Latias Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Chesea har ikke møtt oss i CL før Kilde? Tror ikke på deg. http://www.youtube.com/watch?v=lRUNJhY4BvY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LzxTIPc6aCw Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg vet Luna. Men det er viktig at vi vedlikeholder et miljø der brukere som kloffsk, smågal og danielzu føler seg hjemme. Derfor lar jeg feilene stå! Latias: Over to legg da vet du kjekken. En finale er en helt annen historie. Om det hadde vært èn kamp vi skulle spilt og ikke to, ville jeg defo ikke likt å møtt CFC igjen. Endret 18. mars 2011 av Game Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg vet Luna. Men det er viktig at vi vedlikeholder et miljø der brukere som kloffsk, smågal og danielzu føler seg hjemme. Derfor lar jeg feilene stå! Du glemte Saitek2345678987654367865434567 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hargreaves sitt straffe var drittfint, jeg satt her og var skikkelig nervøs jeg når jeg så den nettop. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Latias: Over to legg da vet du kjekken. En finale er en helt annen historie. Om det hadde vært èn kamp vi skulle spilt og ikke to, ville jeg defo ikke likt å møtt CFC igjen. Jau, skjønner. Er ikke mange som tar oss over to kamper. Kynisk og safe spill borte, før vi kjører over lag på eget gress. Vi hadde vært videre i fjor om f.eks. Evra ikke hadde klønet det til på overtid i Munchen eller om Rafael hadde holdt hodet kaldt i returkampen. Om vi har få/ingen skader og får en rettferdig dommer, tror jeg vi tar knekken på Sjelløs FC over to kamper. Vi har en suveren bortestatistikk i CL, mens ingen har slått oss på drømmenes teater på ett år nå. Lenke til kommentar
Populært innlegg Giallorossi Skrevet 18. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2011 Niscemuninne! Først og fremst, det var ved en tilfeldighet at jeg leste dette, denne tråden interesserer meg like lite som Serie A og Italia interesserer deg. Det som skiller oss to er tolmodigheten. En ung sinnsforvirra 'Italiener' slår ikke til på første slag ute i det store farvann. Når itilegg overgangstidspunktet og skader har holdt han tilbake så bedrer ikke det utgangspunktet. Nå har jeg ikke sett så altfor mange Premier League kamper dette året, så spillemessig kan jeg ikke uttale meg i noen særlig grad. Men statistikken har han ihvertfall på sin side, utifra den er han ingen flopp. På 775 minutter har han skåret 6 mål, det er i aller høyeste grad godkjent. Tolmodigheten min vil vise om jeg hadde rett. Rett i om han er en av verdens største talenter, om det talentet vil få utspring i City eller i de hjemlige traktene har jeg ikke uttalt meg noe om. Balo er like komplett og enda en erfaring rikere; Tiden har han foran seg. Du fikk fyrt meg opp i den forstand at jeg anså deg som en seriøs bruker. Det har jeg i senere tid fått et annet forhold til. Disse påtatte diskusjonene du drar frem og deltar i, det er ikke meg, jeg er overhode ikke en leketøysdukke som selger meg for en slikk og ingenting. At du enda ikke har innsett at jeg ikke har tatt feil i min bedømmelse av Alexis, det sier litt mer om deg og ditt hodet, enn meg. Når du skal kartlegge og angripe en bruker må det være med sko på beina. De labbetussene du går rundt i holder ikke. Først og fremst må du se hva jeg har skrevet og når. For alt det jeg har skrevet er fortsatt sant, selv den dag i dag. Og imotsetning til deg så har jeg sett Alexis for mine egne øyer, flere ganger, og følger Serie A med argusøyne vær eneste dag, vær eneste time, vært eneste minutt. Pretensiøs? Jeg lever i realitetens verden, en verden som mildt sagt ikke er så begeistret for Italia. Det er jeg fult inneforstått med, jeg vet styrkene til Italia, men jeg vet også svakhetene. Den lange listen trenger jeg ikke å liste opp, til det er din interesse og forakte for liten. Selv jeg har mine begrensninger, men Italia har åpnet seg for meg og jeg har åpnet meg for den, det er gjensidig kjærlighet. Akkurat det trenger jeg ikke å få bekreftet gjennom fotballens lukkede dører av deg, Italia er min spesialitet, min eneste og min største. 14 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Uhm, hvem var den til egentlig? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Tror den var til Game. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Åååja, det var da voldsomt ja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det jeg sier, foten til Brown er eminent til forsvarer å være 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Først og fremst, det var ved en tilfeldighet at jeg leste dette, denne tråden interesserer meg like lite som Serie A og Italia interesserer deg. Var ikke du Man Utd "supporter" for bare et år siden? Litt av en karakter dette her! Det som skiller oss to er tolmodigheten. En ung sinnsforvirra 'Italiener' slår ikke til på første slag ute i det store farvann. Når itilegg overgangstidspunktet og skader har holdt han tilbake så bedrer ikke det utgangspunktet. Kjære deg, les tråden igjen. Du er så selvhøytidelig at det er absurd, så ja, det var en nytelse og la deg steke i ditt eget fett. Mot slutten trodde jeg faktisk at du tullet selv, men det gjorde du åpenbart ikke. Måten jeg formulerer meg på i den respektive tråden (Alexis Sanhez fantråd) gjør det så innlysende at jeg spøker at man skal ha tykke tangerudbakken-antenner for å ikke plukke