Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vi kritiserer Carragher og Evans - de som utførte taklingene.

Hvorfor skal vi tilgi Carragher som skader Nani med en hodeløs takling, samtidig som han klager på gult kort?

Det så ikke ut som om mange av Liverpoolspillerne var enige i det gule kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle trodde nok Nani filma slik som han spratt opp og prøvde å få dommern til å gi Carra rødt kort. Så jeg er ikke overrasket.

At Carragher prøver å unnskylde seg etter kampen er jo det samme som Evans gjør til Holden. Dere skryter av Evans for det, men likevel slakter Carragher. Ser ikke moralen i det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

At Carragher prøver å unnskylde seg etter kampen er jo det samme som Evans gjør til Holden. Dere skryter av Evans for det, men likevel slakter Carragher. Ser ikke moralen i det.

WTF? Si navnet på én bruker som har skrytet av det. Les gjerne forrige side om igjen.

Lenke til kommentar

Det er "Holden imponerer" du tolker som skryt til Evans? Si fra hvis jeg tar feil, for jeg er veldig usikker her, men jeg tror Jotun skrøt av Holden og ikke Evans. Men det er ikke lett å forstå, så jeg er langt fra sikker!

Lenke til kommentar

Eksempel frå kamptråden:

Deiligste taklingen jeg har sett etter Richards på Cleverley denne helga

Rett etter Carragher si takling på Nani.

Rett etter taklinga til Evans på Holden:

Fy faen for en idiot Evans er..hva i helvette slags takling var det der!! Blir kvalm.

Forstår ikkje heilt kvar Shurger finner infoen sin.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Og der har vi endå eit eksempel på det eg nemner i innlegg frå diskusjonen om kvaliteten i fotball(united)-delen av forumet. Folk tenkjer seg ikkje om i to sekund før ein skriv noko. Les det du svarar på, tenk deg om før du postar. Så enkelt er det faktisk.

Lenke til kommentar

Liverpool-supportarar er verdas beste.

Eksempel frå kamptråden:

Deiligste taklingen jeg har sett etter Richards på Cleverley denne helga

Rett etter Carragher si takling på Nani.

Rett etter taklinga til Evans på Holden:

Fy faen for en idiot Evans er..hva i helvette slags takling var det der!! Blir kvalm.

Forstår ikkje heilt kvar Shurger finner infoen sin.

Hvis jeg ikke tar helt feil, er ikke makka Liverpool-supporter. Virker ikke sånn, i alle fall.

Lenke til kommentar

Nope det ser faktisk ikkje sånn ut, berre veldig anti-united i Liverpool-kamptråd. Beklager det. Men framleis tek det svært lang tid der før nokon i det heile tatt tek avstand frå taklinga til Carragher, det er heller om å gjere å gjere mest mogeleg narr av Nani, som ja opptrer rart, men likevel ikkje så rart mtp adrenalinet som flyter rundt etter slike hendingar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Feil igjen, leser at de fleste Liverpool-supporterne sier at det var stygt og rødt til Carra.

De gif'sene som kom dagen etter var ikke spesielt pent da. Det skal jeg gå med på.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ved første øyekast ser det jo ut som nani filmer\overspiller nok en gang(fire filmesituajsonen sist united-liverpool kamp i ligaen). Når replay'n kommer ser alle at det er rødt.

Taklingen skjer rundt 15.17, første liverpool-gutt som går ut å sier det var rødt\stygt 15.17. Mange sekunder der gitt.

Ellers så ventet resten med å SE kampen før de poster i pausen, der de fleste poster at det var klart rødt(til både carra og rafael)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...