Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener å huske at United aldri var i nærheten i den kampen. Dere var med de første 10. Etter det var det jo kun Barcelona.

Har sett stats fra den kampen som sier at du har feil. Det var vel egentlig først og fremst en dårlig kamp fra begge lagene. Få sjanser.

Mener at etter 40 spilte minutter hadde Barca 2 flere pasninger enn United.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Barcelona/Manchester United

Goals: 2/0

Total shots: 11/12

On target: 8/2

Possession: 51% / 49%

Corner kicks: 4/7

Fouls committed: 7/10

Offsides: 2/5

Yellow cards: 1/3

Red cards: 0/0

Fulham har rundspilt oss i større grad enn Barcelona.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Rundspillt? Hva prater du om Saitek?

Greit nok at Barca var bedre enn United den kvelden, men jeg kan med hånd på hjertet si at jeg har sett andre lag rundspille United mer enn det Barca gjorde i 09.

De første 10 minuttene var United det ledende laget og hadde noen småsjanser, bla. et godt frispark forsøk fra Ronaldo. Så kontret Barcelona, 1-0 Eto'o. Etter det knakk United spillerene fullstendig sammen og Barcelona kunne bare begynne komfortabelt med sitt kjedelige fram-og-tilbake spill.

Og etter en god stund ute i andre omgangen punkterte Messi (helt umarkert!?) kampen ved å heade ballen enkelt i mål.

Den eneste spilleren som faktisk viste noe innsats som jeg kan huske må vel ha vært Rooney, han var den eneste som faktisk prøvde å få tak i ballen, men det hjalp jo ikke når du har uinspirerte og slappe spillere på midten som Carrick og Anderson. At de ikke gadd å gjøre noe når de spiller i en CL finale er helt utrolig.

Savnet av Hargreaves og Fletcher var stor i den kampen, da hadde vi fått spillere som faktisk hadde gjort en innsats i kampen og ikke bare stått og glodd.

Lenke til kommentar

Reagerer også på at blondie skal spille SEKS kamper mot oss i en og samme sesong. Tipper et par utvisninger på Vida. :p

He's half a girl, he's half a boy,

Torres, Torres.

He looks just like a transvestite,

Torres, Torres.

He wears a frock, he loves the cock,

He sells his arse on Albert Dock,

Fer-nan-do Torres, Carraghers bit on the side...

Endret av Medlem-205774
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at United aldri var i nærheten i den kampen. Dere var med de første 10. Etter det var det jo kun Barcelona.

Er dette virkelig representativt for hva en Liverpool supporter husker av en United kamp? Forklarer en del.

Det du i praksis beviser her er at United rundspilte Barca de første 10 (15) og så jevnet det seg ut.

Lenke til kommentar

Spilte Gibson?

Laget

Edwin VAN DER SAR

John O'SHEA

Rio FERDINAND

Nemanja VIDIC

Patrice EVRA

Ji-sung PARK - Dimitar BERBATOV (66)

ANDERSON - Carlos TEVEZ (46)

Michael CARRICK

Ryan GIGGS - Paul SCHOLES (75)

Wayne ROONEY

Cristiano RONALDO

Ubenyttede innbyttere

Tomasz KUSZCZAK

Rafael da SILVA

Jonny EVANS

NANI

Lenke til kommentar

Dere kan ikke ta det denne Saitek1231826317628371236812838163-fyren sier seriøst, virker som han kun er ute etter å bli den "nye" pessimisten her på forumet.

Trekningen er helt grei, jeg er sjeleglad vi slapp Barca så tidlig. Dog litt synd at vi møter et engelsk lag allerede nå, og spesielt Chelsea som begynner å finne tilbake til formen. Litt overrasket over at så mange her er pessimistiske, for vi slapp både Barcelona og Real Madrid (imo de to tøffeste motstanderne som er igjen) før en eventuell finale.

Kvartetten Nani-Berba(Chicha)-Rooney-Valencia er i stand til å knuse enhver forsvarsfirer i verden. Det er helt vanvittig hvor mye optimisme Valencia har gitt meg, han virker enormt spillesugen, og jeg tror han kommer til å voldta det meste av venstrebacker ut sesongen.

Lenke til kommentar

Deilig trekkning. 0-0 på brua. 2-0 hjemme. Chesea har ikke møtt oss i CL før og United anno 09-11 er fotballhistoriens mest kyniske lag i EC. Utd i Europa er av en eller annen grunn et helt annet lag enn i PL. Må ligge noe psykologisk i det.

Har en god følelse. Vi spiller nesten alltid bra på brua (jeg vet at vi har tapt der de siste årene, men som oftest har vi faktisk vært det bedre hold. Flaksen må snu før eller siden) og hjemme er vi uovervinnelig.

Edit: Skriver som en dyslektisk fitteleppe om dagen, bare å beklage.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...