Saitek1236456 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Barca var ikke i nærheten av å rundspille oss. Vi var godt med. 2-0 målet kom fordi vi ble mere og mere offensive for å få utligning. For noe tull, etter 1-0 målet handlet det kun om Barcelona og United var ikke innom 16-meteren dems engang. 2-0 kom som et resultat av at United var helt svimle og totalt utspilt av Barcelonas pasningsspill. Helt alvorlig, noe er galt når du lar en spiller på 160, riktig nok Messi, men allikavel få heade ballen fritt i mål helt umarkert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg tror jeg aldri får sett Saitek skrive noe positivt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Giallorossi Skrevet 18. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2011 Var ikke du Man Utd "supporter" for bare et år siden? Litt av en karakter dette her! Jeg fant ut, etter flere år på dette forumet, at det var nøye å skille mellom en supporter og en sympatisør. At du, for ente gang, minner meg på det viser bare at den korrektheten du kritiserer meg for også innbefatter deg selv. Måten jeg formulerer meg på i den respektive tråden (Alexis Sanhez fantråd) gjør det så innlysende at jeg spøker at man skal ha tykke tangerudbakken-antenner for å ikke plukke opp signalet. Selvsagt skjønte jeg at trådens utgangspunkt ikke var av seriøs art, men den inneholdt et snev av seriøsitet utover. Og derfor kritiserte jeg deg og ditt (Manglende) syn. Dine mot-kommentarer er så useriøse og drømmende at en bare kan riste på hodet. Du må gjerne lete i innleggene mine å se om du finner noen eksempler på at jeg tok feil. Det er ikke helt min greie. For all del, du skal få lov til å lete timesvis gjennom alle innleggene mine etter feil og mangler, du finner sikkert en og annen, men når en kommenterer så løst og så få spillere så er man omtrent dømt til ikke ta feil. Et punkt som for øvrig virker veldig viktig for din egen del. Det holder ikke bare med all den oppmerksomheten du får og søker. Ro ro ro din båt, nananananana. Å lese innleggene dine er som å se en episode av flyhavarikommisjonen. Gøy å se noe falle fra himmelen (ikke at du noen gang har vært spesiet høyt oppe i min bok) for å så smelle i bakken. Dette er deg i et nøtteskall, istedenfor å kommentere sak så går du heller over på person med dine oppbrukte metaforer. Og da har jeg vel kommentert nok av dine hersketeknikker. Ambisjon = nådd. Ambisjonsnivået er forbløffende høyt, dette er det du jobbet i timesvis for å få igjennom? Gratulerer. Les rundt på forumet buddy, det meste som skrives her er bare vås, har du ikke lagt merke til såpass? Det har vel gått meg hus forbi det også? For du har vel allerede konkludert med det? Tanken har slått meg. Om du mener det jeg skriver er tull, så MÅ du ikke svare vet du. Jeg svarer deg ytterst sjeldent også ettersom min aktivitet har dalt betraktelig. Jeg har uansett bidratt med langt mer på denne nettsiden enn det du har. Slående. Litt av et argument. Hva har nå så fantastiske deg bidratt med? Rølpete humor og en egen selvbiografi? Anbefaler at leser over innleggene mine for å lære deg hvordan man effektivt anvender hersketeknikk. Jeg trenger ikke bruke noe som helst annet kunnskap for å få frem min mening og mitt budskap. Imotsetning til deg har jeg ingenting å skjule eller undergrave. Spiller heller ingen rolle om du følger Serie A hvert nanosekund døgnet rundt, for de fleste av talentvurderingene dine på dette forumet har vært crap. Hvilke vurderinger? Vurderingen rundt Balo og Alexis? Alexis har jeg tidligere kommentert og sagt meg enig med deg (Før jeg så kritiserte din inhabile tilstand iforhold til å følge Alexis og hans gang i Udine). Balo? Til opplysning så er han fortsatt et talent. Tiden vil vise. Godt du ikke er beskjeden! Selvsagt er jeg ikke det, det oser jo tross alt Sciusciare av meg. Du fikk i det minste noen plusser, du får ha en god helg og kose deg med dem! Det er alt du sitter igjen med Det får så være. Plussene skal jeg i aller høyeste grad feire, disse er verdifulle for min integritet, kanskje på lik linje med dine tusenvis? 17 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor i helvete henger du her inne? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Fordi en skrev mitt navn i negativ forstand. Og jeg henger ikke her, jeg er bare innom for en liten titt. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Im going to grab some popcorn. Just hang on. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Hoff Skrevet 18. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor i helvete henger du her inne? Giall. har langt fartstid i tråden og har, tro det eller ei, bidratt med mye kvalitet. Hvorfor i faen henger egentlig du her? 13 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Vel, det sier seg selv. Men når en Roma-Fan kommer inn her og hopper i trynet på Game (selvom jeg ikke skjønner helt hva som skjedde) Så virket det jæla unødvendig å komme inn her "bare" for å bråke. Endret 18. mars 2011 av Medlem-205774 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg vil heller ha ti som har noe å bringe til bordet, enn hundre som ikke har noe annet enn "morsomme" innlegg. G var i lang tid blant de som delte mest kunnskap, og som bidro til saklig diskusjon. Vi fikk, dessverre, etter plussene ble innført mange flere brukere som var mer opptatt av å samle plusser enn å diskutere fotball. Det er plass til alle her på forumet, men det kan være greit å vise respekt til de som faktisk har noe annet enn "morsomhetene" å bringe med seg også. 2 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Så det er jeg som er klovnen her inne, neppe. Den ligger fortsatt hos gamlemann J. Men jeg er forresten helt enig i at det er for mye goldigging her inne, (uten å nevne navn) Og jeg kan godt kjerpe meg om vi vil a en mer seriøs tone? 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg kommer ikke til å føre en seriøs tone, det gjør jeg irl. Men, her er det plass til alle Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Det eneste jeg husker fra denkampen er at det gikk dårlig og at jeg satt å gråt i et kvarter etter kampslutt... Det jeg husker var et tog av utlendinger i fake Barca-drakter i Kr.sand sine gater. Blodfansen det vettu. Så ut som det lokale asylmottaket på utflukt. Endret 18. mars 2011 av NightKeeper 4 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg husker en forjævlig lang feed på facebook. Voldtatt av fjortisser som skulle fortelle hvor glade de var i Barca. Hat. Blant annet pga dette hater jeg Barca. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Så det er jeg som er klovnen her inne, neppe. Den ligger fortsatt hos gamlemann J. :!: Du er en parodi på deg selv. God selvironi hvertfall. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Det eneste jeg husker fra denkampen er at det gikk dårlig og at jeg satt å gråt i et kvarter etter kampslutt... Det jeg husker var et tog av utlendinger i fake Barca-drakter i Kr.sand sine gater. Blodfansen det vettu. Så ut som det det lokale asylmottaket på utflukt. Hahah Det er egentlig "synd" at United har så mange fans, borsett fra de økonomiske fordelene ved det. Men vi som faktisk er skikkelige fans blir ikke alltid tatt seriøst når vi sier at vi "heier på United", Jeg er pokker så lei av å bli kalt "Medgangs-supporter", til tross for alle de Facebookstatusene, kranglene og diskusjonene jeg har hatt i de "tunge" tidene. Så det er jeg som er klovnen her inne, neppe. Den ligger fortsatt hos gamlemann J. :!: Du er en parodi på deg selv. God selvironi hvertfall. Gamlemann J... Otun? Endret 18. mars 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Im going to grab some popcorn. Just hang on. Det får nok la vente på seg. Nå setter jeg meg i godstolen og slår av noen dokumentarer av Falcone og gutta. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det eneste jeg husker fra denkampen er at det gikk dårlig og at jeg satt å gråt i et kvarter etter kampslutt... Det jeg husker var et tog av utlendinger i fake Barca-drakter i Kr.sand sine gater. Blodfansen det vettu. Så ut som det lokale asylmottaket på utflukt. Ja, for noen drittsekker som ikke har samme hudfarge som deg en gang. 4 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg husker en forjævlig lang feed på facebook. Voldtatt av fjortisser som skulle fortelle hvor glade de var i Barca. Hat. Blant annet pga dette hater jeg Barca. Etter CL-Finalen dette? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Riktig. Aldri vært borti noe lignende. Fæle greier. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå