Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg husker fra denkampen er at det gikk dårlig og at jeg satt å gråt i et kvarter etter kampslutt... :(

Det jeg husker var et tog av utlendinger i fake Barca-drakter i Kr.sand sine gater. Blodfansen det vettu. Så ut som det lokale asylmottaket på utflukt.

Ja, for noen drittsekker som ikke har samme hudfarge som deg en gang.

Er det selveste SOS Rasisme vi har her? Ta deg en feit bolle, og prøv å i det minste vurdere hva du leser før du evt. skriver noe.

Helt utrolig at du klarer å antyde noe slikt. Helt fuckings utrolig.

Støtter Nightkeeper her. Hver eneste utlending (innvandrer, har en etnisk foreldre etc. osv.....pick your choice) er Barca for life og bror med Messi. Særlig etter kamper hvor United har vært med i bildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på det som urimelig å tolke innlegget ditt slik. Jeg setter det jo selvsagt på spissen, og får eventuelt beklage hvis jeg har tolket feil. Jeg mener ikke bokstavelig talt at du mener at alle medlemmer av etniske minoriteter er drittsekker. Det regner jeg med du skjønner. Men når du skriver på den måten der vil de fleste oppegående personer tolke det som underforstått at det er noe negativt ved at barcafansen du traff på er utlendinger. Det er det jeg reagerer på.

Det er forøvrig en gjenganger jeg ser både med omtale av Barca og Arsenal fans, og det er vel derfor jeg reagerer på innlegget. Fordi jeg ser det som en del av en trend. Det at disse lagene er populære blant etniske minoriteter i Norge er i seg selv en grei observasjon, som jeg ut i fra anekdotiske bevis vil tro stemmer med virkeligheten. Problemet er det implisitt (i ditt tilfelle), eller eksplisitt negative som kobles til dette. Som at det er noe galt med dette faktum i seg selv.

Endret av Geir M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har aldri vært noen av storkarene her inne, men nå har det nådd et punkt hvor det absolutt er på tide å snu. Dette her er korkje saklig eller morosamt. JaffaJaffa: Har du peiling på noe i det hele tatt? Greit at ikke alle evner å skrive dype innlegg men alt ebber jo ut i utvanna piss. Ellers Goldwing så tror jeg at din æra på forumet er over. I likhet med resten av forumet har du tapt deg det siste året. Aldri lenger kvalitetsposter om at du og night m.fl blander en shake etter en tur på gymen før kamp etc. Prinsen av United-tråden i lang tid men gullkornene kommer med lengre og lengre mellomrom. Diskusjonene med G og resten har tapt seg. Få youtube-videoer osv.

Prøvde meg på en pre-game post engang men fikk så krass kritikk fra niko at det kommer til å ta en stund før jeg prøver meg igjen. Har som sagt aldri vært noen kar til å bidra men har lenge kost meg med morgeninnlegg av archanios. Jotun hadde en periode der det var mye dritt på kort tid men ting har nådd normale høyder og en halvgammel bergenser har vel livets rett her han også. Hyrlen holder smått klasse som vanlig. Skjeldnere innlegg etter posten som verneombud. The hoff= string emil? Virka litt for høy på pæra til å være helt ny i tråden. Lite saklighet men gjør opp med humor/humørspredning. Beklager til alle som ikke føler seg tråkka på i denne posten. Poenget var at kvaliteten bør heves for at jeg og flere kommer til å sjekke innom med jevne mellomrom også i fremtiden. Hvordan får være opp til dere ekte bidragsytere på forumet. Si gjerne at det jeg er en lite konstruktiv idiot, men jeg kjenner min plass her i samfunnet.

Satser på bedre humør i morgen :)

Lenke til kommentar

Okei. Greit, du har ikke høye tanker om folk på forumet her. :p Men jeg kan hvertfall forsvare meg med at jeg ikke har vært i denne delen av forumet spesielt mange måneder, men likte dere her inne og merket at det var en passelig avslappet tone her inne uten det største seriøse pratet, noe som jeg heller tar i "virkeligheten", og derfor har jeg ikke giddet å sette igang med de store skriveriene som jeg skulle vært Uniteds platon eller profet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva faen skjer her inne nå da? Nå er eg borte i noen få timer og så begynner alle plutselig å hakke på hverandre som noen piiiittesmå kyllinger.

Gutter og jenter, vi kan da alle klare å leve sammen i harmoni.

Men det er faktisk litt morro å lese slikt, spec etter at eg nå skjønner hvordan eg skal forholde meg til brukere som til eksempel Game, vi har nå hatt en eller to runder vi også, og eg skjønner hvordan greia fungerer, og Game har også forklart det selv.

Alle havner oppi litt oppildnede diskusjoner en gang iblandt, det er hvordan du forholder deg til saken og om du klarer å sette en strek og gå videre som viser hvem som har tatt poenget med dette forumet.

