DJ_Dark Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Drew at Home Against United! :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Skal innrømme at noen var morsome, spesielt denne: I Haven't Played Left Back For FUCKING AGES! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg tar aldri noe for gitt og har som kjent vært svært pessimistisk på Uniteds vegne når det gjelder suksess denne sesongen, så dette er ikke vanlig kost for mitt vedkommende, men nå skal jeg komme med en dristig påstand. Det er lett å si at alle kamper fremover er viktig og at den og den matchen er helt avgjørende. Folk snakker om Arsenal og Chelsea kampen i slutten av April/Mai, vel, dere har feil fokus imo. Ja, det er uhyre viktige kamper og matchballer til å sette den siste spikeren eller miste insjen, men ligaen avgjøres i mer eller mindre grad neste PL runde. Slår vi West Ham borte har vi gjort så ufattelig mye og i mine øyne vil det være et meget hardt slag i bordet. Ja, jeg tror vi vinner ligaen om vi slår Hammers. Den neste kampen derpå er hjemme mot Fulham og etter den er det bare seks matcher igjen. Kampen mot Bolton var et potensielt bananskall og jeg er sjeleglad for at vi kom oss igjennom, men West Ham kampen er akkurat det samme. Den ligger også jævlig ubeleilig plassert i terminlisten mht CL dysten bare noen dager senere. Lukter fuck up helt til påske.Jeg mener også, oppriktig talt, at det er den tøffeste kampen vi har igjen i ligaen og for meg faller mye på om vi klarer å vinne den eller ikke. Kryss av i kalenderen, den første store matchballen for året kommer på Upton. Gruer meg så innihelvette Endret 21. mars 2011 av Game Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 02. Blackburn Rovers H 10. Blackpool A 17. Liverpool H 20. Tottenham Hotspur A 24. Bolton Wanderers A Arsenals kamper den neste måneden. Banker 3-poenger hemme mot Rovers. Blacpool, Liverpool og Tottenham kan alle frarøve Arsenal poeng. Spurs kan like gjerne ta alle 3 poengene hjemme. Ikke bare vi som sliter den perioden. Verre blir det med et Chelsea-lag i form. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Bolton's Stuart Holden out for six months after Jonny Evans tackle Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Flau på Evans vegne. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Trist for Bolton og Holden at det ser ut til å få så alvorlege konsekvensar. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Som jeg sa i kamptråden, så lignet taklingen helt vilt på Materazzi sin takling på en Torino spiller i 98. Fant til og med video av taklingen. http://www.youtube.com/watch?v=rM52DeiJoNQ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jævlig synd for Holden. @Game. Jeg tror ikke hammers kampen avgjør, Arsenal og United kommer til å snuble flere ganger i oppløpet. Har ingen tro på Arsenal lenger, som forutsett choker de, så jeg tipper Chelsea på andre. Det som avgjør vår sesong er i mine øyne om Vidic kommer raskt tilbake eller ikke. Samt at Fletcher forholder seg skadet. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Huff, det er tragisk for Holden. Og etter den taklingen plasserer jeg Evans på samme "hylle" som Carragher. Forbanna idioter! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Håper nesten at Evans blir voldtatt av Danny Shittu i påsken som straff. Gutten har blitt en møkkaspiller med psyke som bare Obertan kan matche. Fyren har potensiale og er på sitt beste god nok, men jeg tror nok toget har forlatt perrongen til Jonny hva Old Trafford gjelder.. Hyrlen: Jeg tror også at vi kommer til å snuble i oppløpet, men med bare seks kamper igjen (etter West Ham og Fulham) er det kjørt for Chelsea imo. Arsenal har ikke hverken mentaliteten, ballene eller kvaliteten til å stå løpet inn, det blir bare mer og mer innlysende. West Ham er nøkkelkampen, for fucker vi opp der så slipper vi de blå innpå og gir Arsenal en grunn til å heve gjeipen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Klikket meg inn i overgangstråden til Liverpool, trodde nesten jeg hadde kommet til FM-tråden. Mangler ikke noe på fantasien der inne for å si det sånn. Ellers er det utrolig synd med Holden. Håper han kommer tilbake ganske kjapt, for det er absolutt ingen spillere som fortjener slike skader. Tragisk takling av en tragisk fyr. Hadde ikke gjort meg noe om FA ga han en lengre suspensjon enn de obligatoriske tre kampene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Selv om jeg er operert på det ene øyet, greier jeg forsatt å se hvor jævla idiotisk takling det er fra Evans. Han er en forvokst nisse som kan godt forsvinne fra OT, om han ikke skjerper sakene sine. Evans i år har framstått som en ubrukelig nisse, utenom noen få kamper der han har spilt bra. Jeg er lei meg på vegne av Holden, 6 mnd på sidelinjen gjør sitt. Endret 21. mars 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Oppdatering til banan (og andre interesserte): Så Bolton-matchen med Mrs Vidic og Henrik Thodesen ... (haha) Angående Evans v Holden. Fra Holdens twitter: Stuart HoldenJust had a sincere phone call from Jonny Evans wishing me the best in my recovery, def wasn't intentional, just unfortunate part of the game Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Mrs.Vidic er jo hun koselige dama på Fotballshop på Oslo City ^^ Alltid like koselig å kjøpe Uniteddrakt av henne Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Angående Evans v Holden. Fra Holdens twitter: Stuart HoldenJust had a sincere phone call from Jonny Evans wishing me the best in my recovery, def wasn't intentional, just unfortunate part of the game Holden imponerer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Dobbelpost. Endret 21. mars 2011 av Shurger Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Carragher ventet på Nani utenfor garderoben etter kampen. Rart at dere ikke syns han imponerer. Nani nektet å ta imot en unnskyldning tho. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Carragher ventet på Nani utenfor garderoben etter kampen. Rart at dere ikke syns han imponerer. Nani nektet å ta imot en unnskyldning tho. Slik han gjorde rett etter taklingen? Du vet, når han klaga på det gule kortet og publikum bua Nani ut. 5 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Mrs.Vidic er jo hun koselige dama på Fotballshop på Oslo City ^^ Alltid like koselig å kjøpe Uniteddrakt av henne #32-drakter? 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå