Maynard James Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg mener å huske at United aldri var i nærheten i den kampen. Dere var med de første 10. Etter det var det jo kun Barcelona. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg mener å huske at United aldri var i nærheten i den kampen. Dere var med de første 10. Etter det var det jo kun Barcelona. Har sett stats fra den kampen som sier at du har feil. Det var vel egentlig først og fremst en dårlig kamp fra begge lagene. Få sjanser. Mener at etter 40 spilte minutter hadde Barca 2 flere pasninger enn United. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Barcelona/Manchester United Goals: 2/0 Total shots: 11/12 On target: 8/2 Possession: 51% / 49% Corner kicks: 4/7 Fouls committed: 7/10 Offsides: 2/5 Yellow cards: 1/3 Red cards: 0/0 Fulham har rundspilt oss i større grad enn Barcelona. Endret 18. mars 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Okeiveldiggreitåfålittstatistikkpåakurattdetderder. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Rundspillt? Hva prater du om Saitek? Greit nok at Barca var bedre enn United den kvelden, men jeg kan med hånd på hjertet si at jeg har sett andre lag rundspille United mer enn det Barca gjorde i 09. De første 10 minuttene var United det ledende laget og hadde noen småsjanser, bla. et godt frispark forsøk fra Ronaldo. Så kontret Barcelona, 1-0 Eto'o. Etter det knakk United spillerene fullstendig sammen og Barcelona kunne bare begynne komfortabelt med sitt kjedelige fram-og-tilbake spill. Og etter en god stund ute i andre omgangen punkterte Messi (helt umarkert!?) kampen ved å heade ballen enkelt i mål. Den eneste spilleren som faktisk viste noe innsats som jeg kan huske må vel ha vært Rooney, han var den eneste som faktisk prøvde å få tak i ballen, men det hjalp jo ikke når du har uinspirerte og slappe spillere på midten som Carrick og Anderson. At de ikke gadd å gjøre noe når de spiller i en CL finale er helt utrolig. Savnet av Hargreaves og Fletcher var stor i den kampen, da hadde vi fått spillere som faktisk hadde gjort en innsats i kampen og ikke bare stått og glodd. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Heftig. Barca laget 71 frispark, United 0. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Reagerer også på at blondie skal spille SEKS kamper mot oss i en og samme sesong. Tipper et par utvisninger på Vida. He's half a girl, he's half a boy, Torres, Torres. He looks just like a transvestite, Torres, Torres. He wears a frock, he loves the cock, He sells his arse on Albert Dock, Fer-nan-do Torres, Carraghers bit on the side... Endret 18. mars 2011 av Medlem-205774 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Statistikk fikset. Barcelona hadde flere sjanser enn oss, men vi var med hele veien. Det var ingen imponerende dag fra noen av lagene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nå var det ikke morro å lese lenger Anyway, 12 skudd og bare 2!?! på mål. Wow... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg mener å huske at United aldri var i nærheten i den kampen. Dere var med de første 10. Etter det var det jo kun Barcelona. Er dette virkelig representativt for hva en Liverpool supporter husker av en United kamp? Forklarer en del. Det du i praksis beviser her er at United rundspilte Barca de første 10 (15) og så jevnet det seg ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Spilte Gibson? Laget Edwin VAN DER SAR John O'SHEA Rio FERDINAND Nemanja VIDIC Patrice EVRA Ji-sung PARK - Dimitar BERBATOV (66) ANDERSON - Carlos TEVEZ (46) Michael CARRICK Ryan GIGGS - Paul SCHOLES (75) Wayne ROONEY Cristiano RONALDO Ubenyttede innbyttere Tomasz KUSZCZAK Rafael da SILVA Jonny EVANS NANI Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Du forstod ikke morsomheten? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Du forstod ikke morsomheten? Du forstod ikke morsomheten med mitt innlegg? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Dere kan ikke ta det denne Saitek1231826317628371236812838163-fyren sier seriøst, virker som han kun er ute etter å bli den "nye" pessimisten her på forumet. Trekningen er helt grei, jeg er sjeleglad vi slapp Barca så tidlig. Dog litt synd at vi møter et engelsk lag allerede nå, og spesielt Chelsea som begynner å finne tilbake til formen. Litt overrasket over at så mange her er pessimistiske, for vi slapp både Barcelona og Real Madrid (imo de to tøffeste motstanderne som er igjen) før en eventuell finale. Kvartetten Nani-Berba(Chicha)-Rooney-Valencia er i stand til å knuse enhver forsvarsfirer i verden. Det er helt vanvittig hvor mye optimisme Valencia har gitt meg, han virker enormt spillesugen, og jeg tror han kommer til å voldta det meste av venstrebacker ut sesongen. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Du forstod ikke morsomheten? Du forstod ikke morsomheten med mitt innlegg? Men din morsomhet var ikke morsom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Du forstod ikke morsomheten? Du forstod ikke morsomheten med mitt innlegg? Men din morsomhet var ikke morsom. Det er jo ikke rart, du tog an ikke. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Deilig trekkning. 0-0 på brua. 2-0 hjemme. Chesea har ikke møtt oss i CL før og United anno 09-11 er fotballhistoriens mest kyniske lag i EC. Utd i Europa er av en eller annen grunn et helt annet lag enn i PL. Må ligge noe psykologisk i det. Har en god følelse. Vi spiller nesten alltid bra på brua (jeg vet at vi har tapt der de siste årene, men som oftest har vi faktisk vært det bedre hold. Flaksen må snu før eller siden) og hjemme er vi uovervinnelig. Edit: Skriver som en dyslektisk fitteleppe om dagen, bare å beklage. Endret 18. mars 2011 av Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Dere kan ikke ta det denne Saitek123-fyren sier seriøst Det er da INGEN som tar han seriøst? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Og enda er det fler feil selv etter editingen Men syns du er flink uansett selv om du skriver som en...tulling ... Dere kan ikke ta det denne Saitek123-fyren sier seriøst Det er da INGEN som tar han seriøst? Jo, Saitek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå