Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Da blir vi vel bortdømt igjen.

En eller annen gang må det snu. Det skal ikke være mulig fire ganger på rad. Men jeg hadde ikke blitt overrasket.

Dette var den nest vanskeligste motstanderen vi kunne få, så jeg synes trekningen var litt kjip. Det er også litt kjedelig å møte engelske lag i CL. Man mister litt av det kontinentale og "eksotiske" ved turneringen.

Lenke til kommentar

08.08.10 Chelsea 1-3 Man Utd

01.03.11 Chelsea 2-1 Man Utd

06.04.11 Chelsea - Man Utd

13.04.11 Man Utd - Chelsea

07.05.11 Man Utd - Chelsea

Herlighet. Blir litt av noen kamper. Reagerer også på at blondie skal spille SEKS kamper mot oss i en og samme sesong. Tipper et par utvisninger på Vida. :p

Lenke til kommentar

Dette kan faktisk bli en realitet for dere:

02Apr West Ham Borte

06Apr Chelsea Borte

09Apr Fullham Hjemme

12Apr Chelsea Hjemme

16Apr Manchester City Wembley

23Apr Everton Hjemme

26Apr Inter/Schalke Borte

01Mai Arsenal Borte

04Mai Inter/Schalke Hjemme

07Mai Chelsea Hjemme

Lenke til kommentar

Dette kan faktisk bli en realitet for dere:

02Apr West Ham Borte

06Apr Chelsea Borte

09Apr Fullham Hjemme

12Apr Chelsea Hjemme

16Apr Manchester City Wembley

23Apr Everton Hjemme

26Apr Inter/Schalke Borte

01Mai Arsenal Borte

04Mai Inter/Schalke Hjemme

07Mai Chelsea Hjemme

Hm, undrer på hvilken dato Newcastle og Blackburn spilles på om vi slår City på Wembley.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er uansett bare ekkel fordi dere to (Serie A guttene våre) fremstår som litt semi pretensiøse noen ganger. Fikk skrudd opp Gboy i Sanchez tråden, så følte at det var på høy tid å gi et forsøk på å erte deg også Jørgen. Du er blitt for rutinert!

Hva tror du om Dzeko i PL?

Jeg trodde Obertan skulle slå igjennom denne sesongen forøvrig...

Usikker på Dzeko i PL, trodde han hadde alt som skulle til for å lykkes, men har "skuffet" meg så langt. Føler meg rutinert.

Når det gjelder CL, så er trekningen helt grei. Chelsea er en vanskelig motstander, men overkommelig over to kamper. Godt mulig at jeg skrev noe annet i går, glemsk som jeg er, men jeg vil heller møte Chelsea enn Inter, Real Madrid og Barcelona. Hvis vi klarer å komme oss til en finale, vil det nok være mot Barcelona, hvis ikke Ronaldo, Özil og Benzema tryller opp noe helt spesielt i en semi-finale. Jeg har tro på at vi kan slå Barcelona i en finale med en tilnærmet lik skadefri 11er. At vi ble overkjørt i finalen av Barcelona er intet annet enn tull og pølsevev.

Lenke til kommentar

Forferdelig trekning. Det eneste som hadde vært verre hadde vært Barca.

Hadde vi fått Inter eller RM hadde jeg vært optimist, men Chelsea? Ikke faen. Kan garantere alle her inne her og nå, at det er 100 % sikkert at Chelsea går til semifinalen. Akkurat slik som jeg som regel tar rett i toppoppgjør (Spådde to strake tap for litt siden og fikk rett f.eks).

SAF er hora til Carlo, og Chelsea har et massivt psykologisk overtak på oss.

Faen heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, jeg er uansett bare ekkel fordi dere to (Serie A guttene våre) fremstår som litt semi pretensiøse noen ganger. Fikk skrudd opp Gboy i Sanchez tråden, så følte at det var på høy tid å gi et forsøk på å erte deg også Jørgen. Du er blitt for rutinert!

Hva tror du om Dzeko i PL?

Jeg trodde Obertan skulle slå igjennom denne sesongen forøvrig...

Usikker på Dzeko i PL, trodde han hadde alt som skulle til for å lykkes, men har "skuffet" meg så langt. Føler meg rutinert.

Når det gjelder CL, så er trekningen helt grei. Chelsea er en vanskelig motstander, men overkommelig over to kamper. Godt mulig at jeg skrev noe annet i går, glemsk som jeg er, men jeg vil heller møte Chelsea enn Inter, Real Madrid og Barcelona. Hvis vi klarer å komme oss til en finale, vil det nok være mot Barcelona, hvis ikke Ronaldo, Özil og Benzema tryller opp noe helt spesielt i en semi-finale. Jeg har tro på at vi kan slå Barcelona i en finale med en tilnærmet lik skadefri 11er. At vi ble overkjørt i finalen av Barcelona er intet annet enn tull og pølsevev.

At United ble overkjørt så til de grader i finalen mot Barcelona er ren fakta. Tror jeg aldri har sett et lag rundspille United så mye som Barcelona gjorde den kvelden, husker spesielt godt spillere som Carrick, Anderson, Giggs, Ronaldo var utrolig trege og slappe og bare sto og så på Barcelona som trillet ball frem og tilbake, og ikke gadd de heller å vise noen form for innsatsvilje i denne kampen, det er jo noe man absolutt bør forvente når man spiller i finalen i Champions League.

Håper United aldri møter Barcelona igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...