Er ingen av de faste innslagene her inne, eller de som bare popper innom som eg har noenting imot, uansett hva postcount's eller plusscount's sier. Er tydelig at det er mange som sitter med STOR kunnskap til fotball her inne, Game, Latias, Jørgen, Giallo, for å nevne noen..

Eg er selv ikke i nærheten av å vite det som disse karene vet, er ikke der eg har min sterkeste side og av den grunn så kommer det kanskje ikke noen dype svært kunnskapsrike innlegg om United, PL, Serie A osv fra min side selv om eg er en gullende god United supporter og stolt av det uansett hvordan ting går.

Men som en annen sa her oppe, forumet har plass til alle og småkrangling og opphetede diskusjoner er vel nesten "gitt" når det er sånn.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan virkelig ikke forstå hva dere krangler om, virkelig.

Ja, forumet er ikke overlasset med folk som pøser og pøser på med kvalitetsinnlegg og kunnskap, men jeg tviler veldig på at det er derfor de fleste er her. Jeg feks, bruker forumet som et slags utløp for følelser og andre ting rundt fotball, rundt meg er det svært få engasjerte fotballsupportere, og da er det greit og klomme inn blant likesinnede avogtil, selv om det ikke er mye av substans som blir postet til tider(spesielt av meg) så er vi fremdeles en jævla stor gjeng som samles over samme lidenskap, og fordeom Game er stor i kjeften over nett, Niko vistnok gir kritikk for diverse innlegg og The Hoff oppfører seg som om han skulle vært bestefar til alle utenom Joutn som er elsdt og har kjøørest humor så vil jeg si at det ikke skal ha så mye å si. Vi er alle samlet her pga vi bryr oss om fotballen, for noen av oss er det sannsynligvis det eneste spesielle vi kommer til å være en del av i livet, i det minste for meg, og da er det greit og bare ha et sted man kan komme å få et utløp for ting.

Også kommer det faktisk endel kvalitet rundt forbi også, men det er grenser til hvor mye man får fram uten å gå ruindt grøten et par ganger, da vi er så mange og det fleste vi skriver er allerede sagt av noen andre, bare på en annen metode.

Personlig synes jeg ikke at vi alle skal være venner, men jeg synes det blir for dumt at folk klager på manko på kvalitet, da det alltid vil bli det over et fotballforum, og det kan ingen si svært mye imot. Banna bein på at forumet for 3-4 år siden ikke besto av svært mye bedre enn det er nå, forskjellen ligger i at nå er det langt flere brukere, og ikke alle kjenner hverandre like godt som "de gamle" gjør, så dermed blir det rart for utenforstående og forstå det folk som kjenner hvernadre skriver til hverandre avogtil.

Grenser på hvor mye kvalitet man faktisk kan få pressa inn i slike diskusjoner, da dette tross alt er en sport som baserere seg på føleleser.

Gud. Jeg er en pretensiøs kuk. God natt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

I likhet med resten av forumet har du tapt deg det siste året.

Når ble det min eller andres oppgave å underholde deg med gullkorn eller lange avhandlinger? Ikke pek fingeren på meg for at forumets kvalitet er søppel i alle fall, jeg tilpasser meg bare nivået som alle andre. :)

Edit: Siden jeg er den eneste som er våken på denne ukristelige tiden av døgnet (syk), kan jeg like godt spinne videre på posten din. Kanskje noen kan opprette en tråd med dette som tema, så kan vi diskutere (i en vennskapelig tone, jeg lover!) om det er noe vi kan gjøre for å bedre kategorien vår? Dersom så mange av oss er misfornøyde (?) med nivået på forumet er det faktisk ikke verre enn at vi kan gjøre noe med det selv. Gav et forsøk på å starte en seriøs debatt om Wenger i Highbury tråden her forleden dag og det resulterte i mange veldig interessante innlegg fra flere brukere, så kvaliteten finnes her fra før.

- Hva med å opprette enkelte tråder der spamming blir slått hardt ned på?

- Vi kan innføre forbud mot mengder av banter i kamptrådene. Det vil kanskje bli kjedelig lesning, men nivået vil heves betraktelig.

Foreslår at vi setter strek og lar videre innlegg herpå handle om Man Utd. De fleste syntes sikkert dette er jævlig uinteressant kan jeg tenke meg

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

God morgen Game, god morgen Jotun. Og ser man det, god morgen til deg og TomHel.

Som selvutnevnt konge på haugen så er det klart at det er din oppgave. Sier ikke at det er din feil, men du må dra lasset. Kan ta meg bryet å lage en tråd om emnet. Big Tone: Om kvaliteten på posten ikke var bedre før (noe de var), så var det ihvertfall som du sier en mer sammensveisa gjeng hvor jeg tror de aller aller fleste følte seg mer integrert og det var mer "morro". Har ingenting imot koseprat og slikt. Høres sikkert ut som jeg er sur og grinete, men vil bare det beste for tråden og all de fantastiske menneskene samlet her dag etter dag :)

edit: beklager om jeg gikk litt hardt ut mot deg Jaffa, du er sikkert en grei kar irl.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...