opp signalet. Men det gikk deg hus forbi det er så ufattelig viktig for deg å ha "rett" - noe jeg selvsagt har spilt på for egen underholdning. At det ikke er din type "humor" (i mangel på en mer fortellende beskrivelse) er greit nok. Tålmodigheten min er det ingenting i veien med, men jeg spotter en flopp når jeg ser en. Du må gjerne lete i innleggene mine å se om du finner noen eksempler på at jeg tok feil. om det talentet vil få utspring i City eller i de hjemlige traktene har jeg ikke uttalt meg noe om. Balo er like komplett og enda en erfaring rikere; Tiden har han foran seg. Ro ro ro din båt, nananananana. Å lese innleggene dine er som å se en episode av flyhavarikommisjonen. Gøy å se noe falle fra himmelen (ikke at du noen gang har vært spesiet høyt oppe i min bok) for å så smelle i bakken. Du fikk fyrt meg opp i den forstand at jeg anså deg som en seriøs bruker. Det har jeg i senere tid fått et annet forhold til. Disse påtatte diskusjonene du drar frem og deltar i, det er ikke meg, jeg er overhode ikke en leketøysdukke som selger meg for en slikk og ingenting. Ambisjon = nådd. Som "selger meg for en slikk og ingenting" ? Hva slags rekesmørbrød er det du har satt i vrangstrupen i dag? Les rundt på forumet buddy, det meste som skrives her er bare vås, har du ikke lagt merke til såpass? Når du lærer deg å skille mellom en seriøs og useriøs debatt (tonefall) så kanskje det blir lettere å selektere det du ønsker å debattere videre. Om du mener det jeg skriver er tull, så MÅ du ikke svare vet du. Jeg har uansett bidratt med langt mer på denne nettsiden enn det du har. At du enda ikke har innsett at jeg ikke har tatt feil i min bedømmelse av Alexis, det sier litt mer om deg og ditt hodet, enn meg. Når du skal kartlegge og angripe en bruker må det være med sko på beina. De labbetussene du går rundt i holder ikke. Først og fremst må du se hva jeg har skrevet og når. For alt det jeg har skrevet er fortsatt sant, selv den dag i dag. Og imotsetning til deg så har jeg sett Alexis for mine egne øyer, flere ganger, og følger Serie A med argusøyne vær eneste dag, vær eneste time, vært eneste minutt. Mitt hodet? Anbefaler at leser over innleggene mine for å lære deg hvordan man effektivt anvender hersketeknikk. Når du prøver for hardt, type en halv dag med ranting i word, ser det bare veldig anstrengt og dumt ut. Spiller heller ingen rolle om du følger Serie A hvert nanosekund døgnet rundt, for de fleste av talentvurderingene dine på dette forumet har vært crap. Jeg har forøvrig aldri betvilt din kunnskap om og interesse for Serie A, men det er en annen "diskusjon." Det at du ser mer italiensk fotball enn meg, gir deg ikke bedre evner til å vurdere talent. Det gir deg derimot en større database og et bedre grunnlag, men so what. Jeg har sett det jeg trenger og det holder. Pretensiøs? Jeg lever i realitetens verden, en verden som mildt sagt ikke er så begeistret for Italia. Det er jeg fult inneforstått med, jeg vet styrkene til Italia, men jeg vet også svakhetene. Den lange listen trenger jeg ikke å liste opp, til det er din interesse og forakte for liten. Haha, for en suppe. Masse ord, ingen betydning. Selv jeg har mine begrensninger, men Italia har åpnet seg for meg og jeg har åpnet meg for den, det er gjensidig kjærlighet. Akkurat det trenger jeg ikke å få bekreftet gjennom fotballens lukkede dører av deg, Italia er min spesialitet, min eneste og min største. "Selv jeg har mine begrensninger" - Godt du ikke er beskjeden! Kunne gjort som deg, brukt en hel uke på å analysere litt uskyldig moro for å så liste opp en helt usammenhengende, usaklig og tøvete post spekket med ord du ikke helt skjønner betydningen av, bare for å fremstå som litt smartere enn du egentlig er. Du fikk i det minste noen plusser, du får ha en god helg og kose deg med dem! Det er alt du sitter igjen med Edit: Ang BrownvsRooney. Greit at de ikke bruker passende skotøy og går i olabukse, men fyfanden for en latterlig ballkontroll. Ser jo ut som meg på løkka. Hit n' miss. Endret 18. mars 2011 av Game 18 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det jeg sier, foten til Brown er eminent til forsvarer å være Haha, fantastisk Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Synes ikke det var voldsomt å skryte av verken for Rooney eller Brown. Likte når Brown skrudde den inn to ganger fra hjørnespark. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Barca var ikke i nærheten av å rundspille oss. Vi var godt med. 2-0 målet kom fordi vi ble mere og mere offensive for å få utligning. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Dere kan ikke ta det denne Saitek1231826317628371236812838163-fyren sier seriøst, virker som han kun er ute etter å bli den "nye" pessimisten her på forumet. Er rimelig sikker på at et det en abu som koser seg Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Barca var ikke i nærheten av å rundspille oss. Vi var godt med. Helt uenig. Vi kom aldri til noen farligheter. Barca hadde flere store sjanser. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det eneste jeg husker fra denkampen er at det gikk dårlig og at jeg satt å gråt i et kvarter etter kampslutt... 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Husker vel at jeg etterhvert begynte å gi like mye faen som spillerne på banen. Selv med kun ett mål bak var det null interesse for å angripe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå