Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Barca var ikke i nærheten av å rundspille oss. Vi var godt med. 2-0 målet kom fordi vi ble mere og mere offensive for å få utligning.

For noe tull, etter 1-0 målet handlet det kun om Barcelona og United var ikke innom 16-meteren dems engang.

2-0 kom som et resultat av at United var helt svimle og totalt utspilt av Barcelonas pasningsspill. Helt alvorlig, noe er galt når du lar en spiller på 160, riktig nok Messi, men allikavel få heade ballen fritt i mål helt umarkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller ha ti som har noe å bringe til bordet, enn hundre som ikke har noe annet enn "morsomme" innlegg.

G var i lang tid blant de som delte mest kunnskap, og som bidro til saklig diskusjon. Vi fikk, dessverre, etter plussene ble innført mange flere brukere som var mer opptatt av å samle plusser enn å diskutere fotball. Det er plass til alle her på forumet, men det kan være greit å vise respekt til de som faktisk har noe annet enn "morsomhetene" å bringe med seg også.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det eneste jeg husker fra denkampen er at det gikk dårlig og at jeg satt å gråt i et kvarter etter kampslutt... :(

Det jeg husker var et tog av utlendinger i fake Barca-drakter i Kr.sand sine gater. Blodfansen det vettu. Så ut som det lokale asylmottaket på utflukt.

Endret av NightKeeper
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det eneste jeg husker fra denkampen er at det gikk dårlig og at jeg satt å gråt i et kvarter etter kampslutt... :(

Det jeg husker var et tog av utlendinger i fake Barca-drakter i Kr.sand sine gater. Blodfansen det vettu. Så ut som det det lokale asylmottaket på utflukt.

Hahah :rofl:

Det er egentlig "synd" at United har så mange fans, borsett fra de økonomiske fordelene ved det. Men vi som faktisk er skikkelige fans blir ikke alltid tatt seriøst når vi sier at vi "heier på United", Jeg er pokker så lei av å bli kalt "Medgangs-supporter", til tross for alle de Facebookstatusene, kranglene og diskusjonene jeg har hatt i de "tunge" tidene.

Så det er jeg som er klovnen her inne, neppe. Den ligger fortsatt hos gamlemann J.

:!: Du er en parodi på deg selv. God selvironi hvertfall.

Gamlemann J... Otun?

Endret av Medlem-205774
Lenke til kommentar

Det jeg husker var et tog av utlendinger i fake Barca-drakter i Kr.sand sine gater. Blodfansen det vettu. Så ut som det lokale asylmottaket på utflukt.

Ja, for noen drittsekker som ikke har samme hudfarge som deg en gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...