Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dette kommer til å bli en ganske så gjevn kamp. Trur ikke vi kan forvente samme motstand som vi fikk i april. Trur Roma er veldig hevnlysten og kommer til å gå hardt ut. Håper vi har de fleste friske og raske til denne kampen.

Forventer hard motstand.

Tipper 1-0 seier som vanelig :D

9617617[/snapback]

Jeg tipper på 7-1 seier som vanlig..

Sånn dødsseriøst mann :ermm:

Lenke til kommentar

Blir vel en 1-0 ellerno, man vet aldri med United i Europa, plutselig kan de finne på å vinne 7-1 f.eks...

Håper så JÆVLI på dette laget:

Kus

Brown (O'Shea) - Rio - Vida (Pique) - Evra

-----------------Hargreaves-------------------

-----------Scholes -----------Carrick---------

-----Ronaldo -------Tevez-------Rooney----

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Tror dette kommer til å bli en ganske så gjevn kamp. Trur ikke vi kan forvente samme motstand som vi fikk i april. Trur Roma er veldig hevnlysten og kommer til å gå hardt ut. Håper vi har de fleste friske og raske til denne kampen.

Forventer hard motstand.

9617617[/snapback]

9619921[/snapback]

Jeg tipper det sammme og jeg er seriøs å :)

Lenke til kommentar

Lagoppstillinger:

United: Kuszczak - O'Shea, Vidic, Ferdinand, Evra - Ronaldo, Carrick, Scholes, Nani - Rooney og Saha.

Innbyttere: Heaton, Anderson, Giggs, Pique, Simpson, Tevez og Eagles.

Roma: Curci - Cicinho, Mexes, Juan, Tonetto - Giuly, De Rossi, Perrotta, Aquilani, Mancini - Totti

Innbyttere: Julio Sergio, Pizarro, Vucinic, Antunes, Esposito, Barusso og Brihgi.

Dommer: Manuel Gonzales, Spania

Kilde:www.united.no

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Forventer hard motstand.

9617617[/snapback]

9619921[/snapback]

hyggelig for deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

HAH, det var det jeg sa! Rio som kaptein. Det var ingen United-fans som var enige med meg.

Edit: Ser dere har byttet ut lynraskt angrep med tosifret antall krosspasninger. Heldigvis (for dere) er forsvaret deres pottetett.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
HAH, det var det jeg sa! Rio som kaptein. Det var ingen United-fans som var enige med meg.

Edit: Ser dere har byttet ut lynraskt angrep med tosifret antall krosspasninger. Heldigvis (for dere) er forsvaret deres pottetett.

9621647[/snapback]

Men sånne som deg har jo påstått at Giggs/Scholes osv har vert ferdig i over 5 år nå, Og at Manchester United sin stirhetstid er over i 10 år.

Dere begynner å miste litt pålitelighet etterhvert. Skal jo ikke mere til enn noen kamper uten topp spill. Selv om vi vinner.

Lenke til kommentar

Du har dessverre og heldigvis helt rett i begge påstandene. Angrepsspillet har vært begredelig i år, mens forsvarsspillet har vært meget bra.

Lenke til kommentar

Nani spiller bra? Ute på jordet?

Han gjør pasningsfeil hver bidige gang jo, jeg har nesten kun fulgt med han gjennom kampen og må si at jeg er utrolig skuffet over han.

Kommer på et par fine raid, that's it.

TA UT NANI, SETT INN PÅ GIGGS SOM HAR RUTINE ELLER SETT PÅ TEVEZ.

EDIT: Faen til han jævla Nani, må nok si at det kommer til å være et bomkjøp ellers får han faen meg vise seg snarest. Nå er jeg forbanna.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Nani spiller bra? Ute på jordet?

Han gjør pasningsfeil hver bidige gang jo, jeg har nesten kun fulgt med han gjennom kampen og må si at jeg er utrolig skuffet over han.

Kommer på et par fine raid, that's it.

TA UT NANI, SETT INN PÅ GIGGS SOM HAR RUTINE ELLER SETT PÅ TEVEZ.

9622366[/snapback]

Ja, enig, ta ut spillern som har vært veldig positiv denne kampen og sett inn en spiller som er helt ute av form og gjør enda flere feilpasninger.

Lenke til kommentar

positiv i kampen? :!:

Sittet og fulgt med han i 64 minutter, dribler seg fast, slår feilpasninger og gjør feil som gjør at Roma får kontring. Er det bedre at en som kan ødelegge og lage en kontring det blir scoring på?

Nå skrev jeg også at han kunne sette på Tevez da, vis du ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...