Og etter den taklingen plasserer jeg Evans på samme "hylle" som Carragher. Forbanna idioter! Håper nesten at Evans blir voldtatt av Danny Shittu i påsken som straff. Gutten har blitt en møkkaspiller med psyke som bare Obertan kan matche. Fyren har potensiale og er på sitt beste god nok, men jeg tror nok toget har forlatt perrongen til Jonny hva Old Trafford gjelder.. Ellers er det utrolig synd med Holden. Håper han kommer tilbake ganske kjapt, for det er absolutt ingen spillere som fortjener slike skader. Tragisk takling av en tragisk fyr. Hadde ikke gjort meg noe om FA ga han en lengre suspensjon enn de obligatoriske tre kampene. Selv om jeg er operert på det ene øyet, greier jeg forsatt å se hvor jævla idiotisk takling det er fra Evans. Han er en forvokst nisse som kan godt forsvinne fra OT, om han ikke skjerper sakene sine. Evans i år har framstått som en ubrukelig nisse, utenom noen få kamper der han har spilt bra. Jeg er lei meg på vegne av Holden, 6 mnd på sidelinjen gjør sitt. Angående Evans v Holden. Fra Holdens twitter: Stuart HoldenJust had a sincere phone call from Jonny Evans wishing me the best in my recovery, def wasn't intentional, just unfortunate part of the game Holden imponerer. Carragher ventet på Nani utenfor garderoben etter kampen. Rart at dere ikke syns han imponerer. Nani nektet å ta imot en unnskyldning tho. What? Går du på stoff? Alle trodde nok Nani filma slik som han spratt opp og prøvde å få dommern til å gi Carra rødt kort. Så jeg er ikke overrasket. At Carragher prøver å unnskylde seg etter kampen er jo det samme som Evans gjør til Holden. Dere skryter av Evans for det, men likevel slakter Carragher. Ser ikke moralen i det. Hvor i helvete skryter vi av Evans? Vi sier han er en idiot.. Faen enkelte 'pool supportere som forviller seg inn hit leser det de vil lese. 12 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er forøvrig ingen som "slakter Carragher" for at han prøvde å beklage seg etterpå heller. Gjøk. 4 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Eksempel frå kamptråden: Deiligste taklingen jeg har sett etter Richards på Cleverley denne helga Rett etter Carragher si takling på Nani. Rett etter taklinga til Evans på Holden: Fy faen for en idiot Evans er..hva i helvette slags takling var det der!! Blir kvalm. Forstår ikkje heilt kvar Shurger finner infoen sin. Endret 21. mars 2011 av archanios Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 I missread. Trodde Jotun skrev Evans imponerer. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 I missread. Trodde Jotun skrev Evans imponerer. Hvilke andre poster tolket du feil? Du skrev "dere skryter av Evans", som betyr at flere enn én skryter av Evans. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Og der har vi endå eit eksempel på det eg nemner i innlegg frå diskusjonen om kvaliteten i fotball(united)-delen av forumet. Folk tenkjer seg ikkje om i to sekund før ein skriv noko. Les det du svarar på, tenk deg om før du postar. Så enkelt er det faktisk. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Liverpool-supportarar er verdas beste. Eksempel frå kamptråden: Deiligste taklingen jeg har sett etter Richards på Cleverley denne helga Rett etter Carragher si takling på Nani. Rett etter taklinga til Evans på Holden: Fy faen for en idiot Evans er..hva i helvette slags takling var det der!! Blir kvalm. Forstår ikkje heilt kvar Shurger finner infoen sin. Hvis jeg ikke tar helt feil, er ikke makka Liverpool-supporter. Virker ikke sånn, i alle fall. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Nope det ser faktisk ikkje sånn ut, berre veldig anti-united i Liverpool-kamptråd. Beklager det. Men framleis tek det svært lang tid der før nokon i det heile tatt tek avstand frå taklinga til Carragher, det er heller om å gjere å gjere mest mogeleg narr av Nani, som ja opptrer rart, men likevel ikkje så rart mtp adrenalinet som flyter rundt etter slike hendingar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hoho, noe EG sa ble tatt med som ett poeng i en diskusjon. I feel so proud Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Feil igjen, leser at de fleste Liverpool-supporterne sier at det var stygt og rødt til Carra. De gif'sene som kom dagen etter var ikke spesielt pent da. Det skal jeg gå med på. Endret 21. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ikkje feil nei, det tar si tid før nokon Liverpool-supporterar i det heile tatt seier noko negativt om taklinga. Det er berre ting som fy faen så patetisk Nani er, osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Ved første øyekast ser det jo ut som nani filmer\overspiller nok en gang(fire filmesituajsonen sist united-liverpool kamp i ligaen). Når replay'n kommer ser alle at det er rødt. Taklingen skjer rundt 15.17, første liverpool-gutt som går ut å sier det var rødt\stygt 15.17. Mange sekunder der gitt. Ellers så ventet resten med å SE kampen før de poster i pausen, der de fleste poster at det var klart rødt(til både carra og rafael) Endret 21. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå